Als je je overgeeft aan dat Goddelijke hoef je je nergens zorgen over te maken, alles loopt heerlijk in je leven..
Dit vind ik een gevaarlijke uitspraak...
Bijvoorbeeld: Gandhi stond meer dan voldoende open voor het goddelijke, maar om nou te zeggen dat deze man nooit zorgen heeft gehad of troubles heeft gekend...
Geloof jij dit echt Bellefleur?
Hopelijk werkt dat zo voor jou, maar ikzelf persoonlijk denk niet dat het altijd zo werkt.
Hecht je niet aan materie en alles loopt vanzelf..
Acceptatie.. het leven komt zoals het komt.. zo ook de dood komt zoals die komt..
NIEMANDS leven loopt vanzelf.. tenzij je los durft te wrikken van al wat materie heet..
BEZIT.. men wil bezitten en nog meer bezitten... meer liefde, meer kinderen, meer geld, groter huis, langer leven, meer gezondheid, minder stress.. etc etc etc... ALTIJD wordt er wel geknokt voor beter en beter en beter..
Zodra dit gegeven losgelaten wordt, valt er een last van de schouders..
Want dit is het knokken wat Bellefleur bedoelt???
Steeds je leven verbeteren..
Maar waar blijft het gevoel van zoals het is?
Ellende heeft wel een plekkie nodig, maar is niet ERG..
Geliefden verliezen heeft wel een plekkie nodig, maar is een onderdeel van het leven!!
CONTROLE!!
Ik begrijp Bellefleur héél goed wat ze hiermee bedoelt..
Ik ben dan niet van het Goddelijke, maar wel van het menselijke..
En zijn we niet
TE SPASTISCHbezig met redden wat er te redden valt.. (terwijl er echt nooit iets te redden valt hoor!!)
om het mooie en het bijzondere in mensen, gebeurtenissen, toevalligheden en ervaringen te zien!!!
Niks zweverig.. als je niet hecht aan het leven, niet hecht aan de materie..
Ben je zéér spiritueel bezig.. en niet angstig voor geldzorgen, dood of andere zaken..
helaas maakt je dat anders dan anderen.. dus worden mensen die anders zijn verstotelingen..
En het mooie van alles is, dat deze mensen niet hechten aan anderen, waardoor het hen niet deert..
Héérlijk om volledig jezelf te kunnen zijn zonder waarde te hechten aan status..
@ Fatna, jouw uitspraak zegt meer over jou, dan over bellefleur eigenlijk..
En het kleine wondertje is een prachtig verhaal met veel liefde geschreven.. héérlijk dat iemand zo sterk kan uitzenden met telepathie!! Dieren zijn een klein wonder inderdaad