Loading...
nl

Wat is Liefde?

gast
gast sep 21 '09
Vergeet daarbij niet dat ook jij weer je eigen interpretatie geeft aan wat de ander tegen jou zegt aangaande dat gevoel.
Opzich wel handig als je HSP bent maar hoevaak "liegen" mensen over hoe ze zich werkelijk voelen.
Islandlady
Islandlady sep 21 '09
Ja inderdaad want op de vraag hoe gaat het met je zeggen ze meestal "Goed" terwijl je voelt dat het helemaal niet zo is.
admin
admin sep 22 '09
Origineel bericht van: gast
Vergeet daarbij niet dat ook jij weer je eigen interpretatie geeft aan wat de ander tegen jou zegt aangaande dat gevoel.
Opzich wel handig als je HSP bent maar hoevaak "liegen" mensen over hoe ze zich werkelijk voelen.


Vaak maar daar trap ik niet in, meestal zie ik meteen of ze de waarheid spreken of niet.
Kan een handig iets maar ook een vervelend iets zijn, ook op andere momenten kan ik dat zien.
Het vervelende is dat ik dat alleen zie als ik mensen reallife ontmoet, via internet lukt me dat zelden.

Zelf doe ik het ook wel eens, hoe vaak vragen mensen niet hoe het met je is en "weet"je al dat ze over 5 minuten je antwoord zijn vergeten? Dan zeg ik gewoon goed en ga ik geen tijd verspillen aan een verhaal dat toch niet wordt gehoord.
admin
admin sep 22 '09
Osho zei: “When Mind knows, we call it knowlegde. When Heart knows, we call it love. When Being knows, we call id meditation”. (Als je denken weet noem je het kennis, als je hart weet noem je het liefde, als je wezen weet noem je het meditatie). Denken in termen van verbinding/vereniging ontstijgt de taal. We komen terecht bij voelen, het weten van het Hart. Deze staat van zijn is Liefde.
Lena
Lena sep 22 '09
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki