hallo allemaal,
wie zou er eens een poging willen wagen? alvast heel erg bedankt voor de lezingen.
groetjes mika
Heee.. dit is een andere foto dan die van deze morgen!!
ok, ik vertel je wat ik voel en zie.
je hebt een vrouwelijk kant in je die vaak naar voren komt in de dingen die je doet.
Misschien valt dit voor jou zo niet op, omdat het voor je 'gewoon' is.
natuurlijk, wij hebben allemaal een mannelijke kant in ons, en een vrouwelijke kant, das zeker.
Maar bij jouw zie en voel ik die vrouwelijke kant sterk naar voren komen.
ik voel
-dat dit zich uit in "zorgzaam zijn..zorg dragen voor....verzorgen..bezorgd..overbezorgd..zorgen hebben.
( Oppassen dat je geen lasten gaat dragen van anderen, en dat je zorgzaamheid overgaat op piekeren)
-Dat uit zich in "gezellig samenzijn, gezelschapsmens, lekker kletsen (sjauwelen zeggen wij in belgie) tot zelfs huishoudelijke werkjes waar je je hand niet voor omdraait om die te doen.
- Dat uit zich in gevoelig zijn, voor de dingen om je heen, meeleven met anderen- zowel lachen als huilen-, en je kan bij jou terecht voor een diep gesprek. Ik heb het gevoel dat je graag daarin al eens raad geeft.
Hier op deze foto - een andere uitstraling dan de voorgaande, daar zag je wat verwondering in je ogen, en een bepaalde gevoel van ongeloof en verbijstering ook - zie je er hier sprankelend uit.
je eet veel vlees? zo voelt het voor me toch... Let je op je eten? ik heb het gevoel soms van niet, en dat het goed is dat je er eens stil blijft.. zou goed zijn (of doe je al?).
Eens wat gaan na laten kijken, simpel gewoon even check-up.. cholesterol, bloed, bloeddruk, suiker..enz, enz.
Het groen geeft jou een te fletse uitstraling. Geef jezelf af en toe eens een rode puch.
Je voelt niet aan als een echt natuurmens, je bent veeleer een maatschappij type, toch.
En ik denk niet dat je jouw aan de waterkant moeten zetten, met een vislijn onder je arm,
eerder een drankje aan een tafeltje met een stel kaarten en vrienden en een dosis gezelligheid.
Toch kan jij als eens serieus uit je slof schieten.
Voor de betrokkene partijen zeg ik gauw effe " ..eventjes laten uitrazen..hem zijn dingetje laten doen, niets van aantrekken, en zo is ie snel weer de ouwe!
"
zo dit was het.
Liefs, van me,
Bellefleur