Loading...
nl

Mika, wie zou er een poging willen wagen?

mika
mika sep 24 '09
hallo allemaal,

wie zou er eens een poging willen wagen? alvast heel erg bedankt voor de lezingen.

groetjes mika

Delen:
Maryssa
Maryssa sep 24 '09
Hallo Mika,

Welkom hier. Ik waag graag een poging voor je smile

* Als ik zo naar je kijk krijg ik angsten en onzekerheid te voelen.

* Genetisch..hmm is er een genetische aandoening die bij jou speelt? Krijg het niet scherp wat het is.

* Geen makkelijke jeugd gehad. Jouw ouders lijken wel uit beeld in die tijd. Heb jij in een internaat of vergelijkbaar gewoond?

* Ik krijg een brace te zien om het been. Orthopedische schoenen zie ik ook. Heup komt er ook bij door. Rolstoel?

* Je bent behoorlijk filosofisch aangelegd. Ook discussieren over nieuwsonderwerpen mag je graag doen. Een boekenkast met een trapje ervoor? Hmm ik weet niet zo goed of ik dat letterlijk moet nemen of dat het symbool staat voor veel lezen.

* Zwemmen komt voorbij. Doe je dat geregeld?

* Je bent iemand die niet snel opgeeft. Dat jouw lichaam soms niet doet wat jij wilt valt je daardoor zwaar maar je bent de laatste tijd meer aan het berusten en aan het kijken naar wat er wel kan.

* Mijn nek begint wat stijf aan te voelen terwijl ik dit alles zo typ. Heb je last van je nek?

* Ik krijg je te zien in het filmhuis / bioscoop. Volgens mij ben je wel een filmfreak.

* Je bent iemand die de kat uit de boom kijkt. Verlegen en gesloten.

* Krijg ineens een poëzie album te zien (je weet wel van vroeger dat je een versje in elkaars album schreef) het staat voor mij symbool voor bezig zijn met taal, gedichten; poëzie schrijven.

Nou Mika dat was mijn lezing voor jou.

Laat je even weten wat er klopt en wat niet?

Groetjes Maryssa
taro
taro sep 24 '09
Hoi Mika,

Ik wil het wel proberen.

Je zit er doorheen...verdriet voel ik erg.
Krijg het gevoel dat je iemand verloren hebt..wat nog erg zeer doet.

Heb je last van een burnout...krijg sterk het gevoel dat je opgebrand bent. alles is je teveel.
Je weet niet hoe je verder moet.
Heb je last van erge buikpijn...krijg hele erge steken in mijn buik te voelen.

heb je problemen met slapen...neem je nu iets om makkelijker in slaap te komen...drank of slaappillen...pas hier mee op.
Ga proberen je hoofd leeg te maken voor het slapen...door even een kwartiertje buiten te lopen...daarna warme douche...laat alles door het putje wegspoelen.

krijg een vrouw naast me...je vrouw moet ik zeggen.
(vind dit altijd erg eng om op te schrijven...omdat ik bang ben dat ik fout zit...dus kun je dit niet plaatsen...sorry dan...maar ik wil het wel graag opschrijven omdat het misschien toch voor jou is).
sterke vrouw...heeft een houding naar je toe...Kom op nou...ga verder met je leven...ze vind dat je jezelf bij elkaar moet pakken.
Ik begin nu te twijfelen...want ze komt als een moeder figuur over...hoor graag van je of je haar kunt plaatsen...krijg het niet duidelijk door of het nu om je vrouw gaat of om je moeder.
Het word tijd voor aktie...ook al ie het niet meer zoals vroeger...er is van het "nu" en de "toekomst" nog heel veel te leren....ga weer de schoonheid van het leven waarderen.
Niet bij de pakken neer gaan zitten...ze willen dat je gaat vechten voor je eigen geluk.

lieve Mika, ik hoop dat je er iets mee kunt...krijg het allemaal gebrekkig door...niet duidelijk genoeg.
Heb wel alles op geschreven wat ik voelde dus klopt het niet dan hoor ik dat graag van je.
Misschien probeer ik het vandaag of morgen nog een keer...misschien is de lijn dan minder verwarrend...of dit alles moet jou wel wat zeggen...misschien kun je ook die verwarring plaatsen.
Ik hoor graag van je.
mika
mika sep 24 '09
@maryssa

Dank je wel voor je poging tot het foto lezen Maryssa,

Maar ik kan mezelf niet herkennen in bepaalde leespunten die je stelt, een angst of onzekerheid kan ik niet in die maten. Ik moet zeggen dat ik vrijwel meestal zeker ben van mijn zaak wat ik doe of niet! En kijk wel de kat uit de boom maar ben niet verlegen of gesloten.

Genetisch is dat ik dyslectisch ben en wat mij ook zwaar is gevallen in mijn jeugd jaren. De brace om het been is dat ik een gebroken been heb gehad en er dus ook een orth. Schoen bij had om is balans te zijn qua heup.

Groetjes André
admin
admin sep 24 '09
Origineel bericht van: mika
hallo allemaal,

wie zou er eens een poging willen wagen? alvast heel erg bedankt voor de lezingen.

groetjes mika

Heee.. dit is een andere foto dan die van deze morgen!!

ok, ik vertel je wat ik voel en zie.
je hebt een vrouwelijk kant in je die vaak naar voren komt in de dingen die je doet.
Misschien valt dit voor jou zo niet op, omdat het voor je 'gewoon' is.
natuurlijk, wij hebben allemaal een mannelijke kant in ons, en een vrouwelijke kant, das zeker.
Maar bij jouw zie en voel ik die vrouwelijke kant sterk naar voren komen.
ik voel
-dat dit zich uit in "zorgzaam zijn..zorg dragen voor....verzorgen..bezorgd..overbezorgd..zorgen hebben.
( Oppassen dat je geen lasten gaat dragen van anderen, en dat je zorgzaamheid overgaat op piekeren)
-Dat uit zich in "gezellig samenzijn, gezelschapsmens, lekker kletsen (sjauwelen zeggen wij in belgie) tot zelfs huishoudelijke werkjes waar je je hand niet voor omdraait om die te doen.
- Dat uit zich in gevoelig zijn, voor de dingen om je heen, meeleven met anderen- zowel lachen als huilen-, en je kan bij jou terecht voor een diep gesprek. Ik heb het gevoel dat je graag daarin al eens raad geeft.
Hier op deze foto - een andere uitstraling dan de voorgaande, daar zag je wat verwondering in je ogen, en een bepaalde gevoel van ongeloof en verbijstering ook - zie je er hier sprankelend uit.
je eet veel vlees? zo voelt het voor me toch... Let je op je eten? ik heb het gevoel soms van niet, en dat het goed is dat je er eens stil blijft.. zou goed zijn (of doe je al?).
Eens wat gaan na laten kijken, simpel gewoon even check-up.. cholesterol, bloed, bloeddruk, suiker..enz, enz.
Het groen geeft jou een te fletse uitstraling. Geef jezelf af en toe eens een rode puch.
Je voelt niet aan als een echt natuurmens, je bent veeleer een maatschappij type, toch.
En ik denk niet dat je jouw aan de waterkant moeten zetten, met een vislijn onder je arm,
eerder een drankje aan een tafeltje met een stel kaarten en vrienden en een dosis gezelligheid.
Toch kan jij als eens serieus uit je slof schieten.
Voor de betrokkene partijen zeg ik gauw effe " ..eventjes laten uitrazen..hem zijn dingetje laten doen, niets van aantrekken, en zo is ie snel weer de ouwe! winklaugh"

zo dit was het.
Liefs, van me,
Bellefleur
spirit
spirit sep 24 '09
Lieve Mika
Ik wil het ook wel eens proberen
Ik vind je een lieverd.

Maar dat vind iedereen en weet je waarom? Omdat je het iedereen maar naar de zin maakt en voor je eigen gevoel weg loopt.
Ik zie dat je een persoon bent die confrontaties uit de weg gaat.
Als iedereen maar harmonieus met elkaar omgaat is het oke.

Op wie kijk je zo neer?
Ik moet dat zeggen van een kleine dame met een zeer guitig gezicht ik vind haar een grapjas en ik moet ook erg om haar lachen.Zij zegt me dat je niet zo op iemand moet neer kijken, jij bent ook belangrijk.
En ze zegt nu "wat een gedonder he laatst!" kun je dat plaatsen.
Ik heb een heel gesprek met haar "ja tuurlijk kan hij dat plaatsen".
Je doet er goed aan om meer vor jezelf op te komen.
Mensen worden echt blij van jou want jij zoekt overal wel een oplossing voor grin

Voor wie ben jij zo aan het koken?Of heb je voor de dame gekookt die hier bij me is.Ik zie je met potten en pannen in de weer maar niet om een diner in elkaar te zetten, maar gewoon voor de dagelijkse kost.

IK VIND JE EEN TOPPER!!!
Liefs Spirit
admin
admin sep 25 '09
hallo allemaal,

ik wil even reageren voor mika (is mijn vader), hij is nog niet zo thuis met forum's en weet nog niet zo goed hoe het werkt dus ik moet hem af en toe helpen vandaar dat een reactie wat langer kan duren wink.

in ieder geval namens mika(mijn vader) alvast bedankt

liefs kikkertje
mika
mika sep 26 '09
Hallo Tarot76, hartelijke dank voor het proberen te lezen van mijn foto.

Ik zal je een beetje proberen uit te leggen hoe het in grote lijnen in elkaar zit en hoe het zo ongveer is gekomen.
Ik heb 28 jaar gewerkt en sinds vorig jaar november ben in door een reorganisatie zonder werk komen tezitten, maar ben inmiddels weer werkzaam (tijdelijk) aan het werk na dat ik een tijd werk heb gedaan waar ik mij niet op m'n gemak voelde.
maar het is gelukkig toch weer goed gekomen.
Maar ik moet je tot mijn spijt wel mededelen dat ik verder geen slaap problemen heb.
Je mag voor mij gerust alles schrijven over mij wat er in je op komt hoor m.a.w. ik vindt het zelfs fijn als jij je door gekregen informatie verteld.

B.v.D

André

Origineel bericht van: tarot76
Hoi Mika,

Ik wil het wel proberen.

Je zit er doorheen...verdriet voel ik erg.
Krijg het gevoel dat je iemand verloren hebt..wat nog erg zeer doet.

Heb je last van een burnout...krijg sterk het gevoel dat je opgebrand bent. alles is je teveel.
Je weet niet hoe je verder moet.
Heb je last van erge buikpijn...krijg hele erge steken in mijn buik te voelen.

heb je problemen met slapen...neem je nu iets om makkelijker in slaap te komen...drank of slaappillen...pas hier mee op.
Ga proberen je hoofd leeg te maken voor het slapen...door even een kwartiertje buiten te lopen...daarna warme douche...laat alles door het putje wegspoelen.

krijg een vrouw naast me...je vrouw moet ik zeggen.
(vind dit altijd erg eng om op te schrijven...omdat ik bang ben dat ik fout zit...dus kun je dit niet plaatsen...sorry dan...maar ik wil het wel graag opschrijven omdat het misschien toch voor jou is).
sterke vrouw...heeft een houding naar je toe...Kom op nou...ga verder met je leven...ze vind dat je jezelf bij elkaar moet pakken.
Ik begin nu te twijfelen...want ze komt als een moeder figuur over...hoor graag van je of je haar kunt plaatsen...krijg het niet duidelijk door of het nu om je vrouw gaat of om je moeder.
Het word tijd voor aktie...ook al ie het niet meer zoals vroeger...er is van het "nu" en de "toekomst" nog heel veel te leren....ga weer de schoonheid van het leven waarderen.
Niet bij de pakken neer gaan zitten...ze willen dat je gaat vechten voor je eigen geluk.

lieve Mika, ik hoop dat je er iets mee kunt...krijg het allemaal gebrekkig door...niet duidelijk genoeg.
Heb wel alles op geschreven wat ik voelde dus klopt het niet dan hoor ik dat graag van je.
Misschien probeer ik het vandaag of morgen nog een keer...misschien is de lijn dan minder verwarrend...of dit alles moet jou wel wat zeggen...misschien kun je ook die verwarring plaatsen.
Ik hoor graag van je.
admin
admin sep 27 '09
Hoi Mika,

Ik wil je foto graag lezen. Ik heb eventuele eerdere reacties nog niet gelezen, kijk puur alleen naar je foto, dus als er iets dubbel gezegd wordt, of juist iets heel anders, komt dat omdat ik het uit mezelf doe. Ik zou feedback op prijs stellen, doe het fotolezen nu een maand of 3.

* Ik word meteen op je hart geattendeerd. Heb je hartklachten? Of problemen/verrijkingen in de relatiesfeer? Het voelt zondermeer dat je wel op je hart moet letten. Met mate alles (eten, roken, drinken)

* je bent eigenwijs, weet zelf heel goed hoe je iets wil en kan daar ook maar met moeite op andere gedachten gebracht worden.

* Je hebt een guitige lach, een beetje een lach die wil zeggen, kom maar op, je kan me toch niet doorgronden. En dat is natuurlijk ook zo! Maar ik kan een poging wagen om te kijken of ik je kan bereiken toch? Je sluit je wel heel snel af voor je omgeving. Soms is dat okee, maar soms is dat natuurlijk niet slim.

* Krijg maagklachten door, heb je stress die op je maag/darmkanaal slaat? Je kan proberen door meditatie de stress een plek te geven, waardoor je meer ruimte krijgt om te ademen en je gevoel toe te laten.

* je hebt veel voldoening in je werk, kan je daar volledig in geven en kan je ook verder brengen in allerlei opzicht. Kan ook werk thuis zijn, een hobby .... Herken je dit?

* je hebt een goede reuk. Helderruikend ... komt door.

Ik wil het hier eerst maar even bij laten. Als je vragen hebt, hoor ik het graag.

Namasté Larapinta

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420