Loading...
nl

nieuweling

kreutz
kreutz jul 4 '07
hoi,mijn naam is robert kom uit eindhoven.
mijn ex is paranormaal begaafd,zij zegt dat ik waarscheinlijk mediamieke heb en dat zegt de beheerder hier ook,twee andere paranormale vrouwen die ik heb leren kennen zeggen dat ik universele inergie heb en een heel sterke geest heb.ik kan helaas geen foto plaatsen ik heb het meerdere malen geprobeerd.
kan mij iemand vertellen wat ik prescies heb,want ik voel wel dat ik mensen moet gaan helpen,wil ook opeens in de hulp verlening werken.wat ik wel weet is dat ik eerst mijn blokkades moet gaan werken voor dat ik verder kan.wie heeft hier ervaring mee.
mijn e-mail is robertkretz@msn.com
met vriendelijke groet robert kreutz.
Delen:
admin
admin jul 5 '07
Hallo Robert, welkom hier.
Advies kun je altijd vragen maar aan je blokkades moet je zelf werken dat kan een ander niet voor je doen. Meditatie is een manier om te ontdekken waar je blokkades zitten, zoals er waarschijnlijk diverse manieren zijn. Voor mij persoonlijk is meditatie de beste manier, en dan daarna keihard werken aan jezelf.
Succes!
Die foto daar kan ik je niet mee helpen, ik heb het geluk dat mijn oudste zoon computergek is en die helpt mij dus altijd met dit soort dingen.

groetjes,
karin
Ayasha
Ayasha jul 5 '07
Welkom, voor foto's te plaatsen kan je dit topic eens lezen;
http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi/topic/10/3.html
snap je het dan nog niet mag je me pb'en :)
Sheva
Sheva jul 5 '07
Hallo Robert welkom... :D

Wat die blokkades betreft,kun je eens gaan kijken op www.bowen.nl Misschien woont er een therapeut bij jou in de buurt die je kan helpen...

Groetjes Sheva...
jo
jo jul 5 '07
Welkom

ik hooop voor je dat je eruit komt
kreutz
kreutz jul 5 '07
dank jewel voor jullie berichten
groetjes robert
mause
mause jul 6 '07
ook namens mij welkom. en ik hoop dat je antwoorden op je vragen vind.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 6 '07
Ik heb robert geholpen met het plaatsen van zijn foto. Je kunt deze hier bekijken:
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1030

p.s. lezingen graag in het fotolees topic ;).
LPChip
LPChip jul 6 '07
Welkom Robert :)
kreutz
kreutz jul 7 '07
hoi,ik denk dat het belangrijkste is,in jezelf geloven.ik heb zoveel van veschillende mensen dingen gehoord.dat je op een gegeven moment niet meer weet wat je moet denken.ik heb nu een stel boeken gekocht over heksen en de witte magie,leuk om te lezen,maar of het allemaal waar is?.en dan kom je weer terug in je eigen geloof.waar ik wel heel erg in geloof is chakra en reiki.
daarmee wil ik ook verder,heeft er iemand er toevalig ervaring mee?.
groetjes robert.
admin
admin jul 8 '07
Wat voor ervaring bedoel je dan precies?
Chakra's heeft iedereen, bedoel je misschien de ervaring wat Reiki met je doet?
Mij is nog niet zo lang geleden verteld dat Reiki niets meer is dan energie{ik wilde een cursus doen}.
Deze dame die ik erg hoog inschat was een heel nuchter persoon die zich met de genezing bezig houdt van blokkades.
Ik denk dat je eerst uit moet zoeken waar jouw interesses liggen en daar over kan gaan lezen, toch zul je veel zelf moeten ervaren en uit moeten zoeken. het is niet slim om klakkeloos maar alles aan te nemen, hoewel ik denk dat jij niet zo iemand bent, maar je moet wel voorzichtig zijn en oppassen dat je niet gaat "zweven".
Toevallig ben ik wel een heks :){geen toeval,ben zo geboren} en ik ben uit mezelf dingen gaan lezen en uitproberen, advies is altijd welkom of ik er iets mee kan is een ander verhaal :D
Mijn advies aan jou is, blijf bij je eigen gevoel c.q. intuitie, dan kom je een heel eind.

groetjes,
karin
admin
admin jul 8 '07
Oh en wicca is geen geloof, je moet wicca zien als een levenswijze, en dan heb je nog meerdere stromingen ook :)
es
es jul 8 '07
Hoi Robert,

welkom hier. Ik heb Reiki I, en Reiki is inderdaad niets anders dan een techniek om universele levensenergie door te geven. Dit werkt in op alle niveaus, dus het versneld genezen van een gebroken been (wel eerst naar het ziekenhuis om het te laten zetten natuurlijk) tot het werken aan blokkades en je psyche.
Ik ben er nu een aantal maanden mee bezig en het is geen wondermiddel dat binnen een minuut alles geneest, maar het is een zachte, krachtige manier om aan jezelf te werken. En als bijwerking kan je dus ook anderen ermee helpen.

Esther
linkie
linkie jul 9 '07
hey Robert, Welkom hier :)
groetjes kalinka

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki