Loading...
nl

Foto Jo

jo
jo jun 26 '06
[img]http://fotos.maarten.nu/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=1969&g2_serialNumber=2[/img]

Hier is een foto (als ik het goed heb gedaan :o)
Je mag het gewoon op het forum zetten dan wordt het misschien ook duidelijker voor de andere gebruikers (wat je doet en hoe het eruit komt)

groetjes Jo
Delen:
Ayasha
Ayasha jun 27 '06
Ik zie een vrolijk meisje, spontaan en open. Je toont misschien niet zo snel je gevoelens maar hebt geen probleem met serieuze gesprekken, in die zin bedoel ik dus open. Je helpt graag mensen, zowel met gewone, dagelijkse problemen, als mentale, zwaardere problemen. Mensen zullen vaak naar je toe komen omdat ze weten dat jij er voor hen staat.
Ik zie een zekere vorm van onzekerheid. Over je lichaam!Je gedachten, je gevoelens. Vraag je je soms af of het wel juist is dat je zo denkt? Vraag je je soms af hoe mensen jou uiterlijk nu eigenlijk zien?
Aan de andere kant ben je niet de persoon die mensen zelf zal aanspreken over hun problemen. Wanneer je iemand ziet huilen zal je wel vragen wat er scheelt, maar wanneer je voelt dat er iets scheelt bij iemand maar hij of zij het niet echt toont zal je wachten tot hij of zij de eerste stap naar jou toe zet, zodat je zeker bent dat je jezelf en/of je hulp niet op dringt, vergeet alleen niet dat sommige mensen te bang zijn om die stap te zetten, en probeer dan subtiel naar hun toe te gaan, en hen een kans te geven er over te praten zonder dat ze die kans zelf moeten creëren.
Ik zie ook een zeker verlangen, een droom!Een droom naar de toekomst toe, iets dat je nog wil bereiken?
Ik krijg trouwens ook een 'vreemd' gevoel in mijn hoofd, ben je soms duizelig of heb je soms hoofdpijn ofzo de laatste dagen?
jo
jo jun 27 '06
helemaal geweldig!!
ik ben dan echt bang dat mensen denken: waar bemoei jij je mee? als ik dat zou vragen. terwijl dat dat helemaal niet hoeft. veel mensen zijn praters maar ik ben een echte luisteraar. en praat moeilijk over mijn eigen gevoel en kan moeilijk zeggen wat ik denk (onzeker)
En op dit moment wil ik bereiken dat ons nieuwe huisje af is maar dat duurt nog twee maanden!
Een vreemd gevoel zit niet in mijn hoofd maar in mijn hart. Ben gisteren naar de cardioloog geweest voor een hartfilpje en moet nu terug voor een echo, foto's een fietstest en ik krijg een recorder 24 uur lang. dus het zit ook in mijn hoofd omdat ik er veel over nadenk

Groetjes Jo
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 5 '06
Veel sterkte bij de cardioloog. Heb je al een uitslag toevallig?
jo
jo jul 10 '06
neej nog niet ik moet er in september heen voor al die testen... duurt veel te lang maar ja ze hadden eerder geen tijd.
nu gaat het iig slecht echt slecht ik weet niet meer wat ik doe of wat ik zeg. ik voel me klote (sorry) en niemand die er iets van weet of zal vragen: wat is er aan de hand? alles gaat fout en om het nog erger te maken zegt mijn moeder dat ik kan opdonderen en nu al in mijn nieuwe huis moet gaan wonen terwijl we daar nog niks hebben, geen wc, douche, keuken, water, gas helemaal niks. ik snap niet dat ze zo kan doen! terwijl ik me zo rot voel. dat ze dat niet merkt! mijn vriend zegt doe maar rustig dan komt alles goed! maar ik doe rustig voor mijn gevoel dan. maar er hoeft maar iemand iets te zeggen en ik wordt helemaal hysterisch en kwaad. als het negatief bedoelt is dan! oo ik hoop zo dat het huis snel af is dan kan ik tenminste weg hier...

groetjes Jojanneke
LPChip
LPChip jul 10 '06
Maak je niet druk.

Probeer meer bezig te zijn met het nu, en zoek eventueel wat afleiding. Je huis komt wel, en je moeder heeft waarschijnlijk zelf een slechte dag gehad. Ze zal het echt niet zo bedoeld hebben zoals het op dat moment overkwam.

Wellicht kon ze op dat moment niet met de situatie omgaan.

Geloof in het leven, het gelooft ook in jou!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 11 '06
Kwaad worden zal nooit iets construktiefs opleveren. Het lucht vaak wel op :D. Wees dus lekker boos, maar niet op jezelf. Het is niet zo nuttig en leidt vaak nergens toe. Als je geloof dat de goede dingen naar je komen, dan komen ze ook. Misschien is er een les te leren uit alles wat je op dit moment overkomt. Probeer wat meer te relativeren en niet alle problemen op een onoverzichtelijke hoop te schuiven. Heb je last van je hart? Laat het eens spreken, en LUISTER!
jo
jo jul 13 '06
bedankt voor jullie reacties...

het gaat nu beter ik ben niet zo'n prater en kan dan moeilijk zeggen wat ik denk en voel. maar op dit moment voel ik me niet zo gelukkig en dat weet nu gelukkig iedereen en houden ze daar rekening mee. mijn moeder is gisteren naar zo'n paranormaal vrouwtje geweest en zij wist echt veel. zij heeft tegen mijn moeder gezegt dat ik even in de knoop zat met alles. ik probeer er elke dag maar iets van te maken.
maar ze heeft meer gezegt ook over mijn vriend en onze relatie. nu vind ik het weer moeilijk.. daar helemaal naar gaan leven of jezelf er nix van aantrekken??

x Jo
LPChip
LPChip jul 13 '06
Klein vraagje.

Ben je creatief aangelegd?

Kun je redelijk goed tekenen of muziek maken?

Dit is namelijk een hele goede manier om je emoties te uiten.

Ook kun je ze opschrijven in een dagboek. Je hoeft ze niet hardop te roepen, om ze te uiten. Praten heeft wel het voordeel dat anderen dan weten wat er is, maar als je het opschrijft kun je ze het later ook laten lezen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '06
Zowiezo moet je je leven in eigen hand houden. Iemand kan wel dingen voorspellen, maar pas op dat je niet in de valkuil trapt erook naar te gaan leven, want dan komt het altijd uit! Dit is alleen goed als je het zelf ook echt wilt. Een hele rare maar wel doeltreffende test: Als je iets heel graag wilt, maar je bent er niet zeker van, probeer dan eens het tegenovergestelde te doen (geen gekke dingen doen he ;)) als je dan merkt dat je walgt van het tegenovergestelde, zat je misschien toch goed met hoe graag je het wilde. Heb je dit niet, stel dan je verwachtingen eens bij, en bekijk de dingen ook eens van de andere kant.
jo
jo jul 14 '06
ja muziek maken ik zing ontzettend graag en dat doe ik ook veel! maar nu met de verbouwing en verhuizing heb ik er soms geen tijd voor of wil ik er geen tijd voor maken. of kan het gewoon niet omdat er dan allemaal mensen aan het werk zijn.
En ik doe geen gekke dingen hoor [emot-angel]
maar ik snap wat je bedoelt met proberen het tegenovergestelde te doen. maar dat doe ik niet want dat wil ik niet. zij praatte ook over als ik 28 was ja hallo ik ben net 23 zo ver kijk ik helemaal niet. ze had ook nog gezegt dat ik op moest letten dat ik niet zwanger raakte van hem want dat was niet goed voor hem! wat onzin is want we willen het allebei heel erg graag. ik weet dat ik nog jong ben maar ik heb mijn feest en uitgaan tijd allang gehad. dus als ik me over een tijdje beter voel en ik ben in het ziekenhuis klaar zullen we daar eens veel over gaan leren.

x Jo
LPChip
LPChip jul 14 '06
Dat vind ik grappig. Je zingt graag maar hebt er geen tijd voor cq. wil er geen tijd voor maken?

Je kan toch lekker zingen terwijl je in huis bezig bent, of als je kookt of wanneer je maar wilt. Mensen zullen echt niet raar op kijken dat je zingt. Hooguit zullen ze zeggen: wat ben je vrolijk, want dat is meestal wat vrolijke mensen doen.

Het kan zijn dat je geen zin hebt om te zingen omdat die liedjes vrolijk zijn... Je kan altijd minder vrolijke dingen zingen. Er zijn altijd wel liedjes die jouw emoties beschrijven. Die zullen voor jouw heel mooi zijn, en die zul je dan wel graag willen zingen. Wil je echt niet zingen, schrijf dan bijvoorbeeld in een schrift wat je die dag hebt gedaan, of wilt gaan doen. Je moet je er even toe zetten, maar het beloond je, let maar op.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 14 '06
Een rare vraag misschien, maar hoe staat je vriend tegenover het paranormale, indigo kinderen / kristal kinderen? Heb je misschien wel eens gedacht dat als jij een kindje mocht krijgen, het wel een nieuwe tijdse kindje zou kunnen zijn? En is het misschien zo, dat je vriend hier totaal niet mee zou weten om te gaan?
jo
jo jul 15 '06
Een rare vraag misschien, maar hoe staat je vriend tegenover het paranormale, indigo kinderen / kristal kinderen? Heb je misschien wel eens gedacht dat als jij een kindje mocht krijgen, het wel een nieuwe tijdse kindje zou kunnen zijn? En is het misschien zo, dat je vriend hier totaal niet mee zou weten om te gaan?

--------------------
Laten we samen eenzaam zijn....

Met het paranormale daar staat hij wel goed tegenover hij gelooft alles wat dat betreft Zeker (komt mijn hond weer) toen mijn hond overleed en ik hem op een foto zetten.
Maar als het idd zo'n kindje is kan het zijn dat hij daar niet mee om kan gaan. Dat vrouwtje heeft ook echt gezegt dat dat niet goed voor hem zou zijn. Maar dat het zo'n kindje zou kunnen zijn daar had ik nog niet over nagedacht. Denk je dat ik zo'n kindje krijg??

O en dat zingen ja sommige liedjes zijn heel droevig en die zing ik dan ook wel maar soms heb ik er geen zin in of anders gezegt ik wil me niet zo voelen en ga ik zo ook niet zingen en alles in zitten houden terwijl ik juist dan iets moet doen! maar op een of andere manier lukt het dan niet

x Jo
LPChip
LPChip jul 15 '06
Probeer toch eens op te schrijven wat je voelt. Als je niet wil dat andere mensen het lezen, vernietig het dan na het opschrijven.

Wat veel mensen zeggen, is dat het helpt om het na het opschrijven onder je kussen te leggen voor 1 nacht. Het schijnt dat zo je onderbewustzijn ermee bezig kan gaan.

Schrijf dus op wat je voelt, eventueel gekoppeld aan bepaalde gebeurtenissen:

fictief voorbeeld:

Ik voel me nu ongelukkig. Ik heb net een ruzie gehad met mijn moeder omdat ze niet lijkt te begrijpen wat er met me speelt. De ruzie begon met een simpel meningsverschil. Ik voelde me gekleineerd en het ging van kwaad tot erger. Daarom ben ik toen weggerend...

Zoiets als bovenstaande gewoon opschrijven en onder je kussen leggen. Let maar op, je zult zien dat het "blok" kleiner wordt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 16 '06
Ik weet niet of je zo'n kindje krijgt, ik wil je er alleen op wijzen dat er misschien redenen voor bepaalde dingen zijn die niemand kan verzinnen. Zoek dus ook niet altijd de "schuld" bij jezelf, het zou best wel eens niet jouw schuld kunnen zijn.
jo
jo jul 18 '06
Ja daar zeg je wat het kan idd niet mijn schuld zijn terwijl ik altijd het idee heb dat het wel mijn schuld is. Ook omdat ik altijd doe alsof het me niet intereseert en er niks om geef wat iedereen zegt maar van binnen voel ik me dan wel anders en daar zal niemand iets van merken. behalve als het te veel wordt. ik zal niet praten over hoe ik me dan voel neej maanden later komt dat eruit en weet ik nog precies hoe alles is gegaan en wie er wat gezegt heeft. is te lastig voor de andere want die weten daar allang niks meer van. dus ja ik moet het echt anders gaan doen maar dat is zo moeilijk.

[Kiss]Jo
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 18 '06
Denk maar zo, het verleden is een ilusie, en ilusies moet je loslaten. Het enige dat realiteit is, is het nu!
jo
jo jul 18 '06
En ook dat is makkelijker gezegt dan gedaan maar ik moet het misschien wel proberen..

[Kiss]Jo
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 18 '06
Dat is ook zo, erg makkelijk zal is het niet. Toch als je er eenmaal mee begonnen bent, zul je je afvragen waarom je het nooit eerder hebt gedaan ;).
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420