Origineel bericht van: tarot76
Quote:
ik kan me niet voorstellen dat mijn vader gelukkig is bij zo'n vrouw. dat kan volgens mij niet. als vader kies je toch voor je kinderen... en als een vrouw je kinderen neit mag, dan zeg je toch geen gedag tegen je kinderen maar tegen je vrouw? mn broertje heeft adhd,, en die mocht op ten duur niet meer komen omdat hij naar deed tegen de Haar. mn vader ging ermee akkoord en mn broertje kwam niet meer... en nou weer, Zij schelt me uit voor van alles en nog wat, en mn vader die doet niks!! die laat het allemaal gebeuren..
hij voelt bij mij niet als een vader... waar ik nu woon,, dat voelt als echte ouders. die zijn er voor me, die staan voor me klaar, en denken met me mee als ik er zelf niet uit kom.
hij voelt bij mij niet als een vader... waar ik nu woon,, dat voelt als echte ouders. die zijn er voor me, die staan voor me klaar, en denken met me mee als ik er zelf niet uit kom.
Ik ben het helemaal met je eens Steffiej.
Ik kan het me ook niet voorstellen...kinderen horen nummer 1 te zijn. en daarna pas de liefde...en heeft die liefde moeite met de kinderen...dan heeft die zich aan te passen en niet de kinderen.
maar wat je als laatste schrijft...is zooooo mooi....hou je daaraan vast. want die mensen hebben een hart van goud. Ik ben heel blij dat je die mensen in je leven hebt...zij zullen jou laten zien wat liefde en vertrouwen is.
ik ben ook heel blij met deze mensen,,, ik had ze voor geen goud in mn leven willen missen!!thnks larapinta!
wat mn vader betreft, ik denk dat ik pas echt goed contact met hm krijg, als hij weg is mijn zn vriendin, en volgens mij gaat dat nog niet zo snel gebeuren, want ook mn vader durft niet voor zichzelf uit te komen...