Dank voor je reacties. Ik zal eens in de bieb kijken of ze dat boek hebben. Ben ook wel geinteresseerd wat ze dan zeggen over eierstokken.
Ik wil graag begrijpen waarom ik op mijn 15de de ene eierstok verlies en nu opnieuw een gezwel aan mijn andere eierstok krijg. Ik wil graag weten wat mij dit te zeggen heeft, wat ik hier uit kan leren en beter nog...hoe ik het kan voorkomen dat ik het nog een keer krijg.
Ik heb het gevoel dat het iets te maken heeft met de energie die in de vrouwenlijn zit. Er zitten veel problemen in het bekken gebied in de geschiedenis van de vrouwen aan mijn moederskant. Ik wil het niet alleen voor mezelf voorkomen, maar als er inderdaad zo iets speelt, dan wil ik dat ook voor m ijn dochter voorkomen.
Klinkt dat logisch? Door er zelf mee te dealen zeg maar, het op te lossen voor de familie.
MMM daar stel je jezelf behoorlijk wat vragen...begrijpelijk natuurlijk.
Maar valt het te begrijpen waarom de ene persoon op jonge leeftijd iets krijgt en dan andere persoon op latere leeftijd...of misschien wel helemaal niet? tuurlijk kan het iets zijn wat in de genen zit en dat voelt misschien ook wel uit te zoeken.
Kijk ik zie het zo.....Je bepaalt je levenslessen voordat je weer terug gaat naar je aardse leven.
Hoe jij met bepaalde conflicten, moeilijkheden en daarmee gepaarde gevoelens/emoties omgaat kan bepalend zijn.
Geestelijke problemen/blokkades worden vaak lichamelijk blokkades. als jou iets overkomt in het leven dan is dat een bepaalde levensles. Het leren omgaan en accepteren van datgene wat je overkomt en eht vervolgens los te kunnen laten is je les.....je verandert en gaat anders in het leven staan. Je visie op bepaalde dingen kan ineens heel anders zijn.
Misschien zet ik het even een beetje omslachtig neer...maar weet effe niet hoe ik het anders kan verwoorden.
Jij vraagt je af....
waaromwat een logische vraag is, maar ik denk dat je een stukje verder moet kijken.
Wat heeft dit allemaal ondertussen gedaan met jou als persoon? In welke opzichten ben je postitief veranderd? Misschien dat je zo meer antwoorden krijgt.
Het is geen algemen wijsheid hoor, maar dit is mijn persoonlijke visie op het leven.
Uit al het negatieve wat me is overkomen......is weer iets positiefs uit gekomen.
groet Sies