Loading...
nl

Marloes26, Foto lezen

marloes26
marloes26 sep 8 '09
Wil iemand mijn foto lezen?
Delen:
marloes26
marloes26 sep 8 '09
ik zie geen reactie
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 8 '09
Klopt, ik wilde even je foto hier neerzetten, maar dat is niet meer nodig omdat hij het automatisch doet. Ik heb je foto dus ook niet gelezen hoor smile.
Maryssa
Maryssa sep 8 '09
Hallo Marloes,

Even kijken wat er uit je foto naar voren komt..

* Jouw blik komt op mij over als dat iets je enorm heeft verbaasd alsof je het in Keulen hoort donderen zeg maar. Alsof er een aardverschuiving heeft plaatsgevonden in je leven. Het zet je wereld op zn kop.

* Zwembad. Zwemmen met je dochtertje? Met schattig mutsje op en opblaasbare mouwtjes?

* Er is wat verwarring bij jou. Iets met werk? Zijn ze niet helemaal duidelijk tegen jou? Er wordt om iets heen gedraaid…

* Ik zie een bepaalde hardheid in je gezicht maar die is niet van jezelf van nature. Je verhardt jezelf omdat je het gevoel hebt dat dat moet. Je bent je aan het wapenen. Hmmm volgens mij gebeurd er veel en is het erg moeilijk ontspannen. Werk daar heeft het mee te maken.

* Paniekgevoel voel ik bij jou. Gejaagdheid geen kans hebben dingen in je eigen tempo te doen. Trek aan de bel want het gaat niet goed op deze manier. Wat overspannen gevoel alsof je echt te lang te veel hooi op je vork hebt genomen. Niet alleen op werk gebied maar ook prive.

* Is er iets aan de hand met je vingertop /nagel? van je rechterhand de middelvinger? Heb je ergens tussen gezeten? Ook wat stijfheid van je vingers krijg ik te voelen.

* Gesloten ben je van karakter. Over problemen moet je het niet hebben met anderen vind jij. Maar het zou je zo op luchten. Je draagt het met je mee en de lading wordt steeds zwaarder op je rug. Hmm over je rug gesproken ..je onderrug. Heb je daar last van? Schouders en nek voelen ook wat gespannen aan.

* In een groep wacht jij wat meer af op wat de rest doet. Je bent geen leiderstype.

* Maak eens wat meer plezier. Zo serieus hoef je niet altijd te zijn. Lekker gieren van het lachen en gek doen. Je bent zo nu en dan wat zwaar op de hand heeft ook te maken met je melancholische inslag.

* Hmm heb jij maagklachten?

* Ik zie ook een uitdrukking in je gezicht die vraagt om hulp. Alsof je een hand nodig hebt die je kunt pakken die jou op het juiste pad trekt. Je weet het even niet…het is een soort van pauze maar jij ervaart het als onrust en wilt weten wat je moet doen. Deze tijd is even nodig om je te bezinnen weer nieuwe energie op te doen en dan te kiezen voor wat je echt wilt. Berust er in, is moeilijk nu voor jou dat weet ik maar maak van deze tijd het beste. Pak je rust en laad je op. Als je dat doet maak je betere keuzes dan dat je nu maar door en door raast.

Dat was mijn lezing voor jou, Marloes. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Laat het maar even weten wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa
marloes26
marloes26 sep 8 '09
Beste Maryssa,

ik heb de foto er een beetje voor de lol op gezet, maar mijn god je zit op alle punten juist behalve van mijn vingers daar heb ik geen last van. En wat betreft het zwemmen (dat is waarschijnlijk de zwemles van mijn zoontje waar ik me afgelopen week erg druk om heb gemaakt) dus nagenoeg ook goed. Ben zeer onder de indruk!! Je eerste opmerking is treffend, ik heb me onlangs verbaasd over het feit dat er idd meer is tussen hemel en aarde n.a.v. een opmerking van iemand die vertelde dat mijn dochter een kristal kind is. Daarna zijn een aantal puzzelstukjes op zijn plaats gevallen maar het blijft me verbazen.
Dank je wel voor de foto lezing!
Maryssa
Maryssa sep 8 '09
Hey Marloes, fijn dat het op paar dingen na aardig klopt. Sterkte met alles hoor! Is niet makkelijk nu voor je. Maar jij slaat je er wel doorheen.

