oke, dit is wel heel confronterend.... heb vandaag een vreselijke dag gehad,,,, en om dan dit te lezen,, het is zo waar!! ik zal die ontspanningsoefeningen is gaan proberen.....
het klopt allemaal zo'n beetje wat je schrijft.. vooral de onmacht,,,
luisteren naar mn zelf is erg moeilijk, maar ik probeer het.. in alle lezeingen komt dit weer naar voren, en ik moet dr echt wat aan gaan doen..
bedankt voor je lezing!
steffiej
Het is ook moeilijk...en zeker als je je niet sterk voelt.
Maar onthou wel dat je niet de enige bent die zich zo kan voelen...zo machteloos, onzeker en volledig de weg kwijt zijn.
ieder mens maakt zo'n moment wel eens mee...ieder op zijn manier natuurlijk....bij de 1 duurt het een dag...de ander 2 weken, 2 maanden, 2 jaar etc
Ik denk dat het je verbaast...hoeveel mensen dit meemaken...ikzelf weet heel goed hoe het is als je vastloopt in het leven.
het zou fijn zijn als mensen die dit NU lezen even op jou zouden reageren dat ze dit soort periode's ook herkennen. misschien geeft je dat wel steun...ga je inzien dat je niet de enige bent.
....het is hoe je er mee omgaat....het belangrijkste is blijf heel dicht bij jezelf, even niet denken aan andere...alleen maar denken wat heb ik nu nodig en waar wordt ik sterker van...daarmee ga je je grenzen aangeven...daar zal niet iedereen blij mee zijn...kan zelfs dat je mensen zult verliezen...maar het zal jou alleen maar sterker maken. je moet je pad weer gaan vinden...en die zit diep van binnen...dus luister naar die innerlijke stem. en vertrouw erop dat dat de juiste weg is.
het is moeilijk...ik leef erg met je mee. sterkte lieverd.