Loading...
nl

cosmo; mijn foto lezen, wie wil?

Cosmos
Cosmos sep 7 '09
Ben nu ook wel nieuwsgierig geworden naar wat jullie over mij te zeggen hebben.. smile

Delen:
Islandlady
Islandlady sep 7 '09
Wat een mooie ogen!
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 7 '09
Heb je ook een foto waarbij ik niet mijn hoofd hoef te verdraaien wink
Cosmos
Cosmos sep 7 '09
Heb ik, alleen die zijn niet zo recent of ik sta er met andere mensen op.. Maakt dat uit?
admin
admin sep 7 '09
Misschien kun je de foto op je computer draaien en dan nog een keer plaatsen Cosmo?!

Groetjes,
Bart
Islandlady
Islandlady sep 7 '09
kun je de foto niet omdraaien dan Cosmo?
Cosmos
Cosmos sep 7 '09
Oja, lekker snugger ben ik weer. Gedaan! smile
Damio
Damio sep 7 '09
Hey Cosmo,

ik ben geen foto lezer, maar krijg eerlijk gezegd wel wat binnen bij je foto.

Ik krijg een onzeker gevoel, ben je onzeker in een relatie of een gebeurtenis/stap in je leven?

Krijg ook heel erg het gevoel dat je je verschuilt achter een masker, ik zie je lachen, maar niet stralen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 7 '09
Origineel bericht van: cosmo
Oja, lekker snugger ben ik weer. Gedaan! smile

Super goed, nu kan ik hem tenminste lezen smile.

Wat een energie heb je toch. Anderen noemen het druk winkmaar ik noem het energiek. Je bent een echte duizendpoot die enorm veel dingetjes doet. Helaas ben je hierdoor niet echt efficient bezig en verspil je eigenlijk best wel veel dingen en had je dingen anders kunnen doen.

Vaak doe je gewoon iets, en leer je pas als het misgaat en na afloop. Niet erg hoor, want je hebt daardoor al een hoop dingetjes gezien en geleerd. Toch zou ik je willen aanraden om wat meer te focussen en je energie te richten. Het gaat nu alle kanten op, en dat vind ik zelf best zonde.

Je bent best onzeker over jezelf en hebt moeite om geaccepteerd te worden. Je gaat dan op je tenen lopen, om maar leuk gevonden te worden. Is nergens voor nodig, want wees gewoon jezelf en dan ben je al hardstikke leuk!

Giebelen is wel iets wat je goed kunt smile. Dan blijf je er bijna in.

Ok, nu heb ik gekeken naar je oppervlakkige masker winken probeer ik wat dieper in je te kijken. En daar zie ik een gebied wat nog helemaal open en onbekend voor je is. Het is nog onaangeraakt. Je bent echt bezig met je af te vragen wie je nu bent, en waarom je op deze aarde rondwandelt. Je zoekt je doel in je leven.

Ik denk dat je hier op het juiste adres bent om dit te gaan vinden. Want ik zie een zeer begaafd medium in je van binnen. Je ziel heeft een hele bijzondere oorsprong, waar je zelf ook zo langzamerhand begint achter te komen. Is overigens niet makkelijk, maar wij zijn er om je hiermee verder te helpen als je je daar prettig bij voelt.

Vooralsnog wil ik je eerst aanraden om al die energie wat te focussen en ook wat meer naar binnen te richten in plaats van in je omgeving. Je wordt een beetje geleefd door alle drukte om je heen, (die je overigens zelf veroorzaakt) en hier kan je een stuk mee vooruit komen.

Ok dit was mijn lezing. Ik lees graag je reactie.
Cosmos
Cosmos sep 8 '09
Origineel bericht van: NiMS

Super goed, nu kan ik hem tenminste lezen smile.

Wat een energie heb je toch. Anderen noemen het druk winkmaar ik noem het energiek. Je bent een echte duizendpoot die enorm veel dingetjes doet. Helaas ben je hierdoor niet echt efficient bezig en verspil je eigenlijk best wel veel dingen en had je dingen anders kunnen doen.

Vaak doe je gewoon iets, en leer je pas als het misgaat en na afloop. Niet erg hoor, want je hebt daardoor al een hoop dingetjes gezien en geleerd. Toch zou ik je willen aanraden om wat meer te focussen en je energie te richten. Het gaat nu alle kanten op, en dat vind ik zelf best zonde.

Ik heb inderdaad dingen 'verkloot' als het ware, omdat ik maar wat deed. Ik heb er inderdaad veel van geleerd en heb er dus achteraf ook geen spijt van. Heb nu ook niet echt iets om mn energie op te richten of te focussen, wat ik wel eigenlijk wel zou moeten doen.

Je bent best onzeker over jezelf en hebt moeite om geaccepteerd te worden. Je gaat dan op je tenen lopen, om maar leuk gevonden te worden. Is nergens voor nodig, want wees gewoon jezelf en dan ben je al hardstikke leuk!

Klopt, heb het een tijd heel erg gehad. Ben het nog steeds, maar ik werk eraan.. smile

Giebelen is wel iets wat je goed kunt smile. Dan blijf je er bijna in.

