Hallo iedereen,
ik ben nieuw en ik zou graag mijn verhaal kwijt willen.
Ik geloof heel erg in geesten en geestenverschijningen, er zijn wel vaker dingen gebeurd die daar mee te maken hebben maar dat merk ik niet eens. Later merk ik het pas. Hier mijn verhaal:
*Ik liep mijn hond uittelaten. Het was erg koud en het regende. Ik had bijna een blokje gelopen toen ik bij een tuin kwam. Ik liep er vlak langs maar ik werd door iets weggeduwt, maar er stond of was helemaal niemand in de straat. Alleen ik en mijn hond. Toen ik weer verder liep langs die tuin voelde ik iets op mijn rug. Ik keek achterom maar er was helemaal niets. Er duwde weer iets een hand ofzo in mijn rug. IK keek weer om, maar ik zag nog steeds niemand. Ik begon te rennen en het bleef maar duwwen. Toen ik vlak bij mijn tuin was hield het een beetje op maar ik had nog steeds het gevoel alsof er een last in me rug (op me schouder) zat, iets dat ik eraf moest wassen maar het bleef er meer zitten. Ik ging naar boven en ging gelijk achter ded computer zitten en ging naar google en tikte: "Geestverschijningen" in. Ik dacht neit dat het daar iets mee te maken zou hebben, want het was ook geen verchijning ofzo. Maar ik kwam op deze site terecht. Ik keek wat rond op de site en wilde eigenlijk alleen mijn verhaal kwijt. Ik heb niet mijn echte e-mail gegeven want dat durf ik niet. Toen ik deze site rondkeek viel er opeens iets achter me van de muur. Ik schrok me dood en rilde helemaal..ik weet niet wat ik moet doen. Ik voel me zo raar nu?* Ik dacht, ik geloof erin, het moet wel waar zijn want er gebeuren wel vaker van dat soort dingen. Heeft 1 van jullie dit misschien ook meegemaakt wilt u dan iets terug schrijven. Dat zou ik heel fijn vinden.
Gr. Arms