Liefs Maryssa

Bewerkreden: Woordje vergeten
susie14
susie14 sep 8 '09
Hallo Marloes,

2 dingen komen bij mij snel naar boven en dat is tijd...en reizen.
Druk bezette dame, rent van hot naar her. Carriere gericht...m.a.w. dat is belangrijk voor je.
Voor mijn gevoel zit je in de reiswereld....stewardess?
Zelfverzekerd voorkomen, punctueel en stipt, leidinggevende kwaliteiten.

De tijd is je grootste boosdoener. voor mijn gevoel ren je jezelf een beetje voorbij.
Je neemt te weinig tijd om dingen te verwerken.
Verder een diep verdrietig weggestopt gevoel....
gevoel van ongewenst kinderloos. Ik weet niet of ik daar goed zit, maar ik zet het er maar gewoon neer.

groet Sies
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 8 '09
Hoi Marloes,

Ik lees ook graag je foto. Ik heb nog niet gelezen wat er hier verder staat dus het kan zijn dat ik dingen dubbel zeg.

Als eerste valt de onrust in jou op. Je bent druk met van alles en nog wat, maar eigenlijk is er niet iets waar je echt super blij van wordt. Alsof je je eigen leven een beetje als vlak ervaart. Je bent volgens mij ook heel duidelijk op zoek naar wat je nu eigenlijk wilt.

Je hebt wel enorm veel energie in jezelf waarbij je eigenlijk alles kunt worden wat je maar wilt. Wat dat betreft heb je een enorm doorzettingsvermogen waarmee je alles wel voor elkaar krijgt.

Ik zie ook niet veel angst om dingen te ondernemen, dus hou dat ook gewoon lekker vast.

Je gevoelens zijn nogal een achtbaan. Ik zie angst, vreugde, liefde, verdriet die elkaar in rap tempo afwisselen. Ben je iemand die de dingen nogal snel wegstopt en niet eruit gooit als je dat eigenlijk zou moeten doen?

Je staat heel open naar je omgeving en het leven en je voelt de dingen haarfijn aan. Je kan dingen goed analyseren en bent vrij scherp en direct. Er is niemand die jou zomaar wat flikt, en je kan dan ook fel van je afbijten.

Dat felle is niet altijd even handig, maar je weet je er goed mee te redden. Daar ben je op de moeilijke weg wel achter gekomen.

Ik denk dat je best moeite hebt om jezelf te veranderen en dat je niet goed weet waar je moet beginnen. Ik denk ook dat je hier op het forum veel aanwijzingen kunt vinden waar je heen kan gaan met je ontwikkeling. Want je hebt veel in je mars, het is enkel een kwestie van kiezen en durven te veranderen wink.

Goed dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd naar je reactie.
marloes26
marloes26 sep 10 '09
Hoi,

bedankt voor je lezeing. Het meeste klopt idd alleen de zin: "bent vrij scherp en direct. Er is niemand die jou zomaar wat flikt, en je kan dan ook fel van je afbijten" klopt niet laat juist vaak over me heen lopen.... Verder zat je goed in de buurt!
marloes26
marloes26 sep 10 '09
Hallo Sies,

bedankt voor je lezing. Helaas klopt niet alles, bij de volgende uitspraken zat je er volledig naast: "Carriere gericht...m.a.w. dat is belangrijk voor je, Voor mijn gevoel zit je in de reiswereld....stewardess, Zelfverzekerd voorkomen, leidinggevende kwaliteiten, ongewenst kinderloos. Kan natuurlijk dat je dingen onjuist hebt verwoord, bijv. stewardess wilde ik vroeger wel worden en heb er ook naar gesolliciteerd, ik zit nu echter al jaren in de accountancy, heel wat anders!
Toch bedankt!
susie14
susie14 sep 10 '09
bedankt voor je reactie...zat ik even volledig mis met mijn gevoel. Maar goed niet geschoten is altijd mis....toch?
Voel het ook niet als kritiek hoor, dus ben blij met de reactie.

groet Sies
Heidelroos
Heidelroos sep 11 '09
Wil je nog een lezing Marloes?
marloes26
marloes26 sep 14 '09
nou graag, ben erg benieuwd!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda