Loading...
nl

kiwi, wie zou mijn foto willen lezen?

kiwi
kiwi sep 17 '09
ik heb mijn foto onlangs laten lezen, maar ik zou graag willen weten of jullie al verandering kunnen zien.

alvast bedankt!!
Delen:
kiwi
kiwi sep 17 '09
sorry maar het fotoalbum werk niet. ik kan geen foto uploaden.
zal het morgen of straks nog eens proberen...
Cialara
Cialara sep 18 '09

Hoi Kiwi, ik heb je foto even hier vergroot neergezet. Is misschien wel handig voor de lezers.
kiwi
kiwi sep 18 '09
okee bedankt!! het lukte me niet!! dank je!!
Cialara
Cialara sep 18 '09
geen dank hoor smilegraag gedaan smile
admin
admin sep 18 '09
Sorry schat, ik ken je te goed wink
Hopelijk zijn er andere fotolezers die je willen helpen!!

Liefs,
M
kiwi
kiwi sep 18 '09
tjaaah,, ik hoop t ook, maar je kent me idd te goed,,,, je weet alles al van me, dat hoef je niet uit een foto te halen!
Islandlady
Islandlady sep 21 '09
Ach arme Steff wil niemand je foto lezen dan smile

X Islandlady aka Bea hihi tuttebol
taro
taro sep 21 '09
Hoi Kiwi,

Ga het proberen.
Ik voel me heel nerveus worden, zenuwachtig voor de dingen die om je heen gebeuren.
Maak je je zo druk om alles. je moet proberen niet teveel te kijken hoe een ander het doet.
Ik ga zelfs helemaal snel tikken van je...haha...beetje adhd gevoel grin
Probeer rust te creëren.
hyperventileer je ook...of heb je een erge snelle ademhaling.
ik voel echt heel veel onrust en vooral veel prikkels van buitenaf, waardoor jij zenuwachtig wordt.

Ik voel verdriet...verdriet om het verlies van iemand.
je vind het moeilijk om los te laten.
Misselijk...voel heel erg je maag...kan door de zenuwen komen maar kan ook zijn dat je last hebt van reflux.

Heb je het gevoel dat je vrij als een vogel wilt zijn...los van de aarde en alle eromheen...gewoon lekker vliegen zoals jij wilt...dit is denkbeeldig bedoelt...
Je voelt je onderdrukt door alle gevoelens en alles en iedereen om je heen.
Je moet je meer gaan uiten...leg je gevoel eens op tafel.
Je moet mensen duidelijk maken dat je gesteund wilt worden...krijg het gevoel dat je niet erkent wordt, dat de steun van andere naar jou toe er niet is. Je hebt nu behoefte aan een schouder.
Je vind het heel moeilijk om jezelf te uiten maar dat is toch echt de eerste stap die je moet gaan nemen.
laat andere zien dat ook jij behoefte hebt aan steun.

Ik hoop dat je er iets mee kunt...hoor het graag van je.
Maryssa
Maryssa sep 21 '09
Hey Steffie!

Ik zal eens naar je foto kijken..

* Als eerste overvalt me een gevoel dat je erg in jezelf gekeerd bent de laatste tijd. Veel aan het nadenken bent; je een beetje afsluit voor je omgeving.

* Een verdrietig gevoel; alsof je een beetje in een dipje zit. Iets is je tegen gevallen en je vindt het leven nu even niet zo leuk er zitten weinig verrassende dingen in nu voor jou. Het kabbelt maar door en je vindt het saai..

* Ik krijg een wat zeurende hoofdpijn te voelen. Niet een hele zware maar licht. Je hoeft er geen pijnstiller voor in te nemen. Misschien dat dat nog met je ogen te maken heeft wat ik in de vorige reading ook heb aangegeven.

* Als ik zo naar je kijk heb ik het gevoel van bloedarmoede. Meisje je bent heeeeel moe volgens mij. Misschien eens proberen of je wat voedingsmiddelen kunt nemen waar ijzer in zit? De volgende voedingsmiddelen hebben een relatief hoog ijzergehalte: rood vlees, kip, varken, verrijkt ontbijtgranen, zemelen, pompoenzaden, melasse, sojabonen, spinazie, kidneybonen, lima bonen, pruimensap, rijst, rozijnen en gedroogde pruimen. Vitamine B complex (bijvoorbeeld Becoforte) zou je ook wat kunnen helpen.

* Zijn er mensen van jouw eigen leeftijd die jou niet zien zoals je bent? Volgens mij klasgenoten. Ze nemen niet de moeite om even verder te kijken. Je wordt er een beetje moedeloos van. Je hebt erg de behoefte aan erkenning en waardering zoals je bent.

* Mijn schouders en nek verstrakken terwijl ik aan het typen ben. Spanningen houdt je daar vast. Ook reageren jouw darmen mee; bij stress krijg je diarree.

* Er is iets met een verliefdheid wat je droevig maakt. Vind jij iemand leuk en durf je het niet te zeggen?

* Hee er komen schaapjes voorbij. Sta jij bij jou in de buurt wel eens te kijken naar schaapjes in een weiland?

* Ik krijg een gevoel alsof je stil bent gaan staan om te denken, te denken en te denken. Piekeraar.. Het voelt alsof je een beetje in kringetjes ronddraait. Je weet niet zo goed wat je moet doen / kiezen. Neem de tijd en de rust en verwen jezelf. Je hoeft niet NU te kiezen. Het inzicht komt vanzelf in wat goed is voor jou.

Dat was mijn lezing voor jou Steffie! Ik lees wel weer wat er klopt en wat niet.

Liefs en fijne dag vandaag!

Maryssa
kiwi
kiwi sep 21 '09
Origineel bericht van: tarot76
Hoi Kiwi,

Ga het proberen.
Ik voel me heel nerveus worden, zenuwachtig voor de dingen die om je heen gebeuren. ben altijd wel een zenuwachtig typje, dat klopt wel, bij kleine dingen die gebeuren word ik al zenuwachtig.
Maak je je zo druk om alles. je moet proberen niet teveel te kijken hoe een ander het doet.
Ik ga zelfs helemaal snel tikken van je...haha...beetje adhd gevoel grin
Probeer rust te creëren.
dat zeggen wel meer mensen,,, dat ik een beetje hyper ben.. kan wel kloppen want ik doe altijd 1000 dingen tegelijk.
hyperventileer je ook...of heb je een erge snelle ademhaling.
ik heb het veel benauwd, en de huisarts zegt dat het inderdaag hyperventilatie is,, ook dit klopt dus.
ik voel echt heel veel onrust en vooral veel prikkels van buitenaf, waardoor jij zenuwachtig wordt.
word idd van veel dingen zenuwachtig.
Ik voel verdriet...verdriet om het verlies van iemand.
je vind het moeilijk om los te laten.
dat vind ik inderdaad heel moeilijk
Misselijk...voel heel erg je maag...kan door de zenuwen komen maar kan ook zijn dat je last hebt van reflux.
ook dit klopt wel,, ben veel misselijk, en soms heb ik snachts last van maagzuur.

Heb je het gevoel dat je vrij als een vogel wilt zijn...los van de aarde en alle eromheen...gewoon lekker vliegen zoals jij wilt...dit is denkbeeldig bedoelt...
Je voelt je onderdrukt door alle gevoelens en alles en iedereen om je heen.
Je moet je meer gaan uiten...leg je gevoel eens op tafel.
Je moet mensen duidelijk maken dat je gesteund wilt worden...krijg het gevoel dat je niet erkent wordt, dat de steun van andere naar jou toe er niet is. Je hebt nu behoefte aan een schouder.
Je vind het heel moeilijk om jezelf te uiten maar dat is toch echt de eerste stap die je moet gaan nemen.
laat andere zien dat ook jij behoefte hebt aan steun.
hier heb ik heel veel moeite mee. ik hou dingen liever voor mezelf. anderen mijn gevoelens laten zien vind ik erg moeilijk... en steun vragen nog erger... t klopt dus allemaal zo'n beetje!
Ik hoop dat je er iets mee kunt...hoor het graag van je.

bedankt voor het lezen van mijn foto!!
kiwi
kiwi sep 21 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Hey Steffie!

Ik zal eens naar je foto kijken..

* Als eerste overvalt me een gevoel dat je erg in jezelf gekeerd bent de laatste tijd. Veel aan het nadenken bent; je een beetje afsluit voor je omgeving.
klopt, ben veel aan t piekeren de laatste tijd, met name over mijn opleiding.
* Een verdrietig gevoel; alsof je een beetje in een dipje zit. Iets is je tegen gevallen en je vindt het leven nu even niet zo leuk er zitten weinig verrassende dingen in nu voor jou. Het kabbelt maar door en je vindt het saai..
mn stage is me heel erg tegen gevallen. en ik hoop nu een andere stage plek te krijgen, maar dit is de 3de week al dat ik thuis zit, dus leuk is het niet nee...
* Ik krijg een wat zeurende hoofdpijn te voelen. Niet een hele zware maar licht. Je hoeft er geen pijnstiller voor in te nemen. Misschien dat dat nog met je ogen te maken heeft wat ik in de vorige reading ook heb aangegeven.
last van hoofdpijn heb ik ook regelmatig, niet erg idd, maar meer een zeurende hoofdpijn.
* Als ik zo naar je kijk heb ik het gevoel van bloedarmoede. Meisje je bent heeeeel moe volgens mij. Misschien eens proberen of je wat voedingsmiddelen kunt nemen waar ijzer in zit? De volgende voedingsmiddelen hebben een relatief hoog ijzergehalte: rood vlees, kip, varken, verrijkt ontbijtgranen, zemelen, pompoenzaden, melasse, sojabonen, spinazie, kidneybonen, lima bonen, pruimensap, rijst, rozijnen en gedroogde pruimen. Vitamine B complex (bijvoorbeeld Becoforte) zou je ook wat kunnen helpen.
moe ben ik niet echt,, toen deze foto gemaakt is gemaakt was ik wel grieperig..
er zijn wel veel mensen die aan me vragen of ik moe ben.. maar meestal valt dat wel mee.. vitamine b complex gebruik ik al.
* Zijn er mensen van jouw eigen leeftijd die jou niet zien zoals je bent? Volgens mij klasgenoten. Ze nemen niet de moeite om even verder te kijken. Je wordt er een beetje moedeloos van. Je hebt erg de behoefte aan erkenning en waardering zoals je bent.
soms word ik wel moe van mensen die niet kijken zoals ik ben, maar dat is niet zo zeer met leeftijdsgenoten. meer met familie,, die nemen niet zoveel moeite om me te begrijpen en daar word ik inderdaad wel moedeloos van.
* Mijn schouders en nek verstrakken terwijl ik aan het typen ben. Spanningen houdt je daar vast. Ook reageren jouw darmen mee; bij stress krijg je diarree.
ja, mijn schouders en nek heb ik altijd veel last van. darman zijn ook niet altijd goed...
* Er is iets met een verliefdheid wat je droevig maakt. Vind jij iemand leuk en durf je het niet te zeggen?
zover ik weet, ben ik niet verliefd. ahaha.
* Hee er komen schaapjes voorbij. Sta jij bij jou in de buurt wel eens te kijken naar schaapjes in een weiland?
hier kan ik me niet in vinden...
* Ik krijg een gevoel alsof je stil bent gaan staan om te denken, te denken en te denken. Piekeraar.. Het voelt alsof je een beetje in kringetjes ronddraait. Je weet niet zo goed wat je moet doen / kiezen. Neem de tijd en de rust en verwen jezelf. Je hoeft niet NU te kiezen. Het inzicht komt vanzelf in wat goed is voor jou.
klopt,,
Dat was mijn lezing voor jou Steffie! Ik lees wel weer wat er klopt en wat niet.
bedankt voor de lezing! kan me in heel veel dingen vinden!!

groetjes stephanie

Maryssa
Maryssa sep 22 '09
Graag gedaan voor je smileTja die schaapjes... I don't know waarom ik die zag. Het raam uit ermee hoor als je er niets mee kunt!

Wat jammer dat je stage plek is tegengevallen! Ik hoop dat er een andere stageplaats komt waar je je meer thuisvoelt. Sterkte met alles en probeer toch te genieten van je vrije tijd voor je het weer ben je weer hele dagen onder de pannen!

Fijne dag!

Liefs Maryssa
taro
taro sep 22 '09
wilde nog even reageren op je.
Ik voel namelijk heel veel onmacht bij je.
niet denken, dat je het slecht doet hoor...dat is zo'n demotiverend gevoel voor jezelf...je bent een kanjer en een waardig mens...jij bent net zo belangrijk als ieder ander mens...ieder mens is gelijk...dus voel je niet meer of minder dan een ander.

het is heel moeilijk om mensen te vertrouwen en daar je gevoelens tegen te vertellen.
Maar ik krijg toch wel sterk het gevoel dat je aan jezelf wat moet gaan doen.

Als je nu eens een meditatie muziekje op zet...een rustig muziekje waar jij je prettig bij voelt.
En dan ga je elke dag...even jouw rustmoment creëren...probeer rustig te gaan liggen...rustige diepe buikademhaling te krijgen(moeilijk met hyperventilatie maar gewoon rustig proberen)...geef jezelf wel de tijd en de rust om te kunnen ontspannen.
Niet gelijk denken lukt niet...of ik moet nu echt wat anders gaan doen...het kan allemaal even wachten.
Dit is erg belangrijk ..dat je even een half uur tot een uur voor jezelf tijd maakt. heeft ieder mens nodig
Als je ontspannen bent zoek dan van binnen naar het plekje waar je kracht zit...en ga vandaar uit proberen te visualiseren om die kracht te laten groeien...stuur er kleuren heen die jouw aanspreken om jezelf krachtig te laten groeien...als je dat regelmatig doet zul je merken dat je er baat bij gaat krijgen.
dat je minder zenuwachtig wordt, dat je hyperventilatie minder wordt etc etc....
ipv van dat je je richt op andere mensen...ze te vertrouwen etc...ga je de vertrouwensband met jezelf sterker maken...jezelf van binnen uit...laten groeien...vertrouw op je innerlijkke stem...vertrouwen op je eerste gevoel...die zit namelijk bijna altijd goed.
En als je hier klaar mee bent sluit je jezelf af en plaats je een goud licht om jezelf te beschermen tegen prikkels van buitenaf.
En als je er voor open staat kun je je gids vragen of hij je met dit alles wilt helpen...vraag bij het begin of hij je helpt en steunt en bij het einde of hij je afsluit en beschermt tegen invloeden van buitenaf.

Je kunt hier ook gaan fotolezen om meer op jezelf te gaan vertrouwen.
Kijk naar een foto en schrijf het eerste gevoel op wat je bij die foto hebt...zo zul je zien dat je altijd kunt vertrouwen op je gevoel...dus luister er naar....niet denken dat het anders moet of anders hoort....neeee niet doen....luisteren naar wat voor jou goed is. En is het soms fout geeft niet...niemand die je er op af rekent.

Nou lieverd ik hoop dat je er iets aan hebt...wat ik hier eigenlijk mee wil zeggen is....ga eens luisteren naar jezelf...jouw gevoel en intuïtie en niet naar andere mensen.
Je zult zien als je dit doet dat je jezelf sterker gaat voelen....en je kunt dan de steun en het vertrouwen bij jezelf vinden....en misschien kun je daarna je gevoel bij een ander gaan uiten.

Sterkte lieverd...en onthouden hé...je bent een KANJER. en je kunt jezelf veranderen.
kiwi
kiwi sep 22 '09
oke, dit is wel heel confronterend.... heb vandaag een vreselijke dag gehad,,,, en om dan dit te lezen,, het is zo waar!! ik zal die ontspanningsoefeningen is gaan proberen.....

het klopt allemaal zo'n beetje wat je schrijft.. vooral de onmacht,,,

luisteren naar mn zelf is erg moeilijk, maar ik probeer het.. in alle lezeingen komt dit weer naar voren, en ik moet dr echt wat aan gaan doen..

bedankt voor je lezing!
steffiej
admin
admin sep 22 '09
Hey Steffiej,

Misschien kan je eens opschrijven wat er allemaal gebeurd is in je leven. Hoeft niet hier natuurlijk, maar het geeft soms andere inzichten!

Laifs en smokkie
Mar
admin
admin sep 22 '09
ik heb nog nooit foto's gelezen maar ik heb toch gewoon ff naar jou foto gekeken en het enige wat bij me opkwam is onzekerheid.

wist niet zo goed of ik het wel of niet moest plaatsen wink

liefs
kiwi
kiwi sep 22 '09
@ Larapinta ::
ik zal het proberen op te schrijven,,, het word dan een hele waslijst volgens mij confused
kiwi
kiwi sep 22 '09
@ kikkertje::
tjaah,, helaas klopt dit.. erg onzeker,, maar word wel beter... word steeds zekerder van mn zaakjes, alleen op het moment word gaat het weer wat slechter ermee, en voel ik me wel onzeker... maar dat komt hopelijk snel weer!
bedankt voor je reactie!

steffiej
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy