Loading...
nl

kikkertje, wie zou mijn foto willen lezen?

admin
admin sep 28 '09
Lief lief kikkertje
Toepasselijke naam want je bent iemand die alles inslikt.
-ja en nee ligt aan de situatie en waar ik ben bij mijn familie en gezin kan ik wel zeggen wat ik wil maar bij mijn schoonfamilie,werk school enz niet op een of andere manier ben ik dan toch rustiger.

Kom maar eens voor jezelf op, en je mag jezelf wel wat vaker laten horen.
Heb je op het moment spanning ik krijg een boos geirriteerd gevoel over me heen.
Ik krijg door dat je even niet meer weet of je nu de juiste keuzes hebt gemaakt, je bent maar aan het wikken en wegen als ik dit doe krijg ik dat niet voor elkaar.
Je wilt alles té goed doen, maar lieveschat dat gaat niet lukken.
-dit herken ik idd soms wil ik gewoon te veel doen maar dan kan ik het andere weer niet doen, alles moet af het huishouden, poetsen, huiswerk enz..

Je bent een hele sterke vrouw die echt de juiste beslissingen kan nemen volg eens wat meer je intuitie.
-klopt maar de laatste tijd verwacht ik denk ik een beetje teveel van mezelf.

Wie in je omgeving(misschien jij wel zegt altijd "samen zijn we sterk"?
-ik herken het wel die uitspraak maar weet niet meer waarvan of van wie.

Ik zie je toch veel thuis zitten je moet er uit.En nu geen excuus meer nu doen.
Oeps je krijgt echt op je donder hoor!!
Je bent te veel aan het afwachten waardoor veel kansen verloren gaan.
Maak je eens wat meer zorgen over jezelf in plaats van zorgen maken om anderen.
-ik zit idd veel "thuis" mijn leven ziet er echt zo uit, opstaan, zoontje verzorgen, mezelf verzorgen, hond verzorgen, huis verzorgen of werken of school, koken enz.. soms ben ik ook best boos op mijn man waarom kan hij wel altijd weg??? en ikke niet? ik weet dat ik die vraag bij mezelf moet leggen maar ja...das moeilijk.
wie gaf me trouwens op mijn donder?

Wie is Thomas??
Ik krijg de naam Thomas door en daar bij krijg ik een zeer zwakke blaas alsof ik zo mijn urine wil laten lopen.Ik ben nog niet zindelijk.
-ik kan het niet plaatsten (nu in iedere geval niet) in welke richting moet ik zoeken familie??

Lief kikkertje je bent een topper en geen zorgen alles komt goed.
Heel veel liefs Spirit

dank je wel spirit dat je mijn foto wilde lezen

liefs kikkertje
spirit
spirit sep 30 '09
Lief kikkertje
Die Thomas is geen familie en ik krijg strerk de indruk dat hij in leven is en ook nog erg jong.
Onthou het maar en als je iets te binnen schiet hoor ik het wel.
Liefs Spirit
admin
admin sep 30 '09
@spirit oke ik zal het onthouden want de naam thomas zegt me ook ff niks, mss kom ik er in de loop der tijd wel achter.

liefs
admin
admin okt 1 '09
als er nog iemand een poging wil wagen dan hoor ik het graag laugh
admin
admin okt 1 '09
ik wil wel, maar heb liever een recente kleurenfoto, kikkertje.
admin
admin okt 1 '09
dit is een recente foto van ongveer 2 weekjes terug

admin
admin okt 1 '09
ja, dank je.. moooi, ik zal morgenochtend "lezen", heb geen weet van wat er al staat door anderen. Ik merk wel al direct op dat iets in je dezelfde energie zit, alsdat ik bij Heidelroos ook voel. Weet nog niet wat het is, zal het laten opborrelen!! grin
admin
admin okt 1 '09
is goed hoor neem je tijd laat maar een lekker opborrelen dan wink
admin
admin okt 2 '09
Ik heb wat met kleuren. smile
Wat bij mij het eerste opvalt is dat je kwetsbaarheid integreert met natuurlijke schoonheid
en dit weet naar buiten te brengen via speelse en gratie-volle houdingen en gedragingen.
Het is exact datgene wat ik bij Heidelroos ook zie. Niet direct vragen " hoe bedoel je Bellefleur, want ik heb geen weet van hoe ik het anders moet uitleggen" laugh
Voel maar bij jezelf enkele woorden
'kwetsbaarheid', 'natuurlijke schoonheid', 'speels' , en 'gratieus'.
Ik laat het voor de rest aan jou over, want jij maakt daar een voortreffelijke combinatie van voor jezelf.
Het is wel niet evident om tot je diepere kern te geraken, en je laat in die kern niet zo veel mensen toe. enkele itieme mensen weten wat er écht in je omgaat.
je bent gesteld op je vrijheid, je houdt er niet van dat ze je beteugelen (= inperken, en dingen verbieden)
Je staat op punt van te vertrekken, of bent net vertrokken
Een verhuis misschien. Kortom je moetje vleugels uitslaan vind je. Want jezelf zijn is jouzelf de kans bieden en de mogelijkheden om een eigen creatie te maken van je leven.
Je bent krachtig en zelfstandig genoeg om overal te zijn, waar jij je horizonten kunt verbreden.
Aha, en ineens zie ik het, de mooie witte eenhoorn, komt me groeten. Jouw totemdier.
Ik krijg ook een jonkvrouw te zien, in een kasteel, die zich niet onderdoet voor de mannelijke wereld. En dat doe je nu nog niet.
Jouw familie en je vrienden mogen je best vertrouwen. Er hangt ook geen onzuiverheid aan je foto, je neemt dus ook weinig van anderen over. Het lijkt zo van je af te vloeien.
Natuurlijk krijg jij ook pijntjes te verduren, en situatie's die niet altijd leuk zijn. Je verborgen kantjes hou je uiteraard verborgen. En onverwerkte zaken kunnen evengoed een tijd bij je blijven. toch zie ik je 'mans' genoeg zijn, om dit allemaal, zij het met de nodige langzame maar duurzame stappen, te overwinnen.

veel liefs,
Bellefleur
admin
admin okt 2 '09
[quote=Bellefleur]Ik heb wat met kleuren. smile
Wat bij mij het eerste opvalt is dat je kwetsbaarheid integreert met natuurlijke schoonheid
en dit weet naar buiten te brengen via speelse en gratie-volle houdingen en gedragingen.
Het is exact datgene wat ik bij Heidelroos ook zie. Niet direct vragen " hoe bedoel je Bellefleur, want ik heb geen weet van hoe ik het anders moet uitleggen" laugh
Voel maar bij jezelf enkele woorden
'kwetsbaarheid', 'natuurlijke schoonheid', 'speels' , en 'gratieus'.
Ik laat het voor de rest aan jou over, want jij maakt daar een voortreffelijke combinatie van voor jezelf.
-ik zal niet gaan vragen wat je bedoelt winkmaar ik ga zelf een mooie combie ervan maken zodat ik begrijp wat je bedoelt wink

Het is wel niet evident om tot je diepere kern te geraken, en je laat in die kern niet zo veel mensen toe. enkele itieme mensen weten wat er écht in je omgaat.
-klopt ik ben vaak gekwetst in het verleden door vrienden waardoor ik niet meer alles bloot geef, iemand moet al echt goed zijn wilt hij bij mij tot de diepe kern gaan wink

je bent gesteld op je vrijheid, je houdt er niet van dat ze je beteugelen (= inperken, en dingen verbieden)
-klopt ook ik vind het niet fijn als iemand zegt wat ik wel en niet moet doen (in prive leven op het werk is dat natuurlijk iets anders)

Je staat op punt van te vertrekken, of bent net vertrokken
-ik herken deze uitspraak van je we hebben namelijk ons appartement te koop staan weet niet of je dit bedoelt?