Ok, nu heb ik gekeken naar je oppervlakkige masker winken probeer ik wat dieper in je te kijken. En daar zie ik een gebied wat nog helemaal open en onbekend voor je is. Het is nog onaangeraakt. Je bent echt bezig met je af te vragen wie je nu bent, en waarom je op deze aarde rondwandelt. Je zoekt je doel in je leven.

Ik denk dat je hier op het juiste adres bent om dit te gaan vinden. Want ik zie een zeer begaafd medium in je van binnen. Je ziel heeft een hele bijzondere oorsprong, waar je zelf ook zo langzamerhand begint achter te komen. Is overigens niet makkelijk, maar wij zijn er om je hiermee verder te helpen als je je daar prettig bij voelt.

Vooralsnog wil ik je eerst aanraden om al die energie wat te focussen en ook wat meer naar binnen te richten in plaats van in je omgeving. Je wordt een beetje geleefd door alle drukte om je heen, (die je overigens zelf veroorzaakt) en hier kan je een stuk mee vooruit komen.

Ok dit was mijn lezing. Ik lees graag je reactie.

Het laatste vind ik heel mooi en waar en ik heb er echt iets aan! Ik heb vaker gehoord van mensen dat ik, zoals jij het zegt, een 'begaafd medium' in me heb en over m'n ziel. Zelf nog niet veel van gemerkt, maar waarschijnlijk omdat ik eerst goed aan mezelf moet werken. Ben blij dat ik hier terecht kan en hier dingen kan leren.. In ieder geval bedankt voor je reading.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 8 '09
Graag gedaan en ik ben blij dat je er ook iets mee kunt. Ik wil je dan ook graag even het volgende aanraden:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/13790/Je_pyramide_van_licht_en_hoe_j.html#Post13790

Waarmee je wat meer structuur in jezelf kan vinden. En mocht je nog dingen willen weten, hier kun je het altijd vragen!
Cosmos
Cosmos sep 9 '09
Origineel bericht van: NiMS
Graag gedaan en ik ben blij dat je er ook iets mee kunt. Ik wil je dan ook graag even het volgende aanraden:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/13790/Je_pyramide_van_licht_en_hoe_j.html#Post13790

Waarmee je wat meer structuur in jezelf kan vinden. En mocht je nog dingen willen weten, hier kun je het altijd vragen!

Thanks, ga het even rustig doorlezen.
Heidelroos
Heidelroos sep 11 '09
Wilt ge nog een lezing?
Cosmos
Cosmos sep 13 '09
Dat zou fijn zijn..
Vlinder
Vlinder sep 17 '09
Hai

Ik voel een grote mate van spiritualiteit bij jou, je hebt zeker gaves die nog tevoorschijn komen, nu zijn ze latent aanwezig... maar dit weet je zelf ook al wel...:)

is er iets tijdens je kleutertijd voorgevallen waar je nog wel eens aan terug moet denken, wat nog speelt in je leven van nu?

Ik zie een klein meisje van n jaar of 4 met licht haar druk op school bezig... met haar hoofd bij hele andere dingen dan waar ze bezig mee zou moeten zijn.... ze rent zichzelf voorbij...

Je bent een heel liefdevol persoon, vooral met kleine kinderen kun je het goed vinden... je houd van sprookjes en mythen... je weet dat er meer is dan menigeen ziet en voelt...

aarden is belangrijk, zo zul je, nog beter dan je al doet, voor jezelf kunnen opkomen en jou eigen weg bewandelen...

Zo maar wat er in me opkwam toen ik je foto zag...

Liefs Vlinder (Yvonne)
taro
taro sep 21 '09
Hoi Cosmo,

Ik wordt helemaal blij van je foto...wat een mooie uitstraling heb je.
Heb je problemen thuis, met je ouders. bots je erg met ze, krijg vooral door dat je met je moeder botst. zij wil het anders dan jij doet...moeders denken vaak beter te weten wat goed is voor hun kind.

krijg een onderbuikgevoel...iets waar je liever niet aan wilt denken. het geeft je een naar gevoel. iets wat je gedaan hebt...en waar je nog moeite mee hebt.
ik krijg het gevoel dat het te maken heeft met een zwangerschap...misschien zit ik er helemaal naast...en kun je dit helemaal niet plaatsen...maar ik schrijf het toch even op.
het geeft een dubbelgevoel.

je bent een mooie vrouw die gewoon lekker speels in het leven wilt staan...maar het leven is niet zo onbevangen als het lijkt...het leven heeft wel degelijk echte zware problemen...waar je toch op 1 of andere manier je weg in zult moeten gaan vinden.

wees niet te hard voor jezelf je moet wel leren...leren van je fouten en jij doet het niet anders dan een ander mens... dus niet twijfelen dat je het allemaal niet kunt...iedereen moet leren om te groeien....en jij dus ook.
En er zijn mensen om je heen die je daarbij kunnen helpen.

Ik hoor graag of je er iets mee kunt...zo niet dan zit ik op de verkeerde lijn wink.

Cosmos
Cosmos sep 22 '09
Origineel bericht van: Vlinder
Hai

Ik voel een grote mate van spiritualiteit bij jou, je hebt zeker gaves die nog tevoorschijn komen, nu zijn ze latent aanwezig... maar dit weet je zelf ook al wel...:)
dat geloof ik zelf ook wel ja!

is er iets tijdens je kleutertijd voorgevallen waar je nog wel eens aan terug moet denken, wat nog speelt in je leven van nu?
ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel meer van m'n kleutertijd weet.. zijn wel vervelende dingen voorgevallen, maar dat was al na m'n kleutertijd.

Ik zie een klein meisje van n jaar of 4 met licht haar druk op school bezig... met haar hoofd bij hele andere dingen dan waar ze bezig mee zou moeten zijn.... ze rent zichzelf voorbij...
wederom ik weet niet veel meer over die tijd smileik had wel op die leeftijd heel licht haar.

Je bent een heel liefdevol persoon, vooral met kleine kinderen kun je het goed vinden... je houd van sprookjes en mythen... je weet dat er meer is dan menigeen ziet en voelt...
haha ik vind kleine kinderen leuk, maar ben net iets te ongeduldig. met baby's daarentegen ben ik heel geduldig.

aarden is belangrijk, zo zul je, nog beter dan je al doet, voor jezelf kunnen opkomen en jou eigen weg bewandelen...
ja, lijkt me verstandig ;p

Zo maar wat er in me opkwam toen ik je foto zag...

Liefs Vlinder (Yvonne)

bedankt!
Cosmos
Cosmos sep 22 '09
Origineel bericht van: tarot76
Hoi Cosmo,

Ik wordt helemaal blij van je foto...wat een mooie uitstraling heb je.
Heb je problemen thuis, met je ouders. bots je erg met ze, krijg vooral door dat je met je moeder botst. zij wil het anders dan jij doet...moeders denken vaak beter te weten wat goed is voor hun kind.
Ja, er is wel wat spanning tussen mij en moeder. Komt door mijn huidige situatie, zij wil het idd anders.

krijg een onderbuikgevoel...iets waar je liever niet aan wilt denken. het geeft je een naar gevoel. iets wat je gedaan hebt...en waar je nog moeite mee hebt.
ik krijg het gevoel dat het te maken heeft met een zwangerschap...misschien zit ik er helemaal naast...en kun je dit helemaal niet plaatsen...maar ik schrijf het toch even op.
ehh ja.. ik kan alleen die zwangerschap niet plaatsen tongue

je bent een mooie vrouw die gewoon lekker speels in het leven wilt staan...maar het leven is niet zo onbevangen als het lijkt...het leven heeft wel degelijk echte zware problemen...waar je toch op 1 of andere manier je weg in zult moeten gaan vinden.

wees niet te hard voor jezelf je moet wel leren...leren van je fouten en jij doet het niet anders dan een ander mens... dus niet twijfelen dat je het allemaal niet kunt...iedereen moet leren om te groeien....en jij dus ook.
En er zijn mensen om je heen die je daarbij kunnen helpen.
Ja.. haha hier heb ik verder niet veel op te zeggen

Ik hoor graag of je er iets mee kunt...zo niet dan zit ik op de verkeerde lijn wink.

Thanks!
taro
taro sep 23 '09
Quote:
Hoi Cosmo,

dat ehh ja...wil dat zeggen dat je wel wat zegt?? of kun je er helemaal niets mee.
Kreeg namelijk het gevoel dat het om een zwangerschap en daarna abortus ging...het gevoel het moest gebeuren maar er nog heel erg mee zitten of dat nu wel de juiste keus was.
Als jou dit niet bekent klinkt...kun je dit dan misschien bij iemand anders plaatsen en dan neig ik naar je moeder???
Zo niet dan heb ik iets verkeerd opgepakt...wat niet bij jou hoorde...maar het voelde wel heel sterk...dus vandaar dat ik er nog even op terug kom.
Hoor graag van je.
Ik wordt vrolijk van je energie...heerlijk gezellig mens ben je laugh
Cosmos
Cosmos sep 23 '09
Origineel bericht van: tarot76
Quote:
Hoi Cosmo,

dat ehh ja...wil dat zeggen dat je wel wat zegt?? of kun je er helemaal niets mee.
Kreeg namelijk het gevoel dat het om een zwangerschap en daarna abortus ging...het gevoel het moest gebeuren maar er nog heel erg mee zitten of dat nu wel de juiste keus was.
Als jou dit niet bekent klinkt...kun je dit dan misschien bij iemand anders plaatsen en dan neig ik naar je moeder???
Zo niet dan heb ik iets verkeerd opgepakt...wat niet bij jou hoorde...maar het voelde wel heel sterk...dus vandaar dat ik er nog even op terug kom.
Hoor graag van je.
Ik wordt vrolijk van je energie...heerlijk gezellig mens ben je laugh

ik kan dit zeker bij iemand anders plaatsen (niet mijn moeder overigens).
hetzelfde als wat iemand anders over kleine kinderen zei - kan ik ook niet bij mezelf plaatsen maar des te meer bij die 'iemand anders'.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420