Loading...
nl

Spirituele levenservaringen op film..

admin
admin sep 11 '09
http://www.youtube.com/watch?v=b7zadH1Zq...&playnext=1

filmstukjes lopen automatisch door...
wie die film al gezien heeft kan het bevestigen, schitterend!!!
Delen:
Cialara
Cialara sep 15 '09
Wauw wat een prachtige film! Heb hem net helemaal bekeken. Nu begrijp ik waarom jij mij vroeg over mijn nieuwe handtekening... al had ik dit filmpje even gemist omdat ik afgelopen weekend weg was.
Tja, wat is er dan belangrijker hè? De berg beklimmen of heelhuids terug komen...
admin
admin sep 22 '09
Prachtig he... ik heb er ook van genoten.
zag je ook de verschillen in "zijn" van de beide mannen, in hun manier van spreken over het gebeuren?

en inderdaad jouw tekst van de berg sprak mij aan!
Cialara
Cialara sep 22 '09
Ja, ik vond degene die zijn been had gebroken en van alles had gedaan om zichzelf te redden zo'n overlevingsdrang, maar ook zo'n kracht hebben. Terwijl de ander die kracht ook wel heeft, maar ook een soort van schuldgevoel ofzo (wat natuurlijk wel te begrijpen is). Allebei erg krachtige persoonlijkheden. De derde was toch een wat vager figuur, angstiger, bang voor iets... Hij zou het niet gered hebben als het hem was overkomen denk ik.

Maar zo knap, om zo stap voor stap verder te gaan, tot het uiterste te gaan, zonder te weten of je het zal redden, of je mensen er nog wel zijn als je op dat punt terugbent! Ik heb echt met verbijstering gekeken... Geweldig dit verhaal.
admin
admin sep 22 '09
weet je? Mag ik het zeggen?.... ik denk het wel, maar ik voelde me verwant met die man.
Wat hij in enkele dagen gedaan heeft, en in doorgezet heeft,
dat heb ik ook gedaan.
In andere omstandigheden, natuurlijk, en in een langere tijdduur.
Maar in essentie, die doorzettingsvermogen, en die wilskracht om ergens uit te geraken, en in door te zetten en te overwinnen, dat herken ik ook. Dat heb ik ook..
uiteindelijk is het achteraf een verijking. Een zeer waardevolle want je verliest een groot stuk van jezelf want je komt tot de essentie van het leven.
En dat is het LEVEN ZelF.

Liefs.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki