Loading...
nl

Even voorstellen

Devil-Girl
Devil-Girl jun 23 '07
Ik weet trouwens niet of ik hier ook links kan plakken, maar ik was even op google aan het zoeken naar een afbeelding die een beetje lijkt op hetgeen wat ik zag, en ik heb iets gevonden wat er aardig op lijkt, alleen is het niet zoveel maar waren het misschien maar 3 of 4 witte stippen. ''http://www.atlantis2012.com/foto-forum/kw4.jpg''. Anders moet je de link even kopieren en dan plakken bij je internet explorer.

Liefs Devil-Girl
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '07

Of gewoon tussen img tags zetten (zie volledig reactie formulier).
LPChip
LPChip jun 23 '07
 Quote:
Origineel van Devil-Girl:
Dankje jo, ik vond het ook heel erg appart. Ik werd er ook niet echt bang van ofzo, maar het zag er heel raar uit. Het waren een paar witte vage stippen die heel snel heen en weer beweegden, echt met een noodgang. Ze kwamen niet in mijn kamer, alleen maar buiten voor mijn raam. En eerst dacht ik het is gezichtsbedrog maar toen keek ik nog een keer maar het was er nog steeds. Dus toen dacht ik, laat maar ik doe mijn gordijn dicht haha.

Liefs Devil-Girl
Wat ik nu ga beschrijven klinkt misschien heel apart en misshcien niet het antwoord waar je naar opzoek bent, maar heb je wel eens nagedacht of het niet een prikkeling van de ogen is geweest wat je gezien hebt?

Ga maar eens in een kamer zitten, maak het redelijk donker, en blijf daar vervolgens een minuut of 10 inzitten zodat je ogen aan het donker kunnen wennen, en doe dan vervolgens de gordijnen open, en kijk naar de lucht. Grote kans dat door het felle licht, je ineens de eivorming op je ogen gaat zien.

Alleen zie je niet 3 stipppen, maar zie je ze overal, alsof de hele lucht ermee bedekt is.

EDIT: maar dat het nu 3 stippen waren, kan ook een afspiegeling zijn van iets wat je op je scherm gezien hebt ofzo. Zeker als je ogen moe worden, kunnen dit soort prikkels goed duidelijk worden, maar 't is een theorie he, niet per definitie wat jij ervaren hebt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '07
 Quote:
Origineel van Devil-Girl:
Oke daar was ik al bang voor ja. En dan blijft het ook bij die kleine witte bolletjes of wat moet ik hier precies van denken?

Liefs Devil-Girl
Geen idee, het kan van alles zijn, maar ook niets. Het enige dat ik weet is dat er nooit meer gebeurd dan dat je niet zou aankunnen.
Devil-Girl
Devil-Girl jun 23 '07
Ik denk niet dat dat het geval is LPChip want toen ik in mijn kamer zat had ik ook gewoon lampen aan dus in mijn kamer was het gewoon redelijk licht. En buiten was het erg donker en daar zag ik dus niet de hele lucht vol met die stippen maar echt alleen maar 3 of 4 bij elkaar die heel snel heen er weer beweegden. Ik had ook nog eens gekeken of ik ''ze niet zag vliegen''. Want dat gevoel kreeg ik wel even dus ik keek even weg en daarna keek ik weer uit mijn raam en toen zag ik het nog steeds. Dus schijnbaar was het er wel echt en toen heb ik mijn gordijn maar dicht gedaan. Sinds dien heb ik het nooit meer gezien...

Liefs Devil-Girl
Jeannette
Jeannette jun 23 '07
welkom hier op deze site devil-Girl.
Devil-Girl
Devil-Girl jun 23 '07
Dankjewel Jeannette, dat gaat helemaal goed komen !!

Liefs Devil-Girl
mause
mause jun 23 '07
ook namens mij welkom hier.
Devil-Girl
Devil-Girl jun 23 '07
Dankje mause !!

Liefs Devil-Girl
Sheva
Sheva jun 23 '07
Hallo Devil-girl..

Welkom hier ;)
Devil-Girl
Devil-Girl jun 24 '07
Dankje Sheva
Mimi*
Mimi* jun 24 '07
Welkom ook namens mij!
admin
admin jun 24 '07
Ik schaam me heel erg dat ik zo laat reageer, maar ook namens mij welkom hier ook al ben ik hier nog vrij vers.
linkie
linkie jun 24 '07
sluit me aan bij feileacan.............
welkom hier Erica!!!
Devil-Girl
Devil-Girl jun 24 '07
Thnx Sheva !!
Devil-Girl
Devil-Girl jun 24 '07
Wat krijg ik hier een warm welkom, dat vind ik wel leuk !! Dankje Mimi*, linkie en feileacan het geeft niet, niet iedereen heeft door dat ik hier ben haha. En zo intressant ben ik niet haha !!

Devil-Girl
Mimi*
Mimi* jun 25 '07
Je hoeft zeker niet intressant te zijn of te doen. Wees je zelf dan ben je al intressant genoeg!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 25 '07
Inderdaad Mimi! Iedereen is interessant als je voor ze open staat.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki