Hallo iedereen,
ik ben nieuw op dit forum en wil wat over een droom vertellen. Misschien dat iemand een antwoord heeft op mijn vraag.
Soms word ik midden in de nacht wakker en sluit mijn ogen omdat ik probeer te slapen. Wanneer ik mijn ogen sluit heb ik soms het gevoel dat er wat in mijn kamer is, en dan hoor ik ook wat. De volgende ochtend lijkt het alsof ik alles heb gedroomd, terwijl ik toch wel zeker weet dat ik bepaalde geluiden echt heb gehoord.
Laatst had ik het dus weer. Ik lag te slapen, en werd middenin de nacht wakker omdat ik een geluid hoorde. Het klonk als "bleep bleep bleep", erg vreemd en het ging 3 keer af. Heb nog nooit dat geluid gehoord in mijn kamer, en het klonk ook niet als een wekker of iets dergelijks. Ik deed m'n ogen even open en toen weer dicht en draaide me om, en ik probeerde weer te slapen. Vervolgens hoorde ik het weer en ik kreeg het gevoel alsof er iets op me af kwam. Mijn rechter oor werd toen heel erg warm, en iets schreeuwde knetterhard in mijn oor: MAMAMAMAMAMAMAMA, ik hield m'n ogen dicht en zag een kind voor me. Ik zei in mezelf dat het weg moest gaan, en na een poosje ging het weg...
De volgende ochtend kon ik me alles goed herinneren en voelde me ook wel vreemd, alleen wist ik nou niet zeker of het een droom was of werkelijkheid... iemand enig idee?