Origineel van Devil-Girl:
Dankje jo, ik vond het ook heel erg appart. Ik werd er ook niet echt bang van ofzo, maar het zag er heel raar uit. Het waren een paar witte vage stippen die heel snel heen en weer beweegden, echt met een noodgang. Ze kwamen niet in mijn kamer, alleen maar buiten voor mijn raam. En eerst dacht ik het is gezichtsbedrog maar toen keek ik nog een keer maar het was er nog steeds. Dus toen dacht ik, laat maar ik doe mijn gordijn dicht haha.
Liefs Devil-Girl
Wat ik nu ga beschrijven klinkt misschien heel apart en misshcien niet het antwoord waar je naar opzoek bent, maar heb je wel eens nagedacht of het niet een prikkeling van de ogen is geweest wat je gezien hebt?
Ga maar eens in een kamer zitten, maak het redelijk donker, en blijf daar vervolgens een minuut of 10 inzitten zodat je ogen aan het donker kunnen wennen, en doe dan vervolgens de gordijnen open, en kijk naar de lucht. Grote kans dat door het felle licht, je ineens de eivorming op je ogen gaat zien.
Alleen zie je niet 3 stipppen, maar zie je ze overal, alsof de hele lucht ermee bedekt is.
EDIT: maar dat het nu 3 stippen waren, kan ook een afspiegeling zijn van iets wat je op je scherm gezien hebt ofzo. Zeker als je ogen moe worden, kunnen dit soort prikkels goed duidelijk worden, maar 't is een theorie he, niet per definitie wat jij ervaren hebt.