Loading...
nl

Welke tarotleggingen leg jij, en wat is jouw favo?

admin
admin sep 18 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Bellefleur, ik zag die kaarten en vond ze mooi, vooral de "gematigdheid" die heb ik pas ook een keer voor mezelf getrokken, mooie kaart.

ja he, hele mooie kaart, wat betekent die kaart voor je?

Quote:

Het viel me gewoon op dat je er 3 heel goed liet zien van de hele stapel die het is. En vroeg me gewoon af waarom deze drie zo in beeld waren gezet...

ja tuurlijk.. het kon he! Pas toen ik je vraag las, viel het me op ..wie weet betekent dat wel iets.

Quote:

Nog wel een vraagje, waarom heb je VIII geschreven op de kaart van gerechtigheid?

Omdat er later was gebleken, en ook vanuit studie met anderen is besloten, dat De rechtvaardigheid (!) bij het getal VIII hoort ( sla 8 op het leven winken de XI pas het best bij de Kracht.
admin
admin sep 18 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Origineel bericht van: Bellefleur
maar dan moet je juist een lach- smiley plaatsen, hoor..
want de vreugde rond dit besef is dat je nu meer tijd aan jezelf kunt besteden..
Leuk toch!!!! grin


Hahaha, ja...
Ik denk dat ik toch een keertje naar belgie kom.. wink
Muziekje aan, Belgisch frietje eten.. wandelen in de mooie omgeving..
Héééérlijk..
Kep zin in een dagje Ardennen ofzo.... !!

Ga ik maar eens organiseren ...



Hartelijk welkom.. ! grin
Cialara
Cialara sep 18 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Eniroj
Bellefleur, ik zag die kaarten en vond ze mooi, vooral de "gematigdheid" die heb ik pas ook een keer voor mezelf getrokken, mooie kaart.

ja he, hele mooie kaart, wat betekent die kaart voor je?


Die kaart geeft me een fijn gevoel, een gevoel van balans, van het hemelse met het aardse samen laten gaan, van gevoel en realiteit. Best of both smile
Cialara
Cialara sep 18 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Quote:

Het viel me gewoon op dat je er 3 heel goed liet zien van de hele stapel die het is. En vroeg me gewoon af waarom deze drie zo in beeld waren gezet...

ja tuurlijk.. het kon he! Pas toen ik je vraag las, viel het me op ..wie weet betekent dat wel iets.





Het kwam op mij over alsof je je eigen aard liet zien... die van het in balans zijn tussen het aardse en het goddelijke/hemelse (gematigdheid), het hiermee eerlijk en rechtvaardig om willen gaan (rechtvaardigheid) en die Keizer... dat zoek ik even op, heb moeite met deze kaart frown(Ik vind hem een beetje overheersend maar weet niet of ik dat juist interpreteer...) eeeh misschien meer een soort daadkracht, natuurlijke macht of vastberadenheid.
De eerste twee kaarten worden bestempeld als Deugden en de laatste meer een soort van Kracht.

Ik vind het een mooie combinatie waar ik je ook wel een beetje in herken hier op het forum.
admin
admin sep 18 '09
Origineel bericht van: Eniroj

Het kwam op mij over alsof je je eigen aard liet zien... die van het in balans zijn tussen het aardse en het goddelijke/hemelse (gematigdheid), het hiermee eerlijk en rechtvaardig om willen gaan (rechtvaardigheid) en die Keizer... dat zoek ik even op, heb moeite met deze kaart frown(Ik vind hem een beetje overheersend maar weet niet of ik dat juist interpreteer...) eeeh misschien meer een soort daadkracht, natuurlijke macht of vastberadenheid.
De eerste twee kaarten worden bestempeld als Deugden en de laatste meer een soort van Kracht.

Ik vind het een mooie combinatie waar ik je ook wel een beetje in herken hier op het forum.



Ah... kijk, mooi, Jorine!! grin
admin
admin mrt 2 '10
Ik leg met de Raider Waite kaarten,
maar niet zo vaak heel af en toe en dan niet voor mezelf dat lukt niet.
Gebruik ook nog wel eens de lenormand kaarten.
Bij de Raider dan het liefst het keltisch kruis maar ook de horoscoop duiding vind ik wel een leuke legging, je kan hem mooi combineren met astrologie.
Maryssa
Maryssa mrt 2 '10
Ik leg ook met Raider Waite. En dan meestal het Keltisch Kruis, de relatielegging en 1 keer per jaar een jaarlegging. Altijd leuk om tendensen per maand op te schrijven en later terug te kijken.

Lenormand kaarten vind ik heel erg mooi; ik wil me daar meer in gaan verdiepen en er ook een kaartendeck van kopen.
admin
admin mrt 2 '10
Hoi Maryssa kun jij wel goed voor jezelf leggen mij lukt het gewoon niet.
Er plopt niks bij me binnen en als er al wat komt dan neem ik alles in twijfel het is gewoon geen doen, terwijl het voor anderen wel lukt gek heh.

groetjes van Bea
Maryssa
Maryssa mrt 2 '10
Hey Bea, welkom hier trouwens!

Ja ik snap wel wat je bedoelt. Iedere dag een dagkaart trekken aan het begin van de dag en je duidingen opschrijven en teruglezen aan het eind van de dag daar leer je veel van en maakt zekerder.

Soms moet ik ook wel bij een vraag die me erg aan het hart gaat; dat wat ik hoop te zien in de kaarten uitschakelen. Dan doe ik meestal alsof het een legging voor iemand anders is. Hoe zou ik in dat geval een bepaalde kaart in combinatie met een andere interpreteren? Mij helpt het om die vraag aan mezelf te stellen om de juiste duiding te kiezen.

Groetjes Maryssa
admin
admin mrt 2 '10
wat een goede tip Maryssa tnxxx ik zal het proberen .

groetjes van Bea
admin
admin mrt 2 '10
Ik leg de kaart met Raider Waite maar eigenlijk meer voor mezelf.
Het gekke is dat als mensen mij leren kennen zij op een gegeven moment aan mij vragen of ik aan kaartleggen doe,dat gevoel schijn ik hen te geven,wonderlijk....
admin
admin mrt 3 '10
Grappig Nouqnag,

Ja dat straal je mischien wel uit en veel mensen worden ook veel gevoeliger op dit moment,
Wat heb je een leuk plaatje een konijntje met lange oren en grote smile.

groetjes van Bea
admin
admin mrt 3 '10
Uit de bieb van Merudi Bea.
Ik ben een konijn in de chinese astrologie en een beetje hysterisch soms hahaha vandaar dat hysterische konijntje.
Ik moest er zelf enorm om lachen toen ik m zag.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki