Loading...
nl

Klein wondertje

Maris1976
Maris1976 sep 9 '09
Onze poes Nina was weer eens 4 dagen weg (in januari ook al een keer) en ik kreeg hier de tip om haar naar huis te visualiseren.

Dus ik lig gister tegen 23:00 op een matras in de tuin naar de sterrehemel te kijken en sloot mijn ogen en besloot Nina naar huis te leiden met een mooie gouden bol om haar heen. Ik dacht diep aan haar en vroeg of ze naar huis kwam en zag haar in mijn gedachten thuis komen.

Nog geen 5 minuten later hoor ik de schutting en ja hoor, mevrouw komt thuis en we hebben lekker geknuffelt.

Klein wondertje toch?
Delen:
Beschermengel
Beschermengel sep 9 '09

Whaaa haha ..wat leuk zeg!! ja het werkt! dat zie je maar smile
Maris1976
Maris1976 sep 9 '09
Ja ik durf niet hardop te zeggen dat het daardoor kwam, maar fijn vond ik het wel smile
admin
admin sep 9 '09
nee, geen wondertje.. dieren zijn zeer telepatisch en hoogstwaarschijnlijk ben je een zeer goed uitzender.
Alsook, Goud is de kleur van het Goddelijk, dus je kreeg extra hulp van "bovenaf"!
Ik hoop ergens dat jullie in de toekomst het Goddelijke meer toelaat in jullie leven, want ze doen prachtige dingen.
Maris1976
Maris1976 sep 9 '09
Hoe laat ik het Goddelijke toe, Bellefleur? Die zin snap ik niet zo goed blush
admin
admin sep 9 '09
Ja, dat is ook niet in een twee drie uit te leggen,
Maar zal het proberen,
het Goddelijke is De AllesOmvattende Bron, wij allen komen daar vandaan,
of we nu mens zijn, indigo, kristalkind, Engelmens zijn, een Gids, Engelen..enz, enz, vanuit de Goddelijke bron komt al het licht, alle hulp, alle liefde, alle leven, dus ook dieren.
Door daar elke dag meer en meer contakt mee te maken, laat je het Goddelijke toe in je leven,
Om dat toe te laten, kun je best een beetje plaats maken, je ego moet dan eenvoudiger worden, ontvankelijker, en niet zelf steeds willen en willen hebben, dan maak je contakt met het Goddelijke.
Het Goddelijke Zorgt voor je, in alles, en het geeft het leven glans, licht en vrijheid. een fijn gevoel .en stees een smile.
Als je je overgeeft aan dat Goddelijke hoef je je nergens zorgen over te maken, alles loopt heerlijk in je leven..
en ik weet, dat het Goddelijke met iedereen in contakt kan komen, maar niet iedereen staat ervoor open, omdat ze het liever zelf doen, en ploeteren soms maar raak..en vragen zich dan af waarom het toch zo moeilijk is in hun leven.
Het Goddelijke heeft ook Contakt met dieren, vandaar.. mooie samenwerking tussen jou, het goddelijke en je kat.

voila.. maar hoe jij hiertegenaan kijkt, is natuurlijk volledig aan jou, he lieve schat.
ik vertel het je, omdat ik zelf een mooi contakt heb met het Goddelijke!
Maris1976
Maris1976 sep 9 '09
Mooie uitleg, bedankt daarvoor (l)

Dat goude doe ik automatisch bij iedereen van wie ik hou. Gister deed ik dat eigenlijk als extraatje bovenop de visualisering. Fijn dat het ook echt heeft gewerkt. Ik was best trots.

Ik ben blij dat je een goed contact hebt met het Goddelijke, wanneer heb jij kennisgemaakt daarmee?
admin
admin sep 9 '09
Ik voel dat ik dat altijd al heb gehad, het contakt met het Goddelijke, maar het was vertroebeld,
Het is nu ongeveer sinds 11 jaar dat het terug helderder en helderder wordt.
admin
admin sep 9 '09
Grappig Bellefleur dat je er gelijk vanuit gaat dat deze persoon het goddelijke niet "voldoende" toe laat.
Fatna
Fatna sep 9 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Ja, dat is ook niet in een twee drie uit te leggen,
Maar zal het proberen,
het Goddelijke is De AllesOmvattende Bron, wij allen komen daar vandaan,
of we nu mens zijn, indigo, kristalkind, Engelmens zijn, een Gids, Engelen..enz, enz, vanuit de Goddelijke bron komt al het licht, alle hulp, alle liefde, alle leven, dus ook dieren.
Door daar elke dag meer en meer contakt mee te maken, laat je het Goddelijke toe in je leven,
Om dat toe te laten, kun je best een beetje plaats maken, je ego moet dan eenvoudiger worden, ontvankelijker, en niet zelf steeds willen en willen hebben, dan maak je contakt met het Goddelijke.
Het Goddelijke Zorgt voor je, in alles, en het geeft het leven glans, licht en vrijheid. een fijn gevoel .en stees een smile.
Als je je overgeeft aan dat Goddelijke hoef je je nergens zorgen over te maken, alles loopt heerlijk in je leven..
en ik weet, dat het Goddelijke met iedereen in contakt kan komen, maar niet iedereen staat ervoor open, omdat ze het liever zelf doen, en ploeteren soms maar raak..en vragen zich dan af waarom het toch zo moeilijk is in hun leven.
Het Goddelijke heeft ook Contakt met dieren, vandaar.. mooie samenwerking tussen jou, het goddelijke en je kat.

voila.. maar hoe jij hiertegenaan kijkt, is natuurlijk volledig aan jou, he lieve schat.
ik vertel het je, omdat ik zelf een mooi contakt heb met het Goddelijke!



nou als wij zonder baan komen te zitten betaalt het goddelijke toch maar mooi onze rekeningen niet , vindt dit een wat zweverige uitspraak van je bellefleur!!

de tweede zin klinkt me toch behoooooorlijk zelfgenoegend, past niet bij je goddelijke JIJ
sorry bellefleur en dat meen ik, ik heb behoorlijk wat eerbied voor je veel getoonde wijsheden maar soms hemel jij jezelf wat erg op hoor, siert je niet
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 9 '09
Origineel bericht van: Fatna

sorry bellefleur en dat meen ik, ik heb behoorlijk wat eerbied voor je veel getoonde wijsheden maar soms hemel jij jezelf wat erg op hoor, siert je niet


Sorry fatna maar deze felheid siert jou niet. Ik vind het helemaal niet van eerbied getuigen, de manier waarop je dit zo neerzet. Zou je hier misschien op willen letten?
admin
admin sep 9 '09
Quote:
Als je je overgeeft aan dat Goddelijke hoef je je nergens zorgen over te maken, alles loopt heerlijk in je leven..
en ik weet, dat het Goddelijke met iedereen in contakt kan komen, maar niet iedereen staat ervoor open, omdat ze het liever zelf doen, en ploeteren soms maar raak..en vragen zich dan af waarom het toch zo moeilijk is in hun leven.


Dit vind ik een gevaarlijke uitspraak...
Bijvoorbeeld: Gandhi stond meer dan voldoende open voor het goddelijke, maar om nou te zeggen dat deze man nooit zorgen heeft gehad of troubles heeft gekend...

Geloof jij dit echt Bellefleur?
Hopelijk werkt dat zo voor jou, maar ikzelf persoonlijk denk niet dat het altijd zo werkt.
Emuca
Emuca sep 9 '09
Als alles zonder zorgen zou gaan.. waar leer je dan van? Gooi mij maar in het diepe hoor.
admin
admin sep 9 '09
...."plons"... laugh
admin
admin sep 9 '09
Leuk om te horen trouwens Maris! Sorry dat ik er weer overheen wals met mijn ge-emmer.. crazy
Divine
Divine sep 9 '09
Het is denk onmogelijk dat alles vanzelf gaat (we moeten bijv. inderdaad geld verdienen om te overleven in deze materiele wereld), maar ik denk dat het Goddelijke het leven wel makkelijker maakt dan wanneer je God niet toe laat. Misschien vindt je makkelijker een baan/huis/enz die bij je passen (en die je daarom leuk vindt).

Ik vind Bellefleur absoluut niet zelfgenoegend, ze vertelt alleen maar hoe zij het ziet. Niemand hoeft dat met haar eens te zijn, het is een mening.

@ Karin: Misschien kon Gandhi zijn leven dragen dankzij Goddelijke steun/kracht. Misschien ervaarde hij geen zorgen, maar uitdagingen.
Maris1976
Maris1976 sep 9 '09
Origineel bericht van: Karin
Leuk om te horen trouwens Maris! Sorry dat ik er weer overheen wals met mijn ge-emmer.. crazy


Ja goed he? Ik was zo stomverbaasd en mijn Vriend trouwens ook. Die kleine Ninapoes...
admin
admin sep 9 '09
Heb je Gandhi's boek gelezen Divine?
Een aanrader!
Heidelroos
Heidelroos sep 9 '09
Origineel bericht van: Karin
Quote:
Als je je overgeeft aan dat Goddelijke hoef je je nergens zorgen over te maken, alles loopt heerlijk in je leven..


Dit vind ik een gevaarlijke uitspraak...
Bijvoorbeeld: Gandhi stond meer dan voldoende open voor het goddelijke, maar om nou te zeggen dat deze man nooit zorgen heeft gehad of troubles heeft gekend...

Geloof jij dit echt Bellefleur?
Hopelijk werkt dat zo voor jou, maar ikzelf persoonlijk denk niet dat het altijd zo werkt.



Hecht je niet aan materie en alles loopt vanzelf..
Acceptatie.. het leven komt zoals het komt.. zo ook de dood komt zoals die komt..

NIEMANDS leven loopt vanzelf.. tenzij je los durft te wrikken van al wat materie heet..
BEZIT.. men wil bezitten en nog meer bezitten... meer liefde, meer kinderen, meer geld, groter huis, langer leven, meer gezondheid, minder stress.. etc etc etc... ALTIJD wordt er wel geknokt voor beter en beter en beter..
Zodra dit gegeven losgelaten wordt, valt er een last van de schouders..
Want dit is het knokken wat Bellefleur bedoelt???
Steeds je leven verbeteren..
Maar waar blijft het gevoel van zoals het is?
Ellende heeft wel een plekkie nodig, maar is niet ERG..
Geliefden verliezen heeft wel een plekkie nodig, maar is een onderdeel van het leven!!

CONTROLE!!

Ik begrijp Bellefleur héél goed wat ze hiermee bedoelt..
Ik ben dan niet van het Goddelijke, maar wel van het menselijke..
En zijn we niet TE SPASTISCHbezig met redden wat er te redden valt.. (terwijl er echt nooit iets te redden valt hoor!!)
om het mooie en het bijzondere in mensen, gebeurtenissen, toevalligheden en ervaringen te zien!!!

Niks zweverig.. als je niet hecht aan het leven, niet hecht aan de materie..
Ben je zéér spiritueel bezig.. en niet angstig voor geldzorgen, dood of andere zaken..

helaas maakt je dat anders dan anderen.. dus worden mensen die anders zijn verstotelingen..
En het mooie van alles is, dat deze mensen niet hechten aan anderen, waardoor het hen niet deert..
Héérlijk om volledig jezelf te kunnen zijn zonder waarde te hechten aan status..

@ Fatna, jouw uitspraak zegt meer over jou, dan over bellefleur eigenlijk.. smile

En het kleine wondertje is een prachtig verhaal met veel liefde geschreven.. héérlijk dat iemand zo sterk kan uitzenden met telepathie!! Dieren zijn een klein wonder inderdaad laugh

admin
admin sep 9 '09
Ik had deze topic even een tijdje niet meer gevolgd,
lees nu pas reacties van sommigen.

Het zegt inderdaad meer iets over hen.


Maar...

komt wel weer goed!



liefs,
Bellefleur
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki