Hoi Marloes,
Ik lees ook graag je foto. Ik heb nog niet gelezen wat er hier verder staat dus het kan zijn dat ik dingen dubbel zeg.
Als eerste valt de onrust in jou op. Je bent druk met van alles en nog wat, maar eigenlijk is er niet iets waar je echt super blij van wordt. Alsof je je eigen leven een beetje als vlak ervaart. Je bent volgens mij ook heel duidelijk op zoek naar wat je nu eigenlijk wilt.
Je hebt wel enorm veel energie in jezelf waarbij je eigenlijk alles kunt worden wat je maar wilt. Wat dat betreft heb je een enorm doorzettingsvermogen waarmee je alles wel voor elkaar krijgt.
Ik zie ook niet veel angst om dingen te ondernemen, dus hou dat ook gewoon lekker vast.
Je gevoelens zijn nogal een achtbaan. Ik zie angst, vreugde, liefde, verdriet die elkaar in rap tempo afwisselen. Ben je iemand die de dingen nogal snel wegstopt en niet eruit gooit als je dat eigenlijk zou moeten doen?
Je staat heel open naar je omgeving en het leven en je voelt de dingen haarfijn aan. Je kan dingen goed analyseren en bent vrij scherp en direct. Er is niemand die jou zomaar wat flikt, en je kan dan ook fel van je afbijten.
Dat felle is niet altijd even handig, maar je weet je er goed mee te redden. Daar ben je op de moeilijke weg wel achter gekomen.
Ik denk dat je best moeite hebt om jezelf te veranderen en dat je niet goed weet waar je moet beginnen. Ik denk ook dat je hier op het forum veel aanwijzingen kunt vinden waar je heen kan gaan met je ontwikkeling. Want je hebt veel in je mars, het is enkel een kwestie van kiezen en durven te veranderen
.
Goed dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd naar je reactie.