Loading...
nl

mijn foto lezen

juppie
juppie jul 7 '06
hey
ik ben heel erg benieuwd wat er uit zou komen als iemand mijn foto zou lezen. dus als je er zin in hebt zou ik het leuk vinden als iemand dat doet.

maar hoe zet ik een foto in het bericht??
ben al even wat aan het proberen maar weet niet of het lukt

[img]http://http://www.bruiloftsite.nl/...233&fotoboek_id=4634[/img]
Delen:
juppie
juppie jul 7 '06
hhhmmm niet dus
juppie
juppie jul 7 '06
[img]http://andre-en-jantina.bruiloftsite.nl/site_foto2.php?foto_id=70233&foto[/img]

misschien zo
????
???? jul 7 '06
Heb je je foto ge-upload bij "mijn album" of een andere site waar je foto's kunt uploaden.
Als je een foto bij "mijn album" hebt ge-upload dan selecteer je de foto die je wilt laten zien. Dan ga je op de foto staan en klikt op de rechter muisknop. Dan krijg je een menu en daarvan klik je op de onderste de "properties". Dan krijg je dus een venster met de gegevens van die foto en daarvan copieer je het adres (url). Ga terug naar je bericht waar je de foto wilt plaatsen.
Vervolgens klik je in je berichtvenster op de UBB code "image" of je typed [img] dan plak je het adres van de foto en sluit je af met nog een keer op "image" of je typed [/img]. Als je alles goed gedaan hebt komt de foto te voorschijn als je naar de preview kijkt. Als dat niet het geval is moet je nog een kijken of je niet ergens iets verkeerd hebt gedaan. (niet het hele adres gecopieerd of een teken vergeten o.i.d.)

Succes ermee. We zien vanzelf of het gelukt is of niet.
Ayasha
Ayasha jul 7 '06
als je wil kan je hem naar mijn email adres sturen. Dan zal ik hem hier even plaatsen en ook ineens lezen :)Ik zal je even een Pb'tje sturen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 8 '06
Je mag ook de link sturen naar de foto, dan bekijken we hem op die andere website.
juppie
juppie jul 8 '06
ik heb de foto naar het mail adres gestuurd. heb geprobeerd met de link maar dat wou allemaal niet
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 11 '06
En hier is tie dan :)

en nog eentje
Ayasha
Ayasha jul 11 '06
Je bent een dromerig iemand. Je kan je 's avonds best 'amuzeren' met een uurtje na te denken over wat er gebeurt is, wat er op dat moment aan de hand is, en wat er nog zou kunnen komen. Verder lach je graag, dat is wel duidelijk, je bent ook gelukkig met het leven dat je nu hebt. Je bent verliefd, ofja niet verliefd, je houd erg veel van iemand.
Verder ben je kwa karakter wat eigenzinnig maar alleen als het kan, je weet heel goed wanneer je wat water bij de wijn moet doen en wanneer je het been stijf moet houden. Je bent ook een hoopvolle meid, ook al gaat het slecht, dan nog heb je zo iets van 'er komen betere tijden!'
Je bent erg positief in gesteld en je probeert het beste te maken van dingen! Je gaat graag met mensen om, je bent erg sociaal en soms ook een beetje babbelziek denk ik. Je bent erg zachtaardig maar soms een beetje te zachtaardig... :)
juppie
juppie jul 11 '06
oh jakkes
de rillingen lopen over mn rug heen haha.
je hebt echt helemaal gelijk.
echt van alles!!
maar dat te zachtaardig dat gebeurd niet zo heel vaak meer hoor, kan tegenwoordig ook heel hard zijn. (ook niet altijd even goed)
he heel erg bedankt!
Ayasha
Ayasha jul 11 '06
heel goed dat je een beetje hard geworden bent! Daar gaat niemand dood van :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '06
Alleen een stoeprand is hard in het leven ;).
Ayasha
Ayasha jul 14 '06
 Quote:
Origineel van nims:
Alleen een stoeprand is hard in het leven ;).
hangt er maar net vanaf hoe je valt. Ook gras kan bijzonder hard aan komen. (ja ik spreek uit ervaring :DHelaas!)
juppie
juppie jul 14 '06
niet alleen gras en stoepranden hoor.
auto's komen ook erg hard aan (vooral als ze stilstaan haha)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki