Loading...
nl

Een nieuwe song

admin
admin sep 24 '09
Owwww, Bart wat een geweldig plaatje!!!! gringrin
Islandlady
Islandlady sep 24 '09
Lekker ding he.... zal wel wat aan mijn dansen moeten gaan doen 'zucht'...........
Ja maar doe maar zonder staart en gewoon lekker kaal smile
Bart wat een machtig plaatje... geweldig!
Islandlady
Islandlady sep 25 '09
nou ja ok dan... hier nog een! Zonder haar smile
tweede van rechts .... 'zucht' en nu hou ik op hoor hihi

Islandlady
Islandlady sep 25 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Oink oinke poink..BOEM KLETS KNAL (deed een dansje is gevallen over de rommel in de woonkamer) laugh

Ai ai dat is lekker swingend hoor B! Enneh welke is die van jou? Ik kon hem niet herkennen smile

xxx





Bewerkreden: oeps lettertje vergeten


Overigens je hebt je toch geen pijn gedaan he smile
admin
admin sep 25 '09
Hahaha lachen he smileWeer een geweldig nummer B! Dat zijn natuurlijk klasse-zangers, daar kan ik nog wat van leren hoor!
Islandlady
Islandlady sep 25 '09
Ja wel he vind ik nu ook smilemaar ja ik ben geen impresario. Wordt tijd dat ze ontdekt worden ... kan ik mee als styliste hahahaha... en handdoekjes aangeefster.... of zo iets!
admin
admin sep 25 '09
Hahaha ja .. goed plan B ! Ik duim ervoor smile
Islandlady
Islandlady sep 25 '09
Ja toch.. Ik zit vol goede plannen en ze gaan een keer uitgevoerd worden ook hahaha... Doe maar hard duimen. Doe ik ook.
xx
admin
admin sep 25 '09
Zeker weten B ! laugh
x
Islandlady
Islandlady sep 26 '09
Uitdaging voor je Bart! Heerlijk nummer dit. En als ik ooit mijn flight naar America cancel... dan mag je me echt insane noemen hehe...
Je kunt het!!!!

admin
admin sep 26 '09
Accepteer je uitdaging B smileLang nummer ! Ik ken het helemaal niet, dus moet het even wat meer gaan voelen voordat ik ga zingen. Hehehe, inderdaad ... you are insane if you're going to cancel the flight to America .. you just won't do that, and you know it ! laugh
Islandlady
Islandlady sep 26 '09
Geweldig dat je dit gaat doen. Ken je Darren Hayes niet? Ik ook niet hoor voor ik het hoorde toen ik met mn vriendin op weg was naar Frankrijk in die stoere auto smile

Insane.. nee not me smileen anders hou me tegen hihi. Heb zojuist alle heren aan de telefoon gehad smileze zijn nu even zwemmen brrr 67 F ongeveer 19 graden ben je toch gek of niet haha... Zal er aan moeten wennen dat het meestal nachtwerk wordt hahaha..

)
admin
admin sep 27 '09
smileJa, ik ken hem wel, hij heeft eerst in een groep gezongen, nu dus solo gegaan. Had het nummer nog niet eerder gehoord !

Haha, zwemmen is altijd lekker ..en .. hoe laat was het geworden smile
Islandlady
Islandlady sep 27 '09
4 uur smileen ik was om 9 uur alweer waar ik moest zijn confused
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki