hallo allemaal,
ik ben net lid op het forum, en ik zag dit onderwerp. nou heb ik al 2 nachten hele rare dromen gehad. gisternacht droomde ik, dat mn stiefmoeder zelfmoord gepleegd had, en dat ze zichzelf in een zak gestopt had, en in het water heeft gegooid. met mn stiefmoeder heb ik ruzie, en momenteel geen contact meer.
vanacht droomde ik, dat op mijn oude stage adres, dat is een verzorgingshuis, een meisje lag, die was daar opgenomen, dat op zich is al heel raar. maar dit meisje werd vermoord, ze werd gewurgd, en had een inwendige slagaderlijke bloeding. op de 4de verdieping was in mijn droom de eerste hulp. de vader van het meisje, heeft het meisje in de arm genomen en is naar de 4de verdieping gegaan. later kwam de vader terug met de lift, met zijn rug naar de uitgang toe, en toen dachten wij, ik weet niet meer met wie we waren, maar we wisten dat het kindje was overleden.
hier eindigde mijn droom zo'n beetje, ik vind het erg vaag en een beetje beangstigend. ik hoop dat iemand me kan vertellen wat het betekent.
groetjes stephanie