Loading...
nl

Klein wondertje

admin
admin sep 9 '09
Mensen,die mij willen leren kennen, zijn hier bij me thuis altijd welkom.
Mijn leven loopt heerlijk.. ben blij dat ik het kan zeggen, en mag zeggen.
Diegene die daar een probleem mee hebben, mogen mijn verleden hebben. Dan begrijpen ze het misschien smilewink
Islandlady
Islandlady sep 9 '09
Wat Bellefleur alleen maar wil zeggen hiermee is dat als je het goddelijke toelaat en je 'oud' zeer en verdriet los kan laten het allemaal veel makkelijker wordt. Vertrouwen geloof en het komt naar je toe.

En Maris... echt een prachtig wonder. Wat fijn dat je dat kunt bereiken met telepathie.

Mooi geschreven Heidelroos want zo is het maar net in mijn ogen!
admin
admin sep 9 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Wat Bellefleur alleen maar wil zeggen hiermee is dat als je het goddelijke toelaat en je 'oud' zeer en verdriet los kan laten het allemaal veel makkelijker wordt. Vertrouwen geloof en het komt naar je toe.

En Maris... echt een prachtig wonder. Wat fijn dat je dat kunt bereiken met telepathie.

Mooi geschreven Heidelroos want zo is het maar net in mijn ogen!


En hier schaar ik me volledig achter!!!
Ik kom niet terug op passages die ik heb gelezen waar mijn mond van open viel, anderen hadden al gereageerd zoals ik zou reageren, dus dat hoef ik dan niet nog een keer te doen. Maar ik wil wel zeggen dat het Goud van je Innerlijk, en als je daar vanuit leeft, dat je leven makkelijker wordt, lichter! Ik wil niet teveel hierop ingaan, maar mijn levenssituatie is verre van makkelijk, maar door het Goud van mijn Innerlijk en die van anderen die mij helpen, wordt mijn Leven wel dragelijk en geniet ik van elke minuut!!!

Liefs,
M
admin
admin sep 10 '09
Hoor ik ook bij die "anderen"?
Mocht mijn reactie niet goed zijn gevallen excuus daarvoor, maar volgens mij viel dat wel mee toch?
Heidelroos
Heidelroos sep 10 '09
Origineel bericht van: Karin
Hoor ik ook bij die "anderen"?
Mocht mijn reactie niet goed zijn gevallen excuus daarvoor, maar volgens mij viel dat wel mee toch?



Er bestaat niet goed of fout, de kleur van een bepaalde zinscontext wordt gegeven aan degene die het zich aantrekt van wat er verteld wordt..


Wanneer ga je nou verder met die engelenkaarten wink
Islandlady
Islandlady sep 10 '09
Mar mooi gezegd: Goud van je Innerlijk
Zo gaat het voor mij steeds meer voelen.
admin
admin sep 10 '09
Ha ha bundeltje ongeduld!

Ik heb er vandaag veel over nagedacht en ik begrijp hoe je het bedoelt Bellefleur en dank aan Heidel voor de uitleg.
Ik begrijp dat het zo werkt, maar hoeveel mensen zijn zover dat ze zo ook kunnen denken?
Dat je de dood niet als de grootst complete ellende ziet maar als een kans om er iets van te leren?
Mensne willen nu eenmaal redden, dat zit er al zolang ingebakken.
Je kunt dat afleren en vertrouwen leren krijgen in het goddelijke, maar daar gaat een hele lange weg aan vooraf en dat is echt niet de makkelijkste weg, immers anders zou je je gedachten en denkwijze niet zo kunnen veranderen.
Ik noem de uitspraak gevaarlijk en dat is beslist verkeerd gezegd, maar wat ik bedoel is dat mensen dan gaan denken dat als je het goddelijke volgt dat alles echt beter en makkelijker wordt, maar dat is niet zo.
Het is ook de denkwijze die verandert en de instelling van de mens.
Wel ben ik het er mee eens dat als die verandering inderdaad gebeurt het inderdaad allemaal veel makkelijker is.


Ik hoop dat ik me zo goed heb uitgeduid smile
Islandlady
Islandlady sep 10 '09
Volgens mij heb je je prima uitgeduid. Ik snap het tenminste wel en dat wil wat zeggen tongue
admin
admin sep 10 '09
Ik vind het fijn dat er over wordt nagedacht. Dank je wel.
En ik meende wat ik zei, dat iedereen die wil, welkom is bij me.



En dan nu weer het katje.. zou het graag op foto zien, heb er vandaag dikwijls aan gedacht!
admin
admin sep 10 '09
Origineel bericht van: Maris1976


Ik was zo stomverbaasd en mijn Vriend trouwens ook. Die kleine Ninapoes...


Heb je een foto?
Maris1976
Maris1976 sep 10 '09
Ow en ik heb er nog 1 van afgelopen juni, maar daar was ze enorm boos op me, omdat ik haar nadeed blush

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1512
admin
admin sep 11 '09
zeer mooie kat. Heel fluweel-achtig. Zeer zuiver ook in haar uitstraling.
Het voelt aan alsof ze niet meer zo vanuit haar instinct leeft,
maar eerder vanuit haar leven bij mensen, vanuit haar zieltje,
dus is ze naar mijn gevoel een zeer oud wijs beest. Met zeer vele levens reeds. maar ja dat instinct komt wel af en toe naar boven en is ze even weg.. letterlijk en figuurlijk.

Ik zie hier bij je kat een zeer hechte connectie met jou. Ik praat vanuit het Spirituele he. En ze houdt enorm van je.


liefs,
Bellefleur
Emuca
Emuca sep 11 '09
Die kat is cooool! Ze doet emoties na! Dat doet mijn kitten ook. Man, die kan chagrijnig kijken soms.
Maris1976
Maris1976 sep 11 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Die kat is cooool! Ze doet emoties na! Dat doet mijn kitten ook. Man, die kan chagrijnig kijken soms.

Wie kijkt er bij jullie chagrijnig thuis? wink
Maris1976
Maris1976 sep 11 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
zeer mooie kat. Heel fluweel-achtig. Zeer zuiver ook in haar uitstraling.
Het voelt aan alsof ze niet meer zo vanuit haar instinct leeft,
maar eerder vanuit haar leven bij mensen, vanuit haar zieltje,
dus is ze naar mijn gevoel een zeer oud wijs beest. Met zeer vele levens reeds. maar ja dat instinct komt wel af en toe naar boven en is ze even weg.. letterlijk en figuurlijk.

Ik zie hier bij je kat een zeer hechte connectie met jou. Ik praat vanuit het Spirituele he. En ze houdt enorm van je.


liefs,
Bellefleur


Bedankt smile
"Toevallig" toen ik dit vanochtend las stond ze voor het raam naar me te miauwen na weer een nacht weggeweest te zijn.
Lekker dier.
Maryssa
Maryssa sep 12 '09
Mooi beestje, mooie vachttekening ook. Moest erg lachen om je foto's van haar, karakter heeft ze, heerlijk. Ze houdt er wel een uitbundig uitgaansleven op na wink
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki