Loading...
nl

09-09-09 09:09

Erytrix
Erytrix sep 7 '09
DOE MEE AAN DE WAVE OF LIGHT OP WOENSDAG 09-09-09 OM 09.09 UUR

Ontsteek een kaars om 9.09. Open je hart en richt je aandacht, je intentie en je wensen op het allerbeste voor onze prachtige planeet. Voor moeder aarde en al haar leven.

Stel je dat golvend tapijt van licht eens voor wanneer miljoenen mensen dit SAMEN doen. Dat we over de hele wereld onze harten verbinden en ons licht laten schijnen, de ene tijdzone inhakend op de volgende tijdzone....

Ery
Delen:
Richie Richard
Richie Richard sep 7 '09
Jammer, dan zit ik in de trein.. Maar is gevisualiseerd ook goed?
Erytrix
Erytrix sep 7 '09
Lijkt me wel, daarmee zet je het toch ook in de wereld!
Cialara
Cialara sep 7 '09
Mooi Erytrix, ik zal mee gaan doen (probeer het in ieder geval te onthouden grin) of net als Denzil het visualiseren...

Mooie gedachte om hier aan mee te doen.
Emuca
Emuca sep 7 '09
Ik zal het proberen... als ik tenminste al thuis ben van de dokter.
Erytrix
Erytrix sep 7 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik zal het proberen... als ik tenminste al thuis ben van de dokter.


Toch niks ernstigs hoop ik?
Maryssa
Maryssa sep 7 '09
Ik doe mee. Vind het een bijzondere gedachte als we met zovelen onze energie bundelen.
Emuca
Emuca sep 7 '09
Nee, niks ernstigs.. gewoon wat vraagjes. smile
admin
admin sep 7 '09
Ik had dit afgelopen woensdag:

9:29 2-9-2009

Dus 9-2-9-2-9-2-9 achter elkaar.

Ik was verbijsterd...
admin
admin sep 8 '09
dan zal 20 - 09- 2009 om 20:09 voor jou ook bijzonder zijn.
Damio
Damio sep 8 '09
Ik zal zeker meedoen smile
Fatna
Fatna sep 8 '09
ik snap de bedoeling er niet van....wat heeft iemand eraan als iedereen op hetzelfde moment datgene doet wat jij vraagt??

zijn jullie ervan overtuigd dat er wat zal gebeuren dan??

ik zal er wel even aan proberen te denken morgern om 9 over 9 maar kan niets beloven, heb het te druk met huis schoonmaken dan om de klok in de gaten te houden!
Islandlady
Islandlady sep 8 '09
Oei dan is het midden in de nacht hier smile
gast
gast sep 8 '09
Bea, hier is het toch ook gewoon op 9-9-2009 om 9.09u en niet de Nl tijd! De wereld is rond en het is niet overal de zelfde tijd. Maar goed ook want anders zou je ook geen wave krijgen toch wink
admin
admin sep 8 '09
Hahahaha, moest inderdaad lachen om Bea haar opmerking, de wave is ook alleen omdat het tijdsverschil bestaat laugh

Maar ik zal eraan proberen te denken!! En ik zal het doorsturen.

Fatna, het is een intentie, geen verplichting om mensen dezelfde kant op te krijgen eek
Islandlady
Islandlady sep 8 '09
Origineel bericht van: gast
Bea, hier is het toch ook gewoon op 9-9-2009 om 9.09u en niet de Nl tijd! De wereld is rond en het is niet overal de zelfde tijd. Maar goed ook want anders zou je ook geen wave krijgen toch wink


Mwahhh zo had ik het nog niet bekeken. Lekker handig weer van mij. Was nog niet wakker denk ik smileZal er aan proberen te denken.
admin
admin sep 8 '09
Gaaf idee, de wereld kan wel wat positiviteit gebruiken! ik doe mee!
Islandlady
Islandlady sep 9 '09
Morgen om 9:09 ben ik 2 appartementen bekijken in 1 gebouw. Dezelfde straat waar ik woonde en mijn ex nog woont. Het is niet direct aan de weg dus ik heb geen inkijk smilewel super handig voor de kinderen en met mijn werk voor de haven straks! Wish me luck! Ik zal proberen toch even stiekem mee te waven smile
Emuca
Emuca sep 9 '09
Oeh! Klinkt spannend. Veel succes!

Het is bijna zover crazy
admin
admin sep 9 '09
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki