Oja, lekker snugger ben ik weer. Gedaan!
Super goed, nu kan ik hem tenminste lezen
.
Wat een energie heb je toch. Anderen noemen het druk
maar ik noem het energiek. Je bent een echte duizendpoot die enorm veel dingetjes doet. Helaas ben je hierdoor niet echt efficient bezig en verspil je eigenlijk best wel veel dingen en had je dingen anders kunnen doen.
Vaak doe je gewoon iets, en leer je pas als het misgaat en na afloop. Niet erg hoor, want je hebt daardoor al een hoop dingetjes gezien en geleerd. Toch zou ik je willen aanraden om wat meer te focussen en je energie te richten. Het gaat nu alle kanten op, en dat vind ik zelf best zonde.
Je bent best onzeker over jezelf en hebt moeite om geaccepteerd te worden. Je gaat dan op je tenen lopen, om maar leuk gevonden te worden. Is nergens voor nodig, want wees gewoon jezelf en dan ben je al hardstikke leuk!
Giebelen is wel iets wat je goed kunt
. Dan blijf je er bijna in.
Ok, nu heb ik gekeken naar je oppervlakkige masker
en probeer ik wat dieper in je te kijken. En daar zie ik een gebied wat nog helemaal open en onbekend voor je is. Het is nog onaangeraakt. Je bent echt bezig met je af te vragen wie je nu bent, en waarom je op deze aarde rondwandelt. Je zoekt je doel in je leven.
Ik denk dat je hier op het juiste adres bent om dit te gaan vinden. Want ik zie een zeer begaafd medium in je van binnen. Je ziel heeft een hele bijzondere oorsprong, waar je zelf ook zo langzamerhand begint achter te komen. Is overigens niet makkelijk, maar wij zijn er om je hiermee verder te helpen als je je daar prettig bij voelt.
Vooralsnog wil ik je eerst aanraden om al die energie wat te focussen en ook wat meer naar binnen te richten in plaats van in je omgeving. Je wordt een beetje geleefd door alle drukte om je heen, (die je overigens zelf veroorzaakt) en hier kan je een stuk mee vooruit komen.
Ok dit was mijn lezing. Ik lees graag je reactie.