Loading...
nl

Angel of Death, Mijn fotootje

Emuca
Emuca sep 7 '09
Haaaai iedereen.

Zoals jullie wel weten heb ik lekker vakantie gevierd en ben ik daar op een positieve manier uitgekomen. Dus nu ben ik heel nieuwsgierig wat jullie eruit halen... als jullie zin hebben. wink

:3
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 7 '09
Hoi Emmy,

Ik zie je foto en direct knijpt mijn derde oog zich dicht. Alsof je heel erg je spirituele oog gesloten hebt en op je andere zintuigen aan het vertrouwen bent. Heb je iets gemerkt hiervan toevallig? Ik krijg een vertroebelt en onduidelijk beeld voor ogen, alsof je wel kijkt, maar het niet ziet.
admin
admin sep 8 '09
Maar ik vind dit dan prachtig mocht dit zo zijn, want ik zie echt een meisje.. een lieve schat, en voel dat ze wel contakt heeft met zichzelf... eindelijk.
Het is even niet nodig om dat hechte contakt met de buitenwereld te hebben, als je voelt hoe je kunt genieten van je eigen zelf.
tevredenheid en ook wel dankbaarheid, zit er in.. en iets van opluchting en bevrijding ook.
Emmy, jij begint echt zin in het leven te krijgen, zie en voel ik. En daarmee bedoel ik je eigen mensenleven,
Want ik had het gevoel bij je dat je met je handen als klauwen vastklampte aan je oude Cosmische thuis en desnoods in donkere regionen wilden leven, mocht je toch maar dat contakt niet missen.
Nu heb je contakt met jezelf, zie je.. zo voelt het voor mij, en das prachtig, want dat brengt jou naar een warmer gebied(innerlijk) om te zijn. En das een pak vrolijker.. en minder belastend voor je, wat goed is op jou punt van evolutie.
Gaandeweg zal je contakt met je innerlijke jou ook brengen naar het contakt met de Bron..

veel liefs,
Bellefleur
Emuca
Emuca sep 8 '09
Origineel bericht van: NiMS
Hoi Emmy,

Ik zie je foto en direct knijpt mijn derde oog zich dicht. Alsof je heel erg je spirituele oog gesloten hebt en op je andere zintuigen aan het vertrouwen bent. Heb je iets gemerkt hiervan toevallig? Ik krijg een vertroebelt en onduidelijk beeld voor ogen, alsof je wel kijkt, maar het niet ziet.

Nee, daar heb ik helemaal niets van gemerkt. Het lijkt eerder andersom. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 8 '09
Dat is wel apart dan. Ook als ik nu weer kijk naar je foto dan voel ik mijn voorhoofd samentrekken. Ik heb geen idee hoe het komt.
Heidelroos
Heidelroos sep 8 '09
Ik zie een bolletje bij het derde oog en voel veel activiteit aldaar..
Zien kan vertroebeld raken, doordat het te snel gaat..
Te snelle ontwikkeling en teveel activiteit rond het derde oog..
Daardoor zet je het soms op slot.. niet alles hoeft gezien te worden..
Niet alles is even prettig om te zien..

Je zit nu in een fase waarin je vrij goed hebt leren omgaan met het zien en het weten..

Ik zie wel iemand die sterker is geworden, vergeleken met een aantal maanden geleden..

Goed bezig vrouwke (ik ga koken!!)

Kussssssssssssss
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 8 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Ik zie een bolletje bij het derde oog en voel veel activiteit aldaar..
Zien kan vertroebeld raken, doordat het te snel gaat..
Te snelle ontwikkeling en teveel activiteit rond het derde oog..
Daardoor zet je het soms op slot.. niet alles hoeft gezien te worden..
Niet alles is even prettig om te zien..

Juist ja, precies wat ik bedoel dus. Teveel activiteit en daardoor begin het derde oog te knijpen. Voelt niet prettig, dus misschien moet je even een negatief kristal uitproberen voor je derde oog?

Even kijken wat daarbij hoort:
De kleur van de chakra is indigo / lila, dus moet je de tegenovergestelde kleur hebben. Dat is de gele kleur. Dus probeer een gele steen even op je derde oog te leggen, zodat hier wat meer rust in komt. Ik vermoed dat je dan wat meer lijn in alle indrukken gaat vinden.
Heidelroos
Heidelroos sep 8 '09
Dit voelt goed NiMS..
Geel.. (oranje / geel)

Ik kreeg direct zonnesteen door..

