Loading...
nl

Danielle, wie wil mijn foto lezen?

Dania
Dania sep 8 '09
Wie wil mijn foto lezen?
Ben erg benieuwd. Foto uit november vorig jaar.

Heb evt andere indien handiger?

Alvast super bedankt! grin

EDIT: en een waar ik alleen opsta...;)

Delen:
Heidelroos
Heidelroos sep 8 '09
Als ik jou zie moet ik glimlachen van binnen..
Sterk mens, spiritueel en iemand die zich enorm inzet voor anderen..
Ik zie een bepaalde sterk ontwikkelde intelligentie..
Je bent op veel fronten goed ontwikkeld..

Prettige manier van kijken..
Hoewel ik wel enige onzekerheid bespeur..
Ik krijg een zacht gevoel van binnen..
Alsof ik je eventjes wil zeggen dat alles helemaal goed is, zoals het is...

Ik zie in jou een jongerenwerker, of iemand die bezig is met de huidige (verrotte) maatschappij..
Iets in je heeft een drijfveer om verder te gaan dan wat het nu is..
Dieper te raken..

Je bent nog jong en hebt nog veel ontwikkelingen te gaan..
Toch ben je al verder dan meeste leeftijdgenoten..

Ik zie je NIET bóven, maar náást mensen staan..
Je houdt van gelijkwaardigheid en niemand kan jou wijsmaken dat gelijkwaardigheid belachelijk is..
Van zwervers tot raddraaiers..
Je kijkt met je innerlijk oog en hebt je uiterlijke blik afgestemd op je hart..

Er is iemand in je leven die graag met je zou willen dansen des levens..
Ik krijg een aanbidder door... iemand die het héél prettig vind om in je nabijzijn te vertoeven..
Het is echter NIET wederzijds.. want er bestaat een disharmonie in dit contact..
Misschien is er een bepaalde client of iemand dergelijks verliefd op je..

Ik krijg een naam door.. Harrie..
ach, dat kan nooit iemand thuisbrengen dus.. jij waarschijnlijk ook niet smile

Oh, ik zou gaan koken..
Maar wil nog wel eventjes verder typen..

Er is een bloem.. een lievelingsbloem..
Een lotus-achtige bloem..
Heb / ken je iemand die je nastaat die dit misschien als tattoo heeft?

Goude draden met gouden hart...
Pure persoonlijkheid..
Mooi mens..

Je bent als een engeltje..
Die onzekerheid schemert er wel een beetje door..
bén jij je wel bewust van je gift (gave) om anderen te raken?
Met jouw ogen, met jouw lach, met jouw persoonlijkheid?

Er loopt een kolk van verdriet in mijn lijf als ik je langer aankijk..
Misschien heeft dat betrekking op wat je hebt gezien in je leven..
Over armoede, over de oneerlijkheid van bepaalde zaken..
Jij zou zels met moordenaars kunnen werken, omdat je een geestziek brein begrijpt..
Wil niet zeggen dat je het eens bent met de daad..
maar je bent het wél eens met mensen..

Dat verdriet gaat dieper.. (medeleven en mededogen)
Dat helpen gaat ook dieper..
je bent iemand die geboren is om te geven..
er kan niets teveel gegeven worden..
Het grootste goed wat jij kan geven, is jezelf.. jij als instrument..

je houdt van intelligente gesprekken op niveau en bent bezig met diepgaande zaken des levens.. een filosoof zou bij je passen..
lekker zin(vol)loos kletsen over de dingens des levens..
het universum.. de mens.. een wijntje.. (wit)

Kattenmens?

Als ik je foto aanraak, word ik als vanzelf in je meegezogen..
een draaikolk.. ervaar jij ook el een skolken als je in stilte bent.. als je hoofd tot rust is.. als je in meditatie bent, of als je in slaap valt?

Die kolk is iets wat je kunt (gaan) gebruiken om een niveau dieper te gaan in jezelf..

Meidje.. ik weet je naam niet eens.. aahaha.. maar het is een gevoel dat ik niet gauw heb bij mensen..je straalt iets uit wat warm is, hartelijks en mooi...

Ik merk dat je hebt te maken met mensen die je niet (willen) begrijpen..
Soms voel je wat eenzaam over datgene wat ik je boven heb verteld (misschien ben je nog niet bewust van dit alles)

Zon..

Kind..

Alleen zijn, om tot rust te kunnen komen, alles van je af te laten glijen..
Lekker even niemand en niets.. jij hebt alleentijd nodig..
Ik raad je ook aan iets spiritueels te gaan doen..
Reiki voelt het meest zuiver nu..

Dankbaarheid naar ouders, voor de kansen die je zijn geboden..

Goede normen en waarden..
ook redelijke.. haalbare..

ik ga effe eten koken..
Ik hoor wel terug wat je (h)erkent.. wink

Liefs en ga zo door..
Discussieer lekker mee op dit forum..
het zal tot andere inzichten leiden..

laugh

susie14
susie14 sep 8 '09
Hallo Dania,

Ik zie een zelfverzekerde dame, sociaal, goede balans. Je staat vol en midden in het leven.
Positief in je gedachten, probeert alles positief te benaderen.
Ik voel veel energie! Zin in het leven en nieuwsgierig naar wat het leven allemal in petto heeft.
Je zit niet graag stil en voor mijn gevoel ben je graag vrij en niet graag lang verbonden aan 1 plaats.
Snel weer iets nieuws willen ontdekken.
Misschien soms wel iets te rusteloos....dat kan ook tegne je werken op sommige momenten.

Gelukkige jeugd, goede band met ouders. Je kunt mensen goed inschatten en in hun waarde laten. Mooie eigenschap!
Daarbij pas je je ook makkelijk aan.

Krijg het gevoel dat je iets doet in de medische sector.
En mijn gevoel trekt me naar je neus en keel...heb je daar toevallig problemen mee?

Ben benieuwd hoever ik er naast zit...

groet Sies
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 8 '09
Hoi Danielle,

Ik wil ook graag je foto lezen. Ik heb de onderste foto gebruikt. Je hebt een hele oude ziel en ik zie ook dat je met overledenen kan communiceren als je dit zou willen. Toch heb ik het gevoel dat je hier niet open voor staat en het eigenlijk best eng vind om dit te doen. Misschien wordt het tijd om hier iets meer mee te doen?

Je hebt al veel ervaringen opgedaan in dit leven en je doet ook heel veel om er alles uit te halen wat erin zit. Toch heb ik het gevoel dat de tijd van rust nu wat is aangebroken. Ga wat rustiger aandoen en focus je aandacht wat meer op één of 2 dingen ipv de 50 die je gewend bent.

Ik merk wel een enorme vasthoudendheid in de dingen die je doet en weet. Er is weinig dat jou van een ingezette koers kan laten afwijken. Wat dat betreft ben je een echte doordouwer.

Je bent moeilijk te doorgronden voor mensen die jou niet kennen. Je houdt je op de oppervlakte en laat niet het achterste van je tong zien. Ze moeten eerst het ijs bij je breken, wil je ze toelaten. Maar als dat eenmaal zo is, kan je al snel vrienden voor het leven met jou zijn.

Je kan goed luisteren naar anderen en ze vragen je veel om raad. Jij doorgrond de dingen snel en weet ook vaak hoe ze zich voelen.

Ok meer wil je me niet vertellen, dus ik laat het hier even bij. Ik ben benieuwd naar je reactie.
Vlinder
Vlinder sep 17 '09
Hoi,

Ik zie iemand die zich zo graag wil bewijzen door dingen te doen die iedereen goed vind, probeer meer jezelf te zijn, en te weten dat je er mag zijn en dat je goed genoeg bent, daar hoef je niets voor te "doen"...

Je bent nog zoekende welke richting je eigenlijk op wilt gaan in je leven... laat je niet door anderen beïnvloeden... kies jouw eigen weg.... want degene die jou gelukkig maakt ben jij zelf!

Je vraagt je zo veel dingen af, en denkt daar veel over na en het lijkt alsof je er niet bij kunt... je mist soms net een beetje informatie om een beslissing te nemen, daarom ben je voorzichtig en afwachtend. Dit is niet erg maar soms zou je juist eens iets moeten doen waar je in eerste instantie niet aan wil, vaak is het ons denken wat ons van onze intuïtie afleidt...
en weet dat alle antwoorden komen wanneer jij er klaar voor bent en dat geduld soms het enige is waar je iets aan hebt...

Zomaar een stukje wat in mij opkwam toen ik je foto's bekeek.
Liefs Vlinder(Yvonne)
taro
taro sep 21 '09
Hoi Danielle,

Wil het graag even proberen.
Sterke vrouw...die weet wat ze wil.
Heel mooi van binnen en van buiten.
Je bent zoekende...je wilt invulling geven aan je leven en dan wel op een waardevolle manier.
Je wilt de wereld verbeteren...je stempel achterlaten...laten zien dat het anders moet.
Jezelf op zij zetten. En je visie uitvoeren.
Je bent zoekende maar zoek ook naar een stabiele thuis haven.
Je bent hier ook op aarde om jouw dingen te doen en niet alleen andere te helpen.
Volgens mij voel jij nu ook dat je moet gaan settelen...huisje boompje beestje... maar je wilt er nog niet aan.
je wilt nog veel reizen en dingen ondernemen.
maar toch knaagt er een gevoel aan je, die de andere kant op wil...probeer dat gevoel niet van tafel te schuiven.
Ga kijken wat je met dat gevoel kunt doen.
Je mag best een beetje burgelijker worden...moet ik zeggen...wilde het niet neerzetten maar ze willen dat ik het wel doe....hahahaha....ben benieuwd wat het jou zegt.
Hoor graag van je.
admin
admin sep 25 '09
Ik wil van te voren even zeggen dat ik niet de eerdere lezingen van jou heb gelezen, omdat ik zelf graag wil oefenen met foto lezen en dan zou dit mij mss kunnen beïnvloeden. Dit is wat bij mij naar bovenkomt.

Lieve vrouw die lekker in haar vel zit
Je hebt een gemeende glimlach op je gezicht
Je heb veel over voor je medemens en wilt altijd iedereen helpen
Heb jij iets met bloemen?
Toch voel ik ook wat onzekerheid.

Ik heb nog geen echte ervaring met fotolezen maar ik wilde het toch ff proberen. Ben benieuwd of het een beetje klopt

liefs

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420