Een verhuis misschien.
-nog niet hopenlijk snel

Kortom je moetje vleugels uitslaan vind je
Want jezelf zijn is jouzelf de kans bieden en de mogelijkheden om een eigen creatie te maken van je leven.
Je bent krachtig en zelfstandig genoeg om overal te zijn, waar jij je horizonten kunt verbreden.
-ik herken dit maar ook weer niet beetje moeilijk uit te leggen

Aha, en ineens zie ik het, de mooie witte eenhoorn, komt me groeten. Jouw totemdier.
Ik krijg ook een jonkvrouw te zien, in een kasteel, die zich niet onderdoet voor de mannelijke wereld. En dat doe je nu nog niet.
-nee ik wil idd niet onderdoen voor de mannen winkeenhoorn ow oke zegt me verder ff niks al vind ik (bijna) alle dieren wel wat hebben
Jouw familie en je vrienden mogen je best vertrouwen.
-dit doen ze denk ik wel
Er hangt ook geen onzuiverheid aan je foto, je neemt dus ook weinig van anderen over. Het lijkt zo van je af te vloeien.
-ik ben de laatste tijd erg bezig met me (aftesluiten) voor onzuiverheden omdat ik al een paar keer een meelifter heb gehad.
Natuurlijk krijg jij ook pijntjes te verduren, en situatie's die niet altijd leuk zijn. Je verborgen kantjes hou je uiteraard verborgen. En onverwerkte zaken kunnen evengoed een tijd bij je blijven. toch zie ik je 'mans' genoeg zijn, om dit allemaal, zij het met de nodige langzame maar duurzame stappen, te overwinnen.
-ja klopt tegenover "vreemde of buitenstaanders" kan ik echt doen alsof er niks aan de hand is terwijl dit niet het geval is.

lieve bellefeur heel erg bedankt voor de lezing, die jonkvrouwe was dat in een vorig leven??

liefs kikkertje
admin
admin okt 2 '09
yep!
admin
admin okt 2 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
yep!
de jonkvrouwe?? sorry ben een beetje traag van begrip vandaag blush
admin
admin okt 13 '09
wil er verder nog iemand een pogingkje wagen?
admin
admin okt 14 '09

ik denk ik plaats ff een up2date foto (vers van de pers) hahaha
Vlinders
Vlinders okt 19 '09
Nou Kikkertje hier ben ik dan, mijn eerste poging tot fotolezen op het forum.
Ik probeer het dus heb echt geen idee of ik goed zit.

Komt ie:

- Als eerste komt in me op dat je van Belgische afkomst bent?

- Je hebt een hele zachte en vriendelijke uitstraling. Echt een lieve meid.

- Met je werk kwam je lange tijd niet goed uit de verf. Mensen liepen vrij makkelijk over je heen? Nu is dat anders en beter in balans. Doe je iets met kinderen of met activiteitenbegeleiding?

- Je bent een echte doorzetter. Geeft niet snel op en gaat soms je eigen grenzen hiermee wat te ver over. En dan moet je echt bijkomen.

- Het zachtaardige komt weer terug. Harmonie is erg belangrijk voor je. In huis, met je partner. Geen harde woorden in huis.

- Heb jij iets met kleine dieren? Ik zie een klein harig lief piepend fredje langs je rechterschouder.

Nou, dit is wat ik denk te hebben gezien bij je. Ik hoop dat je er wat mee kunt! Lieve groet, Vlinders
Pegasus
Pegasus okt 19 '09
Hallo Kikkerje,

Voor mij is alles ook nog nieuw. Dus daar komt ie.

* Je houdt van een praatje hier en daar. En soms praatje met mensen over koetjes en kalfjes en dat is leuk en gezellig. Maar je verlangt ook naar diepgang. Zou je dit meer willen in je leven of meer mensen met wie je dit kan delen?

* Als je mensen ontmoet, zie je meer. Je hebt al een analyse gemaakt hoe het zit. Alleen weet je nog niet of je erop mag vertrouwen... of dat wat je ziet ook klopt.

* Zorg je voor ouderen? Vind je het belangrijk dat ze er op de oude dag goed bijzitten? Maak je ook met hen een praatje en af en toe kopje koffie? Voelt als belangstelling en hen een warm hart toedragen. Je bent een vriendelijk persoon. Harde werker.

* Je vind jezelf best oké en denkt soms erover na of je dat wel mag vinden? Je bent helemaal oké zoals je bent.

* Doe je ook nog een opleiding? Of ben je er over aan het nadenken om het te gaan doen?

* Ook krijg ik een gevoel van zwijmelen, mijmeren, dagdromen, melancholie.

Ben ook heel erg benieuwd wat klopt en wat niet......

Liefs,

Pegasus
admin
admin okt 19 '09

Voor mij is alles ook nog nieuw. Dus daar komt ie.

* Je houdt van een praatje hier en daar. En soms praatje met mensen over koetjes en kalfjes en dat is leuk en gezellig. Maar je verlangt ook naar diepgang. Zou je dit meer willen in je leven of meer mensen met wie je dit kan delen?

klopt ik houd idd van een praatje maakt niet uit met wie en ik ben idd iemand die van diepgang houd

* Als je mensen ontmoet, zie je meer. Je hebt al een analyse gemaakt hoe het zit. Alleen weet je nog niet of je erop mag vertrouwen... of dat wat je ziet ook klopt.

klopt ik weet gewoon hoe en wat maar ook of iemand eerlijk is ja of nee toch is mijn gevoel/intuitie vertrouwen niet altijd gemakkelijk

* Zorg je voor ouderen? Vind je het belangrijk dat ze er op de oude dag goed bijzitten? Maak je ook met hen een praatje en af en toe kopje koffie? Voelt als belangstelling en hen een warm hart toedragen. Je bent een vriendelijk persoon. Harde werker.

ja ik werk idd in de zorg met ouderen, ik vind het heel belangrijk dat mensen goed verzorgd worden en dat ze de aandacht krijgen die ze nodig hebben al is dit qua bezetting van personeel niet altijd mogenlijk en dat vind ik erg jammer. harde werker klopt denk ik wel tis best een pittig beroep

* Je vind jezelf best oké en denkt soms erover na of je dat wel mag vinden? Je bent helemaal oké zoals je bent.

ik ben best flink onzeker over mezelf al ziet de buitenwereld dit mss niet.

* Doe je ook nog een opleiding? Of ben je er over aan het nadenken om het te gaan doen?
ja id volg idd een opleiding tot verzorgende ig nu nog dik 1 1/2 jaar en daarna wil ik graag verpleegkundige gaan doen (mits prive leven dit toe laat)

* Ook krijg ik een gevoel van zwijmelen, mijmeren, dagdromen, melancholie.
ja dat klopt best wel ik kan af en toe ook helemaal opgaan in iets en dagdromen af en toe

heel erg bedankt voor de lezing, dit heb je goed gedaan

liefs kikkertje
Pegasus
Pegasus okt 19 '09
Leuk om te horen, dat het overeenkomt. Geeft vertrouwen in het fotolezen. Bedankt voor jouw feedback.
admin
admin okt 19 '09

Komt ie:

- Als eerste komt in me op dat je van Belgische afkomst bent?

nee kom uit nederland zuid-limburg

- Je hebt een hele zachte en vriendelijke uitstraling. Echt een lieve meid.

dank je wel

- Met je werk kwam je lange tijd niet goed uit de verf. Mensen liepen vrij makkelijk over je heen? Nu is dat anders en beter in balans. Doe je iets met kinderen of met activiteitenbegeleiding?

ik herken dit meer in de zin van wel weten (diep in mezelf) wat ik wil maar dit niet doen. ik doe nog niks met kinderen (op mijn zoontje na dan wink) maar ik wil dit wel graag gaan doen tzt wink

- Je bent een echte doorzetter. Geeft niet snel op en gaat soms je eigen grenzen hiermee wat te ver over. En dan moet je echt bijkomen.

klopt helemaal

- Het zachtaardige komt weer terug. Harmonie is erg belangrijk voor je. In huis, met je partner. Geen harde woorden in huis.

klopt ook al kan dit niet altijd wink

- Heb jij iets met kleine dieren? Ik zie een klein harig lief piepend fredje langs je rechterschouder.

ik vind de meeste dieren wel schattig en lief. vroeger hadden we wel altijd dwergpapagaaitjes (thuis bij ouders) en nu hebben we alleen een hond.

Nou, dit is wat ik denk te hebben gezien bij je. Ik hoop dat je er wat mee kunt! Lieve groet, Vlinders

dank je wel voor de foto lezing
Vlinders
Vlinders okt 19 '09
Nou Kikkertje, je ziet dat ik het duidelijk nog moet leren haha! Oefening baart kunst dus bedankt voor de mogelijkheid in ieder geval!

groetjes Vlinders
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske