Loading...
nl

tja hoe noem je dit?

easydoor
easydoor sep 22 '09
Een tijdje geleden was ik in de huiskamer aan het filmen. We waren zotte kuren aan het uithalen! Toen ik later het filmpje bekeek zagen we een rare verschijning gebeuren bij mijn oudste zoon. We lieten de film stuk voor stuk aflopen om een duidelijker beeld te krijgen en wat zagen we? In normale speed leek het op een flits die uit mijn zoon zijn gezicht kwam. Toen we het dus vertraagde kon je zien hoe eerst mijn zoon een raar gezicht trok waarna er een groot, gekleurd en doorzichtig gezicht uitkwam! Tja ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven, daarvoor moet je het zien. we namen een stilstaand beeld op foto. Mijn zoon weet niks te vertellen, heeft niks gevoeld. Iemand enig iedee?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 22 '09
Kan je het ergens laten zien? Of via youtube of als plaatje?
Maryssa
Maryssa sep 22 '09
Wat een ervaring! Jullie zullen wel behoorlijk geschrokken zijn. Bijzonder wel dat jouw zoontje er niets van gemerkt of gevoeld heeft. Het eerste dat er in me opkomt is een meelifter. Een entiteit die meeleeft op de energie van een levende persoon. Zoals Nims al zegt is een plaatje of foto handig dan kunnen we er hier ook eens naar kijken.
easydoor
easydoor sep 22 '09
ja maar het enige is dat ik niet zo snugger ben in die zaken. Zal mijn best doen...weet niet of het vandaag zal zijn maar anders vraag ik het morgen aan een vriend van mij...
easydoor
easydoor sep 22 '09
misschien kunnen jullie mij richtlijnen geven? De foto's staan op in mijn afbeeldingen op mijn pc!
Emuca
Emuca sep 22 '09
Als je naar volledig antwoord scherm gaat, zie je onderaan een plekje waar je bijlagen kan toevoegen... Zo kan je de foto's bij je bericht stoppen. smileIk ben wel benieuwd!
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 22 '09
Het heet bestandsbeheer. Als je daarop klikt, kun je bestanden (kleiner dan 2mb) uploaden.
Heidelroos
Heidelroos sep 22 '09
Ik ben ook wel benioeuwd naar dit fenomeen..
Dus: Foto Foto Foto Fotoooo..
admin
admin sep 23 '09
Hmm, ben ook héél benieuwd naar de foto!!

smile
taro
taro sep 23 '09
mijn nieuwsgierigheid is ook gewekt...
Fatna
Fatna sep 24 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Ik ben ook wel benioeuwd naar dit fenomeen..
Dus: Foto Foto Foto Fotoooo..


fotoo fotooo
admin
admin sep 27 '09
Easydoor, is het al gelukt met de foto?? Kunnen we je daarmee helpen?? We zijn wel benieuwd ..........................

Liefs,
Marjan
easydoor
easydoor sep 28 '09
wel lieve mensen allemaal, dit weekend zijn er ons heel wat wonderen overkomen waarvan ik nog steeds aan het bekomen ben! Ben vandaag druk in de weer geweest met het neerschrijven van al die dingen. Helaas, na verschillende pogingen op diverse wijzen, ben ik er nog niet in geslaagd! Het goede nieuws is dat ik wel al weet wat het is, wat je ook in mijn verhaal zal kunnen lezen...Een ding is zeker! Ik ben geen opgever en zal de weg vinden in het posten van mijn foto. Ook kan ik jullie, met een gerust hart,vertellen dat er jullie allen wonderbaarlijke tijden te wachten staan...Het enige verschil tussen mij en de nog niet ontwaakten is simpelweg omdat alles op zijn tijd komt, die voor iedereen anders is...Ga niet meer tijd aan dit verhaal verspillen omdat ik jullie nog veel andere dingen wens te posten. Ben ook lid op Nibiru, voor Merudi, waar ik steeds eerst ga. De reacties die ik daar ontving overtuigde mij van het wezen dat ik ben, samen met jullie allemaal...1!!! Veel liefs vol licht x
admin
admin sep 28 '09
eek
Maryssa
Maryssa sep 28 '09
Ehm ....Easydoor je hult je in nevelen. Kun je ons misschien vertellen wat er gebeurd is?

Ok ik zie dat je in http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/73375/zeven_wonderen_mijn_getuigenis.html#Post73375 verteld wat jou is overkomen.

admin
admin sep 28 '09
Ik vermoed dat de foto niet gaat komen...
admin
admin sep 28 '09
Pas op, Karin.... de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
admin
admin sep 28 '09
Ja das waar.. smile
admin
admin sep 29 '09
....
easydoor
easydoor okt 1 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Ehm ....Easydoor je hult je in nevelen. Kun je ons misschien vertellen wat er gebeurd is?

Ok ik zie dat je in http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/73375/zeven_wonderen_mijn_getuigenis.html#Post73375 verteld wat jou is overkomen.



ik vraag om hulp maar heb er nog geen gevonden. De persoon van wie ik dacht, dat die mij kon helpen, kan er zelf niet goed aan uit. Hij raadde me aan om eerst eens mijn rommel in mijn computer op te ruimen...Ik ben de laatste dagen wat overrompelt geweest van alle nieuwe ervaringen. Maar zoals beloofd, geef ik niet op...sorry voor het wachten;

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki