Ikben heeft in ieder geval een domeinnaam geregistreerd, maar daarop is niets te vinden. Misschien wordt het tijd om daar eens aan te beginnen, maar ja, waarom zouden mensen op zijn site komen?
Hoe dan ook, jouw tegenstellingen staan nog steeds:
Dat ik alles weet wil niet zeggen dat ik aan alles denk, op ieder moment van de dag, en dat mijn fantasie op volle toeren werkt, ieder moment van de dag. Natìºìºrlijk kan ik alles bedenken maar ik laat mij door omstandigheden en situaties beperken. Zo is het, als voorbeeld, voor mij niet leuk om (met jou) te discussiëren als ik alles vooraf weet, ook al kan ik dat.
Als alles gebeurt dat jij wilt, waarom wil je dan beperkt zijn? Nu kan je weer wel alles bedenken, maar eerder beweer je dat je niet alles kan bedenken omdat je gebonden bent aan je fantasie. Waarom wil je dan niet een ongebonden fantasie? Wees gewoon realistisch Ikben, niet alles gebeurd zoals jij dat wilt, want jij weet niet eens wat je echt wilt.
Daarnaast gehoorzaamt niet alles aan jou, namelijk ik gehoorzaam niet aan jou. Meer mensen hier op het forum gehoorzamen niet aan jou.
Maak je geen illusies. Als ik zou willen dat je mij gehoorzaamt dan gebeurt dat en dan kunnen jij en anderen daar helemaal niets tegen beginnen. Als ik zou willen dat je hart stopt met kloppen Nims, dan stopt dat met kloppen.
Waarmee ik weer gelijk heb. Ik gehoorzaam niet aan jou om de simpele reden dat jij dat niet wilt. Daarmee gehoorzaamt dus niet ALLES aan jou. Weer een onwaarheid. Als alles aan jou zou gehoorzamen zou ik dat ook doen. Als je niet wilt dat ik gehoorzaam, dan gehoorzaamt ook niet ALLES aan jou.
en p.s. ook al zou je het willen, ik gehoorzaam toch niet aan jou. Iris is mijn vriendin en die staat toch echt boven je
.