Loading...
nl

Bril kwijt, dankzij Gids gevonden!

Beschermengel
Beschermengel sep 14 '09


Even een korte beschrijving, ik ben was mijn bril (lees en p.c bril) al een maand of 3 kwijt, ik heb toen direckt daarna me ingesteld op mijn gids en vroeg waar mijn bril was eek......kort erna hoorde ik duidelijk zeggen auto ik ben de volgende dag gelijk gaan zoeken in mijn auto maar vond geen bril, dus een beetje teleur gesteld ben ik verder gaan zoeken door heel mijn huis .......maar nergens geen bril.

Nu ik vandaag (omdat de auto in de verkoop gaat) de auto helemaal ondersteboven heb gehaald om alles schoon te maken (moest van mezelf smile) ......zie ik helemaal achterin onder de stoel MIJN BRIL LIGGEN whaaaaaaaaaaa wat was ik blij ...oooo zo blij!!

Ik ging al een beetje twijfelen aan mijzelf ...ik hoorde het toch heel duidelijk en vondt maar niks!

Maar nu na 3 mnd eindelijk terug..dank zij mijn Gids, is mijn eigen schuld dat ik hem niet direckt terug vond ...gewoon niet goed gekeken frownblij blij blij

Ben zo danbaar joh...en twijfel nu nooit meer.. smilesmilesmile
Delen:
Helma
Helma sep 14 '09
Leuk he Cobi! Dat zijn heel grappige momenten. Ik heb het ook wel eens, heb zo gauw geen voorbeeld.

Maak wel vaak iets soortgelijks mee. Ik wil dan bijv. ergens naar toe, en dan gebeurt er voor die tijd van alles waardoor het lijkt alsof ik als het ware tegengehouden word, het zit tegen, zeg maar. Na twee of drie gebeurtenissen denk ik dan ineens: aha! Ik moet maar niet gaan dan!

Ik wilde bijv. eens gaan stappen in Apeldoorn: het cassettebandje wat ik mee wilde nemen in de auto liep vast in de radio thuis en was stuk; mijn bankpas, die ik nodig had, viel tussen de koelkast en het aanrecht; de kanteldeur van de garage wilde niet open.
Ik ben dan sowieso een half uur verlaat, en in het zweet om toch weg te kunnen rijden. Uiteindelijk zou ik dan wel kunnen vertrekken, maar ik pak de hints wel op, en besluit dan om niet te gaan bijvoorbeeld. Grappig is dat. Meer een gids met een omweg, zeg maar. Die van jou werkt juist heel direct, lijkt het wel.

Handig he! laugh
Beschermengel
Beschermengel sep 14 '09

Ja haha...leuk he! smile.... ik luister ook altijd naar de Gids met een omweg ...dus de hinten die je krijgt ik ben meestal wel allert daarmee.

En het is inderdaad handig! ik ga het nu wel meer gebruiken! ...maar omdat ik hem niet kon vinden (de bril) dacht ik dat het misschien een instinkertje was ...misschien van een pestkoppie of zo in de geestenwereld....dat kan natuurlijk ook, ik hoorde het echt heel duidelijk!

Maar nu na 3 mnd er achter komen dat het toch waar is maakt mij zo gelukkig!

Erg leuk het voorbeeld wat je verteld over het stappen en heel herkenbaar, dus goed dat je geluisterd hebt! smile
Maryssa
Maryssa sep 14 '09
Grote glimlach hier, Beschermengel. Wat is dat leuk hè die ingevingen! Ik luister er ook naar, scheelt een hoop tijd als je iets kwijt bent laugh

Ik heb het 1 keer gehad dat was wel schrikken toen ik in mijn woonkamer een kaars in een houder had aangestoken en naar de keuken liep om iets te pakken. Ik hoorde heel duidelijk in mijn hoofd "ga terug naar de woonkamer!" De houder waar de kaars in stond had vlam gevat en ik kon het vuur nog doven met mijn plantengieter. crazy
gast
gast sep 14 '09
Quote:
...gewoon niet goed gekeken


Haha, niet zo gek toch zonder bril wink
Maryssa
Maryssa sep 14 '09
laughlaughdat is een goeie Gast hahaha
Beschermengel
Beschermengel sep 14 '09

Ja inderdaad.. laugh

Goed van je Maryssa dat je er naar geluisterd hebt.....jeee moet er niet aan denken wat er gebeurt zou kunnen zijn.
Maris1976
Maris1976 sep 15 '09
Nou ja zeg, wat leuk dat ze je hebben geholpen, leuk verhaal, word er vrolijk van laugh
Beschermengel
Beschermengel sep 15 '09


Ja ... smileik was gisteren ook zo blij! ( nu ook nog hoor smile)
Damio
Damio sep 15 '09
Leuk verhaal beschermengel! Het zijn af en toe de kleine dingen die het hem doen smile
Beschermengel
Beschermengel sep 15 '09

Ja he ......en daar kan ik nu zo gelukkig van worden! smile
gast
gast sep 15 '09
Even off-topic; BS hoe komt het dat je zo'n grote lege ruimte onderaan je posts hebt?
Beschermengel
Beschermengel sep 15 '09


Ik denk door het lange gedichtje eronder.
gast
gast sep 15 '09
Maar "normaal" zou het toch niet zo ver door leeg hoeven zijn?
Of heb je ge-entered na het gedicht?
Beschermengel
Beschermengel sep 15 '09


Ik zou het niet weten, het is wel vreemd ja, ik vraag het wel even aan Nims misschien dat hij het weet.
admin
admin sep 15 '09
Geweldig is dat he!
Mijn vader was overleden, hij lag opgebaard in de woonkamer. Mijn zus was bezig met het uitzoeken van muziek voor zijn begrafenis, maar wist totaal niet hoe ze de cd in de luxe cdspeler kreeg van mijn vader. Toen zei ze ... papa help eens even, hoe werkt dit ... en ze kreeg hulp! Het werkte!! Weird, maar wel de waarheid.

Liefs,
M
admin
admin sep 15 '09
Mooi verhaal Marjan .. het zijn die dingen die blijven hangen, doordat het moment zo bijzonder is ..

Vlak voordat mijn vader overleed waren mijn moeder en mijn broer muziek aan het uitzoeken om voor mijn vader te draaien .. plots werd het heel stil .. de sfeer werd anders .. ik hoor hen heel erg hard praten, zo hard dat het me stoorde .. ik voelde dat het moment daar was dat mijn vader zou sterven .. en ik riep hen erbij voordat het te laat was .. gelukkig stond iedereen erbij .. ik had mijn vaders hand vast, en het leek net alsof er een hele grote energie door mijn lichaam heen naar beneden de grond inging tot het helemaal weg was. Dit alles gebeurde in twee minuten. Ik weet nog niet wat het betekent heeft.

Groetjes,
Bart
Beschermengel
Beschermengel sep 15 '09

Ja het is zo ontzettend fijn te weten dat we er niet alleen voor staan in dit aardse leven en er altijd hulp is als we er om vragen, en het kan op verschillende manieren naar ons toekomen smile..... als we er maar voor open staan!
Beschermengel
Beschermengel sep 15 '09


Mooi Bart dat jij dit aanvoelde, ik heb net zoiets meegemaakt wat jij verteld over de energie die door heel je lichaam ging de grond in, bij mij was het van mijn zoon die ik voelde toen wij het ziekenhuis uitkwamen en en hij dood verklaard was.

Het moment dat ik het ziekehuis uitstapte ging er een heel mooie energie vanaf mijn kruin zo door mijn lichaam ook de grond in, ik begreep er toen ook niks van, nu weet ik dat het de energie was van mijn kind die eigenlijk afscheid nam, en dat hij vertrokken was. Zo voelde het ook ..zo leeg, had jij ook een gevoel bij die energie? daar ben ik erg benieuwd naar. Ik heb dit verhaal al veel aan mensen verteld maar kan nooit uitleggen wat ik daarbij voelde.....het was liefdes energie wat door heel mijn lichaam ging.
admin
admin sep 15 '09
Mooi BS .. een gevoel bij die energie .. ja, het was mooi en het was echt een gedag zeggen zoals je aangeeft, dat herken ik wel.. Het voelde even heel vol .. een liefdevol gevoel dat ik kon voelen voor mijn vader zoals hij was .. samengebald tot dat ene moment.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki