Loading...
nl

mijn verhaal

kiwi
kiwi sep 23 '09
Origineel bericht van: tarot76
Quote:
ik kan me niet voorstellen dat mijn vader gelukkig is bij zo'n vrouw. dat kan volgens mij niet. als vader kies je toch voor je kinderen... en als een vrouw je kinderen neit mag, dan zeg je toch geen gedag tegen je kinderen maar tegen je vrouw? mn broertje heeft adhd,, en die mocht op ten duur niet meer komen omdat hij naar deed tegen de Haar. mn vader ging ermee akkoord en mn broertje kwam niet meer... en nou weer, Zij schelt me uit voor van alles en nog wat, en mn vader die doet niks!! die laat het allemaal gebeuren..
hij voelt bij mij niet als een vader... waar ik nu woon,, dat voelt als echte ouders. die zijn er voor me, die staan voor me klaar, en denken met me mee als ik er zelf niet uit kom.


Ik ben het helemaal met je eens Steffiej.
Ik kan het me ook niet voorstellen...kinderen horen nummer 1 te zijn. en daarna pas de liefde...en heeft die liefde moeite met de kinderen...dan heeft die zich aan te passen en niet de kinderen.

maar wat je als laatste schrijft...is zooooo mooi....hou je daaraan vast. want die mensen hebben een hart van goud. Ik ben heel blij dat je die mensen in je leven hebt...zij zullen jou laten zien wat liefde en vertrouwen is.


ik ben ook heel blij met deze mensen,,, ik had ze voor geen goud in mn leven willen missen!!thnks larapinta! blush

wat mn vader betreft, ik denk dat ik pas echt goed contact met hm krijg, als hij weg is mijn zn vriendin, en volgens mij gaat dat nog niet zo snel gebeuren, want ook mn vader durft niet voor zichzelf uit te komen...
admin
admin sep 23 '09
Quote:
ik had ze voor geen goud in mn leven willen missen!! thnks larapinta!


Wij jou ook niet laiverd, we houden van je als van onze eigen kinderen!!! Je bent een kanjer en je mag net zo lang bij ons gezin horen totdat je een eigen plekje hebt! Maar al duurt dat nog járen ,,, ons maakt het niets uit.

Dikke smokkie van ons .... xXx
admin
admin sep 24 '09
Origineel bericht van: kiwi
lieve bellefleur

naar de huisarts gaan om zulke dingen zal ik nu niet meer zo snel doen... op de een of andere manier is mijn moeder erachter gekomen... en niemand wist het, behalve mn pleegmoeder, en die gaat echt niet naar mijn moeder om het te vertellen... dus dat zal de huisarts zelf gedaan hebben denk ik. terwijl ik hem gezegt heb dat ik dat niet wilde! ik wou gewoon mijn verhaal kwijt en horen of hij tips had hoe ik er zelf wat aan kon doen.

ik denk niet dat mijn moeder het inziet... volgens haar, en mn vader en stiefmoeder, ligt het allemaal aan mij, en ben ik degene die onhandelbaar is. nou volgens mij valt dat reuze mee ,, ik heb jaren lang alles gedaan wat ze wilden. mn moeder vroeg niks aan mn zus omdat die toch altijd nee zei, ze vroeg het gewoon standaart aan mij, en ze wist dat ik het wel weer zou doen.
nou ben ik uit huis, en moet ze een heleboel zelf doen...

ik heb het idee dat mn ouders nooit mijn gevoel zullen begrijpen.. ik ehb mn moeder verschillende brieven gestuurd, ik heb mn vader een brief gestuurd,, maar volgens mij snappen ze het gewoon niet...

maar ik volg nu mijn eigen weg, en heb een stel lieve [[pleeg]] ouders om me heen nu, die me wel begrijpen en die me steunen,, die voor me opkomen enz. ik ben nu gelukkig, ik voel me thuis, en ik ga vanaf hier proberen mn eigen leven op te bouwen. ik hoop straks een eigen huisje te hebben in groningen.. en dan komt het volgens mij allemaal wel goed...

liefs, steffiej


Ja, het komt allemaal goed! En ik voel - tussen de regels door, als je schrijft- dat je heel erg wijs bent.
En ik heb het niet over school-wijsheid, maar levens-wijsheid. Doordat je zulke dingen hebt meegemaakt metje ouders en pleegouders , daar leer je zovéééél van uiteindelijk, dat het dàt is wat jou sterk zal maken.

succes, lieverd!!!!
Door wat ik lees van je, en hoe jij je hier weet uit te drukken,in hoe je je voelt en wat het met je doet.... heb ik een enorme vertrouwen in je, en in je toekomst.
kiwi
kiwi sep 24 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: kiwi
lieve bellefleur

naar de huisarts gaan om zulke dingen zal ik nu niet meer zo snel doen... op de een of andere manier is mijn moeder erachter gekomen... en niemand wist het, behalve mn pleegmoeder, en die gaat echt niet naar mijn moeder om het te vertellen... dus dat zal de huisarts zelf gedaan hebben denk ik. terwijl ik hem gezegt heb dat ik dat niet wilde! ik wou gewoon mijn verhaal kwijt en horen of hij tips had hoe ik er zelf wat aan kon doen.

ik denk niet dat mijn moeder het inziet... volgens haar, en mn vader en stiefmoeder, ligt het allemaal aan mij, en ben ik degene die onhandelbaar is. nou volgens mij valt dat reuze mee ,, ik heb jaren lang alles gedaan wat ze wilden. mn moeder vroeg niks aan mn zus omdat die toch altijd nee zei, ze vroeg het gewoon standaart aan mij, en ze wist dat ik het wel weer zou doen.
nou ben ik uit huis, en moet ze een heleboel zelf doen...

ik heb het idee dat mn ouders nooit mijn gevoel zullen begrijpen.. ik ehb mn moeder verschillende brieven gestuurd, ik heb mn vader een brief gestuurd,, maar volgens mij snappen ze het gewoon niet...

maar ik volg nu mijn eigen weg, en heb een stel lieve [[pleeg]] ouders om me heen nu, die me wel begrijpen en die me steunen,, die voor me opkomen enz. ik ben nu gelukkig, ik voel me thuis, en ik ga vanaf hier proberen mn eigen leven op te bouwen. ik hoop straks een eigen huisje te hebben in groningen.. en dan komt het volgens mij allemaal wel goed...

liefs, steffiej


Ja, het komt allemaal goed! En ik voel - tussen de regels door, als je schrijft- dat je heel erg wijs bent.
En ik heb het niet over school-wijsheid, maar levens-wijsheid. Doordat je zulke dingen hebt meegemaakt metje ouders en pleegouders , daar leer je zovéééél van uiteindelijk, dat het dàt is wat jou sterk zal maken.

succes, lieverd!!!!
Door wat ik lees van je, en hoe jij je hier weet uit te drukken,in hoe je je voelt en wat het met je doet.... heb ik een enorme vertrouwen in je, en in je toekomst.



door alles wat ik mee gemaakt heb, voel ik me wel heel zelfstandig geworden. als ik nu op mezelf zou moeten wonen, zou ik me prima redden.

ik zie trouwens dat je jarig bent bellefleur,, gefeliciteerd!!
liefs, steffiej
admin
admin sep 25 '09
Dank je wel Steffie !
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki