Ik zie een vrolijk meisje, spontaan en open. Je toont misschien niet zo snel je gevoelens maar hebt geen probleem met serieuze gesprekken, in die zin bedoel ik dus open. Je helpt graag mensen, zowel met gewone, dagelijkse problemen, als mentale, zwaardere problemen. Mensen zullen vaak naar je toe komen omdat ze weten dat jij er voor hen staat.
Ik zie een zekere vorm van onzekerheid. Over je lichaam!Je gedachten, je gevoelens. Vraag je je soms af of het wel juist is dat je zo denkt? Vraag je je soms af hoe mensen jou uiterlijk nu eigenlijk zien?
Aan de andere kant ben je niet de persoon die mensen zelf zal aanspreken over hun problemen. Wanneer je iemand ziet huilen zal je wel vragen wat er scheelt, maar wanneer je voelt dat er iets scheelt bij iemand maar hij of zij het niet echt toont zal je wachten tot hij of zij de eerste stap naar jou toe zet, zodat je zeker bent dat je jezelf en/of je hulp niet op dringt, vergeet alleen niet dat sommige mensen te bang zijn om die stap te zetten, en probeer dan subtiel naar hun toe te gaan, en hen een kans te geven er over te praten zonder dat ze die kans zelf moeten creëren.
Ik zie ook een zeker verlangen, een droom!Een droom naar de toekomst toe, iets dat je nog wil bereiken?
Ik krijg trouwens ook een 'vreemd' gevoel in mijn hoofd, ben je soms duizelig of heb je soms hoofdpijn ofzo de laatste dagen?