Lief lief kikkertje
Toepasselijke naam want je bent iemand die alles inslikt.
-ja en nee ligt aan de situatie en waar ik ben bij mijn familie en gezin kan ik wel zeggen wat ik wil maar bij mijn schoonfamilie,werk school enz niet op een of andere manier ben ik dan toch rustiger.
Kom maar eens voor jezelf op, en je mag jezelf wel wat vaker laten horen.
Heb je op het moment spanning ik krijg een boos geirriteerd gevoel over me heen.
Ik krijg door dat je even niet meer weet of je nu de juiste keuzes hebt gemaakt, je bent maar aan het wikken en wegen als ik dit doe krijg ik dat niet voor elkaar.
Je wilt alles té goed doen, maar lieveschat dat gaat niet lukken.
-dit herken ik idd soms wil ik gewoon te veel doen maar dan kan ik het andere weer niet doen, alles moet af het huishouden, poetsen, huiswerk enz..
Je bent een hele sterke vrouw die echt de juiste beslissingen kan nemen volg eens wat meer je intuitie.
-klopt maar de laatste tijd verwacht ik denk ik een beetje teveel van mezelf.
Wie in je omgeving(misschien jij wel zegt altijd "samen zijn we sterk"?
-ik herken het wel die uitspraak maar weet niet meer waarvan of van wie.
Ik zie je toch veel thuis zitten je moet er uit.En nu geen excuus meer nu doen.
Oeps je krijgt echt op je donder hoor!!
Je bent te veel aan het afwachten waardoor veel kansen verloren gaan.
Maak je eens wat meer zorgen over jezelf in plaats van zorgen maken om anderen.
-ik zit idd veel "thuis" mijn leven ziet er echt zo uit, opstaan, zoontje verzorgen, mezelf verzorgen, hond verzorgen, huis verzorgen of werken of school, koken enz.. soms ben ik ook best boos op mijn man waarom kan hij wel altijd weg??? en ikke niet? ik weet dat ik die vraag bij mezelf moet leggen maar ja...das moeilijk.
wie gaf me trouwens op mijn donder?
Wie is Thomas??
Ik krijg de naam Thomas door en daar bij krijg ik een zeer zwakke blaas alsof ik zo mijn urine wil laten lopen.Ik ben nog niet zindelijk.
-ik kan het niet plaatsten (nu in iedere geval niet) in welke richting moet ik zoeken familie??
Lief kikkertje je bent een topper en geen zorgen alles komt goed.
Heel veel liefs Spirit
dank je wel spirit dat je mijn foto wilde lezen
liefs kikkertje