Loading...
nl

kiwi, wie zou mijn foto willen lezen?

admin
admin sep 22 '09
@kiwi t was maar 1 woordje wat ik binnen kreeg maar t klopt en dat is toch weer een bevestiging voor me wink.

liefs
taro
taro sep 23 '09
Origineel bericht van: kiwi
oke, dit is wel heel confronterend.... heb vandaag een vreselijke dag gehad,,,, en om dan dit te lezen,, het is zo waar!! ik zal die ontspanningsoefeningen is gaan proberen.....

het klopt allemaal zo'n beetje wat je schrijft.. vooral de onmacht,,,

luisteren naar mn zelf is erg moeilijk, maar ik probeer het.. in alle lezeingen komt dit weer naar voren, en ik moet dr echt wat aan gaan doen..

bedankt voor je lezing!
steffiej

Het is ook moeilijk...en zeker als je je niet sterk voelt.
Maar onthou wel dat je niet de enige bent die zich zo kan voelen...zo machteloos, onzeker en volledig de weg kwijt zijn.
ieder mens maakt zo'n moment wel eens mee...ieder op zijn manier natuurlijk....bij de 1 duurt het een dag...de ander 2 weken, 2 maanden, 2 jaar etc
Ik denk dat het je verbaast...hoeveel mensen dit meemaken...ikzelf weet heel goed hoe het is als je vastloopt in het leven.

het zou fijn zijn als mensen die dit NU lezen even op jou zouden reageren dat ze dit soort periode's ook herkennen. misschien geeft je dat wel steun...ga je inzien dat je niet de enige bent.

....het is hoe je er mee omgaat....het belangrijkste is blijf heel dicht bij jezelf, even niet denken aan andere...alleen maar denken wat heb ik nu nodig en waar wordt ik sterker van...daarmee ga je je grenzen aangeven...daar zal niet iedereen blij mee zijn...kan zelfs dat je mensen zult verliezen...maar het zal jou alleen maar sterker maken. je moet je pad weer gaan vinden...en die zit diep van binnen...dus luister naar die innerlijke stem. en vertrouw erop dat dat de juiste weg is.
het is moeilijk...ik leef erg met je mee. sterkte lieverd.
Emuca
Emuca sep 23 '09
Ik ken die periodes maar al te goed hoor... Je bent niet de enige... En misschien kan je daar je kracht uit halen.
kiwi
kiwi sep 23 '09
Origineel bericht van: tarot76
Origineel bericht van: kiwi
oke, dit is wel heel confronterend.... heb vandaag een vreselijke dag gehad,,,, en om dan dit te lezen,, het is zo waar!! ik zal die ontspanningsoefeningen is gaan proberen.....

het klopt allemaal zo'n beetje wat je schrijft.. vooral de onmacht,,,

luisteren naar mn zelf is erg moeilijk, maar ik probeer het.. in alle lezeingen komt dit weer naar voren, en ik moet dr echt wat aan gaan doen..

bedankt voor je lezing!
steffiej

Het is ook moeilijk...en zeker als je je niet sterk voelt.
Maar onthou wel dat je niet de enige bent die zich zo kan voelen...zo machteloos, onzeker en volledig de weg kwijt zijn.
ieder mens maakt zo'n moment wel eens mee...ieder op zijn manier natuurlijk....bij de 1 duurt het een dag...de ander 2 weken, 2 maanden, 2 jaar etc
Ik denk dat het je verbaast...hoeveel mensen dit meemaken...ikzelf weet heel goed hoe het is als je vastloopt in het leven.

het zou fijn zijn als mensen die dit NU lezen even op jou zouden reageren dat ze dit soort periode's ook herkennen. misschien geeft je dat wel steun...ga je inzien dat je niet de enige bent.

....het is hoe je er mee omgaat....het belangrijkste is blijf heel dicht bij jezelf, even niet denken aan andere...alleen maar denken wat heb ik nu nodig en waar wordt ik sterker van...daarmee ga je je grenzen aangeven...daar zal niet iedereen blij mee zijn...kan zelfs dat je mensen zult verliezen...maar het zal jou alleen maar sterker maken. je moet je pad weer gaan vinden...en die zit diep van binnen...dus luister naar die innerlijke stem. en vertrouw erop dat dat de juiste weg is.
het is moeilijk...ik leef erg met je mee. sterkte lieverd.

ik heb lieve mensen om me heen die me steunen. en volgens mij ben ik wel redelijk op weg mn eigen pad te vinden en volgen. moeilijk is het wel, maar met de mensen om me heen, die ik nu om me heen heb, moet het lukken!
bedankt voor je reactie! liefs steffiej
admin
admin sep 23 '09
Quote:
ik heb lieve mensen om me heen die me steunen. en volgens mij ben ik wel redelijk op weg mn eigen pad te vinden en volgen. moeilijk is het wel, maar met de mensen om me heen, die ik nu om me heen heb, moet het lukken!

Maar lieverd, dat je het hier al durft te plaatsen, en dat je erover praat (zie ook topic mijn verhaal) dan ben je alweer een stapje verder. En er zijn hier veel mensen die je willen helpen!! Daar ben ik van overtuigd. Het is als een warm bad.

Liefs,
Mar
kiwi
kiwi sep 23 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Quote:

Maar lieverd, dat je het hier al durft te plaatsen, en dat je erover praat (zie ook topic mijn verhaal) dan ben je alweer een stapje verder. En er zijn hier veel mensen die je willen helpen!! Daar ben ik van overtuigd. Het is als een warm bad.

Liefs,
Mar

ik merk inderdaad dat hier ook veel mensen zijn die me willen helpen... het voelt allemaal heel warm en goed..
en ik ga gwoon knokken voor mezelf! en mn opleiding!! enz enz.
pe51
pe51 sep 25 '09
Origineel bericht van: kiwi - 21-09-2009 19:45

Origineel bericht van: Maryssa - 21-09 2009 12:36
* Hee er komen schaapjes voorbij. Sta jij bij jou in de buurt wel eens te kijken naar schaapjes in een weiland?

hier kan ik me niet in vinden...

Origineel bericht van: Maryssa - 22-09-2009 15:32
Tja die schaapjes... I don't know waarom ik die zag. Het raam uit ermee hoor als je er niets mee kunt!

Soms zijn beelden die je bij fotolezen ziet symbolisch.
Er is één symbooltaal en die geldt voor alles wat van 'boven' komt.
Voor fotolezen, dromen, visioenen, meditaties, uittredingen, helderziende beelden, religieuze verhalen en fabels, enz.

Schaapjes langs zien komen doet me denken aan 'schaapjes tellen'.
Dat doe je als je de slaap niet kunt vatten.

Ik weet niet of ik goed zit, maar misschien is dit het wel.
Peter.
Maryssa
Maryssa sep 26 '09
Hmmm dat zou heel goed kunnen. Het is vaak zooo moeilijk om te weten wat ze bedoelen boven met wat ze me doorgeven! Ik blijf gewoon heel hard oefenen. Dank je voor je uitleg!
Heidelroos
Heidelroos sep 26 '09
Krachtdier: Schaap - Streven naar een nieuw begin; Bereiken van nieuwe hoogten.

Eigenschappen: (Dus nodig om goed te kunnen functioneren) rust, voeding, warmte.
Maryssa
Maryssa sep 26 '09
Aha dank je wel, Heidel. Ik ga me eens wat meer in symbolen en krachtdieren verdiepen.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420