wel lieve mensen allemaal, dit weekend zijn er ons heel wat wonderen overkomen waarvan ik nog steeds aan het bekomen ben! Ben vandaag druk in de weer geweest met het neerschrijven van al die dingen. Helaas, na verschillende pogingen op diverse wijzen, ben ik er nog niet in geslaagd! Het goede nieuws is dat ik wel al weet wat het is, wat je ook in mijn verhaal zal kunnen lezen...Een ding is zeker! Ik ben geen opgever en zal de weg vinden in het posten van mijn foto. Ook kan ik jullie, met een gerust hart,vertellen dat er jullie allen wonderbaarlijke tijden te wachten staan...Het enige verschil tussen mij en de nog niet ontwaakten is simpelweg omdat alles op zijn tijd komt, die voor iedereen anders is...Ga niet meer tijd aan dit verhaal verspillen omdat ik jullie nog veel andere dingen wens te posten. Ben ook lid op Nibiru, voor Merudi, waar ik steeds eerst ga. De reacties die ik daar ontving overtuigde mij van het wezen dat ik ben, samen met jullie allemaal...1!!! Veel liefs vol licht x