Heidelroos
Heidelroos sep 8 '09
Oh jah, ik ging koken.. eek
Heidelroos
Heidelroos sep 8 '09
Algemene informatie
Zonnesteen is een veldspaat variant met insluitsels van rode hematiet waardoor de steen lijkt te glitteren.

Werking
Zonnesteen werkt stemmingsverbeterend en stimuleert levensvreugde, optimisme, daadkracht, eigenwaarde, zelfvertrouwen, een goed humeur en een positieve instelling en kijk op het leven. Het is een doeltreffende steen tegen alle vormen van depressie, met name de seizoensgebonden variant. Daarnaast stimuleert zonnesteen het zelfgenezend vermogen van het lichaam en heeft een positieve invloed op chronische keelpijn, maagzweren en reuma.

Chakra

Zonnevlechtchakra (3e)

Chemische eigenschappen
Samenstelling: (Ca,NA)(Al,Si)2Si2O8, hardheid: 6,5-7,2 & dichtheid: 2,62-2,65.
Emuca
Emuca sep 8 '09
Voor mij voel ik juist helemaal geen geknijp... Maar ik zal het eens proberen met die steen. :3
Heidelroos
Heidelroos sep 8 '09
geen letterlijk geknijp laugh
Een 'afsluiten'
Emuca
Emuca sep 8 '09
Hmm.. van dat afsluiten heb ik nog niet veel gemerkt eigenlijk.. Maar het zou wel zo kunnen zijn...

Ziet iemand nog wat anders? smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 8 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Dit voelt goed NiMS..
Geel.. (oranje / geel)

Ik kreeg direct zonnesteen door..

Ja een soortgelijke steen had ik ook in gedachten smile.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 8 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Hmm.. van dat afsluiten heb ik nog niet veel gemerkt eigenlijk.. Maar het zou wel zo kunnen zijn...

Het is dus niet dat het bij je afgesloten in, maar dat het juist overactief is. Deze steen is juist bedoeld om het wat meer af te sluiten. Snap je wat we bedoelen? smile.
Emuca
Emuca sep 8 '09
Jawel.. maar niet waarom hij overactief zou zijn...
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 8 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Jawel.. maar niet waarom hij overactief zou zijn...

Dat komt door de enorme spirituele groei die je hebt doorgemaakt de afgelopen periode. Dat is wel te zien aan je foto. Hierdoor heb je echter niet veel momenten gehad waarop je je hebt kunnen aarden en is het zeg maar scheef gegroeid (boven heel actief en onder komt niet mee).

Misschien heb je wel het gevoel alsof je een beetje in je lichaam zweeft? Of dat je de behoefte hebt om veel rood om je heen te hebben. Dit zijn signalen dat je onbewust wat meer wilt aarden.
Emuca
Emuca sep 8 '09
Nee, alleen dat ik huppelend door de gangen loop. Rood draag ik zelden.. enkel rode gympen.

Maar wat ik niet snap... afgelopen maanden heb ik juist enorm veel rust genomen... heeft dat geleid tot groei?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 8 '09
Die rust heeft geleid dat je bovenste chakra's heel erg zijn gaan open staan, maar je basis chakra's zijn niet veranderd. Daarmee ben je dus wel degelijk gegroeid, maar die groei heeft in 1 richting plaats gevonden in plaats van alle richtingen.

Als je kijkt naar het volgende plaatje:

Dan is het dus zo dat de paarse chakra's bij jou heel erg open zijn gaan staan. Daarmee krijg je dus veel informatie en energie van boven door. Die komen bij je aan, maar kunnen niet verder je lichaam in stromen omdat de ondergelegen chakra's veel smaller zijn.

Dat betekend dat je hiermee dus moeilijk de boodchappen en energieen die je van boven doorkrijgt, kunt vertalen naar materiel begrippen en concepten (daar heb je namelijk je onderste chakra's voor nodig).

Als je kijkt naar een gezond nieuwetijdse lichaam dan horen de chakra's zich als volgt te gedragen als ze allemaal in balans zijn:

De bovenste straalt door van boven in je lichaam. De andere 5 gaan door je heen van voor naar achteren en de onderste straalt van onderen in je lichaam. Als deze energieen niet goed kunnen stromen dan ontstaat er een onbalans in je energie huishouding.
Emuca
Emuca sep 8 '09
Ah... ik snap het geloof ik wel. En aarden zou de oplossing zijn?
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420