Loading...
nl

Verschijningen

JustMe
JustMe mrt 15 '05
hallo,

Ik ben Patricia, ben 22 jaar oud.
Ik was op zoek naar verhalen zoals hier staat vermeld, toen ik hier terecht kwam,heb me gelijk aangemeld.
Natuurlijk heb ik ook iets dergelijkls meegemaakt,maar echt een prater erover was ik niet,omdat ik dacht dat mensen me voor gek verklaarde,en me ouders idd.die klaarde me al voor gek.
Maar t begon toen ik heel klein was, ik heb toen om een rede gescheeuwd en wilde weg uit me slaapkamer,maar kon op geen moggelijke manier,er kwam ook geen geluid uit me.enkele jaren later,toen we van plan waren om glazje te draaien gebeurde iets anders,ik was wel bang want ik neuriende en toen ik in bed lag voelde ik iets kouds langs me wang en hoorde stemmen,watik hoorde weetik niet,maar ik rende hysteries naar beneden,rilde enorm van angst.Maar goed me ouder stelde me gerust ,en ze zeiden dat er niks is.die dagen erna sliep ik altijd met een lamp aan,Sinds een jaar of 2 trug kreeg ik er weer last van, toen werd t heviger, ik was aan t leren op men bed,en ik voelde iets aan men haar, ik merkte verders niks en las verder,toen voelde ik weer iets en toen ging ik voelen en voelde dat me haren omhoog stonden,weer rende ik hysteries naar beneden,rilde weer van angst.en werd opgevangen door me vader en zen vriendin die beneden waren.Uiteindelijk ben ik weer gaan slapen.Even later gebeurde er iets heel geks ik lag de woelen in bed,en zag in een snelle beweging iets in men t.v. scherm,ik keek weer en zag iets zwarts boven men bed zitten met een hooft heen en weer bewegend,eerste instantie schok ik erg,maar bleef liggen en zei hard op'laat me met rust' Enkele mensen zoals me vriend die steunen me.Niemand kan me helpen besef ik heel goed,moet het aleen doen en soms is t moeilijker dan verwacht.dingen die ik meemaak is niet voorbij.Ben er erg bang voor,maar ben sterk door die steun.

Groetjes Patries
Delen:
Bruintje
Bruintje mrt 17 '05
Hoi Patricia,

Ik begrijp vokomen wat jij bedoeld.

Een gelijksoortig ervaring heb ik gehad toen ik 11 jaar was.

Ik werd uit mijn nachtrust verstoord door een vreemd gevoel.
Mijn huid haar stond al omhoog, voordat ik vernam wat er in mijn kamer aanwezig was.

Ik keek om mijn heen en zag achter de half open deur een verschijning van een oude man, die strak in mijn ogen bleef staren.
Het was een heel naar ervaring, ik kon niet bewegen van de schrik en er kwam niets uit mijn strot, ik kon geen kik geven.

Na enkele momenten verdween HET en ik heb toen heel hard geschreeuwd.
Mijn ouders en broers kwamen geschrokken naar boven.

Op mijn 26ste, toen ik inmiddels al apart woonde in mijn woning in purmerend heb ik nogmaals het zelfde ervaring gehad.

Ik werd weer door het zelfde gevoel wakker gemaakt maar dit keer hoorde ik een stem in mijn oor.
Ik draaide mij om en het was weg.

Het vreemde van het gebeuren vond ik dat op het moment dat ik mijn huis binnen kwam al het gevoel hat dat er iets aanwezig was.

Van mijn elfde tot op heden heb ik nu talloze ervaringen op gedaan met geesten, verschijningen, dromen (die vervolgens eens uitkomen)en daadwerkelijke verplaatsing van spullen in mijn huis.

Ik ben naar een priester geweest en deze vertelde mij dat ik iets met mij meedraag.
Deze iets beschermt mij of houdt mij bewust op de grens van falen en succes.

Het is raar te weten dat dit soort dingen er zijn en zich alleen maar tonen aan specifieke personen.

Ik heb een keer ook een test gedaan genaamd een Chakra test.

In het spirituele gelooft men in verschillende chakra´s (niveau van bewustzijn).
Deze chakra telt zich van 1 tot 7 (Onder bewustzijn tot Hogere bewustzijn, wordt ook wel de derde oog of zinde zintuig genoemd).

Ik zou je adviseren om ook deze test te laten doen.

Wat betreft de verschijnselen, als je geest sterk is dan hoef je nergens bang voor te zijn.
Geesten en verschijnselen zijn overigens niets anders dan energie (positief of negatief).

Zolang jij een tegenpool b lijft van deze positieve of negatieve energie is alles in balans.

Wil je reageren of meer weten mail mij dan, ik ben namelijk nu doelloos uitgekomen op jou forum.

Groet,
margreetha
margreetha mrt 17 '05
als je er echt mee zit en je hebt het gevoel dat er geesten in je huis zijn bezoek dan eens deze pagina http://www.exorcistonline.be/
er staan verhalen op van hem over geesten die hij naar het licht heeft gebracht en over hoe hij mensen heeft geholpen om van de geesten af te komen.
misschien heb je er wat aan
zijn emailadres staat ook op zijn site onder contact.
in elk geval veel sterkte ermee

groetjes margreetha
JustMe
JustMe mrt 22 '05
Dank je wel voor jullie tips..

Ik heb er tot nu toe nog nergens meer geen last van omdat ik sinds 14 februari ben verhuist.

maar ik weet wel 1 ding in men ouderlijk huis dat er iemand in is overleden. dat vertelde men vader onlangs.
maar die test ga ik zeker doen. En ik hoop dat ik gerust kan slapen en langzamerhand met t licht uit.
En ik weet dat ik eigelijk niet bang hoef te zijn, maar dat is makkelijk gezegt dsan gedaan, ik ben erdoor enorm bang door geworden dat ik nu angst heb als er ergens donker is.
Maar dat zou zeker vanzelf overgaan.

Echt enorm bedakt voor t luisteren (lezen).

Groetjes.
JustMe
JustMe mrt 22 '05
en bruintje wat jij heb meegmaakt is vind ik echt schokkend,
Toen ik men ervaringen had zag ik aleen een grijze schim,
later werd het een zwarte schim, maar ik heb nog nooit iemand echt gezien,Aleen in e t.v. scherm zag ik echt duidelijkdat het iets was.
Maar goed alsnog bedankt !

En margreetje ook enorm bedankt. Ik zal er gaan kijken ook.
misz Just
misz Just okt 4 '05
ik vind het naar voor je dat je er zon last van heb,
Gelukkig zie ik alleen maar lucht wat een figuur vormt.... iets ontzichtbaars wat ik wel kan waarnemen, ik voel het als ze in de buurt zijn alleen kan ik niet met ze praten....
Ik denk dat iedereen een beschermengel heeft,
een soort geest die je helpt ''een gids''.......
Ik kan die vaak voelen dat ze naast me staan....
Ik hoop dat je snel een oplossing en rust in je leven zult vinden

:)
Ayasha
Ayasha okt 5 '05
er over praten is al een grote stap naar het aanvaarden. Je bent niet gek! Geesten zijn niet gek! En zij die je voor gek verklaren zijn het zelf :)
Jij moet mensen de keuze geven om te geloven in geesten of niet, kiezen ze om het te geloven, nou goedzo! Kiezen ze er voor om het niet te geloven en schelden ze jou uit voor 'gek', naja wie is er dan eigenlijk het slimste? Jij, die hen de keuze geeft het van jou aan te nemen of het zelf ooit te ontdekken. Of zij die jou uitschelden omdat je hun 'geloof' niet volgt?
Als je wil praten wil ik je altijd mijn email door pb'en....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki