Hoi Nims,
Als je daarna nog tijd over hebt...zou je er ook èèn voor mij willen doen??
Groetjes Annewil
1 ) Politics: Je persoonlijke groei, spiritualiteit is er nogal eentje van valse maskers, gedraai en gekronkel. Je zegt A, maar doet B en het is vooral politiek dat je bedrijft.
Dit snap ik niet goed.
2 ) Leiding: In je vrije tijd, leidt je graag. Je bent vervult de gidsrol graag.
niet echt
3 ) Bloei: Je gezondheid staat in bloei. Je hebt overal zin in, en kan van alles oppakken. Je hebt voldoende energie om alles uit te voeren wat je wilt.
heb heel weinig energie
4 ) Helen: Voor je vrienden ben jij helend. Je helpt ze daadwerkelijk verder.
ja das helemaal waar
5 ) Volwassenheid: Je carrière is helemaal goed voor je. Je weet precies wat je kunt verwachten en hebt alle moeilijke dingen al doorgemaakt.
ben gewoon thuis voor de kids
6 ) De buitenstaander: Je voelt je helemaal niet thuis in je eigen huis. Alles gaat langs je heen en je staat erbij en je kijkt ernaar. Niets gaat zoals jij dit wilt.
voel me nergens thuis
7 ) Beheersing: Je wil alles boven alles je gezin onder controle krijgen. Je zit er star en zonder beweging in, alleen maar omdat je koste wat het kost op jouw manier wilt bewegen.
wil wel controle ,maar niet ten kostte hoe ik het wil
8 ) Integratie: Het is tijd om je financiën te integreren. Geld heeft een functie en een rol en gebruik het daar ook voor. Geld is geen doel, maar een middel. Geef het een plek in jouw leven.
geld is ook niet het belanrijkste,maar heb het wel nodig
9 ) De Schepper: Over het geheel ben jij degene die jouw eigen leven maakt. Je hebt alle mogelijkheden in huis, alleen jij bent de enige die iets met die mogelijkheden kan. Maak jouw leven dan ook zoals jij dit wilt.
ja kan ik wel wat mee ,is helemaal waar
---
Ok dit is de jouwe. Wat vind je ervan?
En zo ziet jouw balans eruit: