Af en toe een pittige discussie, zonder einde is prima..
Jammer dat er terecht gewezen wordt, of teruggepakt op mooie woorden..
Als iemand voor is gegaan op bepaalde dingen..
Misschien de rivier al is overgestoken op bepaalde gebieden..
is het prettig om degene die deze rivier nog over heeft te steken, een hand toe te reiken.. Niets mis mee..
Ik hou echt van mensen die helpen als ze daar zelf zijn geweest.. (Ik help jongeren notabene op de eigen ervaring!!)
Anderzijds is Bellefleur ZEKER niet te arrogant om leerprocessen en hulp van een ander te aanvaarden die haar is voorgegaan..
en haar de helpende hand reiken.. Bellefleur neemt dat advies ten harte en zal altijd luisteren naar wat er gezegd wordt..
Als woorden arrogant overkomen, of ze worden verkeerd geïnterpreteerd, ontvangen of wat dan ook..
Zegt dat misschien wel iets over de onzekerheid van de ander..
geloof me.. ook ik ben daar geweest..
Het oordeel en de kleur die gegeven wordt aan de woorden van Bellefleur..
Zit 'm misschien in een stukkie eigen onzekerheid van het eigen kunnen..
Waar zijn we hier mee bezig mensen..
Hier ben ik het helemaal mee eens. Dank je wel Heidelroos voor je mooie woorden!! Ik mag Bellefleur ervaren als een lief mens, die mij de hand heeft toegestoken en ik heb die hand gegrepen. Ik heb haar gezegd, neem me maar aan de hand, en leidt me als je dat wil!!!
En zo werkt het op ieder vlak. Want ik kan ook een ander weer de hand toereiken die ik kan helpen met waar ik al ben geweest of wat ik al heb doorgemaakt!
Ik vind het alleen heel jammer dat er indd terecht gewezen wordt, of teruggepakt op überhaupt woorden die je uitspreekt ( en hier op Merudi intypt) Daar zou eens wat meer op gelet moeten worden.
Liefs,
M