Loading...
nl

Klachten "linker zijde"

admin
admin sep 20 '09
Bart, wat voel je..? is een vraag naar het gevoel dat er is bij je.
En.. zoals ik lees,ga je steeds over naar verklaringen, uitspraken, denkpistes, kortom je gaat steeds naar het mentale,

Zie je dat..?
En je topic gaat juist over de linker-kant, de gevoelskant! wink
admin
admin sep 20 '09
Ik heb het door dat ik het doe Belle winkIk stel me dus niet voldoende open (dit is geen mentale conclusie) .. dit heeft niets met jou te maken by the way smile

Waarom ik dit doe: Ik wil niet dat anderen iets voor me invullen, dat is vaker gebeurd, en daardoor zijn dingen zo gigantisch mis gelopen.. daar ben ik huiverig voor. Ik heb hierdoor ontwikkeld dat ik een aversie heb tegen het kunnen invullen voor iemand anders en het hoe en waarom tot in de puntjes kunnen vertellen. Dus mensen die teren op de ellende van een ander. Daarom dat ik de gevoelskant dus gedeeltelijk blokkeer, misschien ook omdat ik moeite heb om de pijn daadwerkelijk te voelen. En dus moeite met het loslaten.. ik heb een gedeelte wel gehad, maar dit komt niet voor niets weer naar voren, dus ben er (nog) niet helemaal doorheen.
admin
admin sep 20 '09
Het klinkt als:

Ik wil stoppen met het van anderen horen hoe ik ben...
Je hebt daardoor jezelf een beetje verloren
En bent jezelf langzaam aan aan het herontdekken
De jas gaat uit, dus je ware zelf komt naar voren

Keulen en Aken zijn ook niet in 1 dag gebouwd hoor!
Geef jezelf wat meer ruimte, geniet van de reis, het gaat niet om het einddoel, maar juist om hoe je het bereikt wink
Maar dat is mijn persoonlijke gevoel.
admin
admin sep 20 '09
Mooi gezegd Karin .. herontdekken: ja .. de reis is inderdaad volledig ervaren ! Goed gevoel, dank !
admin
admin sep 23 '09
Hallo Bart, er zijn al zoveel goede reacties opgeschreven, daar heb ik weinig aan toe te voegen.
De woorden jasjes uittrekken is hierbij al een paar keer genoemd, en hierdoor dacht ik aan de jassen techniek, misschien kun je er wat mee.

Jassentechniek
www.jassentechniek.nl
(Op de website staat ook een online sessie om kennis te maken)

De jassentechniek is ontwikkeld door Hans de Waard en hij zegt:
Een sterfelijk lichaam is niets meer dan een kapstok waaraan overtuigingen, angsten, vooroordelen, dromen en karma blijven hangen. Als je teveel jassen aan de kapstok hangt, zie je de kapstok niet meer. En dat is precies wat wij met ons lichaam hebben gedaan. Wij kunnen ons zelf niet meer zien, weten niet meer wie we zijn.

Er zijn zo'n 40 basisjassen die uitgetrokken worden (oa. Traumajas, Zielenafsprakenjas, gezondheidsjas, Virtuele DNA-blokkadejas, Virusjas, Creatiejas, Karmajas, Talentjas enz.). Elke jas heeft zijn inhoud bv. de verbindingenjas, die bevat alle verbindingen die je hebt o.a. alle karmische verbindingen, controle verbindingen, emotionele verbindingen, economische enz.. De jassen die worden uitgetrokken worden vervangen door lichtjassen.
Bepaalde jassen hebben ook celherinneringen wat betekent dat de ballast weg is, maar dat je wel nog de herinnering bewaart aan die ballast. Belangrijk is dan dat je die gaat transformeren, dat je gaat kiezen om niet meer vast te houden aan die overtuiging of dat gedachtepatroon, maar dat je bewust voor iets anders gaat kiezen. Het mooie is, dat nu je ballast weg is, het eenvoudiger en gemakkelijker gaat om dit te doen. Je merkt zelfs dat na verloop van tijd de behoefte aan die transformaties vermindert omdat het niet meer nodig is. De celherinneringen verdwijnen uit je systeem na een paar maanden. Dus de transformatietechnieken werken en je hoeft geen jaren meer te worstelen met eenzelfde probleem.

De Jassentechniek is een energetische behandelingsmethode. De specifieke energie die we bij deze techniek gebruiken is in staat om diep in onze fysieke en energetische lichamen door te dringen. Deze energie komt uit kosmische bronnen en wordt door de Jassentechniek therapeuten met intentie gestuurd en transformeert de ballast behorende tot een jas.
admin
admin sep 23 '09
Hoi Wilma,

Ik heb de site gelezen, erg interessant!! Dank je wel voor de tip !!
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki