Loading...
nl

mooi hoor

jo
jo mei 29 '06
Dit is mooi!!! :Decht helemaal geweldig! en het zal veel mensen helpen denk ik...
maar moet de foto van een overledene zijn??
En mag het ook mijn overlede hond zijn ik mis hem zo :(

groetjes Jo
Delen:
Ayasha
Ayasha mei 31 '06
het moet geen foto van een overledene zijn, integendeel, ik denk dat je er meer aan hebt wanneer het een levende is.

Dieren kunnen ook. Maar vergeet niet dat fotolezen geen contact leggen met is. Je leest het karakter,eventueel het verleden en de toekomst als je dat kan. Maar je legt geen contact met de persoon of het dier. Dat is communicatie/telephatie met dieren/mensen/geesten.
jo
jo jun 1 '06
oke dank je wel maar ik heb het zelf al gedaan en ik schrok een beetje van het resultaat het was nogal intens.

groetjes Jo
Ayasha
Ayasha jun 1 '06
jo, jij kan foto's lezen? Of je hebt ze laten lezen?
Het resultaat kan inderdaad erg intens zijn, vooral de eerste keer.
jo
jo jun 7 '06
Ja ik heb het zelf gedaan. iemand zei tegen me: Jij kan dat best zelf! en dat heb ik gedaan en het was de eerste keer en het was behoorlijk heftig!! ik schrok er enorm van en heb de foto na een paar minuten weg gelegd. Nu ben ik weer moed aan het verzamelen om het nog een keer te proberen!
groetjes Jo
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 8 '06
Probeer je ook de foto's te lezen die hier zo af en toe gepost worden?
jo
jo jul 8 '06
nee ik niet ik ben weer eens bang voor wat ik ga voelen met yoshi was het echt heel eng ik heb wel dat stuk van dat paard gelezen en naar die foto's gekeken maar daar voelde ik me niet echt gelukkig bij. alsof ik echt alleen was en niemand in de buurt om me te helpen.

groetjes Jo

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki