in dat geval....ja heerlijk die stilte zonder onderbrekingen van gedachten, zonder blokkades, het is een tijdje terug voor mij dat gevoelt te hebben, afgelopen 6 jaar is er weinig van meditatie gekomen, waardoor ik die stilte nooit meer heb kunnen ervaren, terwijl ik voordat ik zwanger was juist dagelijks mediteerde, in een van mijn meditaties heb ik mijn huidige zoontje ontmoet(wel een grotere versie dan:) ) daar heb ik mee gepraat en heb te kennen gegeven dat een nieuwetijdskindje zeer welkom was, en nu ik het allemaal zo gezien heb weet ik dat ik gekregen heb waarvan ik aangegeven heb dat het welkom is.
ik denk dat het nu dan dus ook de tijd weer is om meer terug te gaan mediteren, en hem meenemen in de meditatie om elkaar weer te zien. ik mis de gesprekken vooraf die ik gehad heb. ik heb dus wel die stilte ervaren ook, ik ben vroeger in mijn hart gekropen, heerlijk was dat en er was geen moeten zoals in het dagelijks leven. ik denk ook dat de boodschap van mijn oma ook eigenlijk heel duidelijk was, ik moet weer de rust gaan zoeken in mijn hart dan komt alles vanzelf weer goed en gaan de zorgen ook vanzelf weer weg. en kunnen de problemen allemaal opgelost worden.
bedankt voor je uitleg, deze maakt een hoop voor mijn gevoel duidelijk. ik ben allen bezig momenteel om er voor te zorgen dat wensen uit gaan komen en niet bezig met mijn zijn, het waarom ik op deze planeet ben, maar moet gewoon mijn gidsen weer eens opzoeken. dus ook gewoon genieten zoals mijn oma zei.
ik moet in iedergeval gewoon ook gaan genieten van het hier en nu, helpen waar ik kan en dan boven alles mezelf weer eens inpakken. heb dat vroeger vaak gedaan en doe dat maar weer eens en dan opnieuw leren dat het zonder voorwaarden moet het moet niet nu of straks het kan altijd:)
dus denke aan de kant en gewoon laten gaan.
Veel liefs Bloempje
die dus veel te veel denkt ondanks het handelen uit je hart.