Loading...
nl

Stemmen

Emuca
Emuca okt 17 '10
Vervolgens snap ik wel dat mensen willen experimenten met dingen, of dat men zich mee laat slepen door de rest... Maar er zijn zoveel andere dingen in het leven die het veel meer waard zijn om te zien...
admin
admin okt 17 '10
Je kunt door drugsgebruik hele negatieve paranormale ervaringen krijgen.
Door drugsgebruik ontstaan er ingangen via je aura/ energetisch lichaam.
Hierdoor kunnen negatieve entiteiten makkelijker naar binnen en zie ze dan nog maar eens kwijt te raken.

Je hebt helemaal gelijk Emmy!
aquarel
aquarel okt 18 '10
ik kreeg last met die entiteiten, zo'n 10 jaar geleden na het bezoek van een medium samen met mijn moeder.
toen ik terug thuis was (ik woonde met mijn ex samen) zonderde ik mij af, stond ik recht in de dj kamer en zei ik freek (de naam van mijn broer) ben je daar, en toen mensen voelde ik een raar kriebelend gevoel langs mijn rug, een soort euforie dat ik nog nooit voelde, dus ik maakte contact met iemand, maar het was niet mijn broer !
zo is dat bij mij begonnen, iemand of iets dat zich voordeed als mijn broer..
geef nu toe, ik heb er niet om gevraagd hé, of wel ?
Emuca
Emuca okt 18 '10
In principe zeg je zelf: dus ik maakte contact met iemand.
Jij maakte contact, dus het zijn je eigen stappen geweest. wink
admin
admin okt 18 '10
Ehm ja, als je vraagt Freek ben je daar, dan kun je antwoord verwachten en heb je er dus wel om gevraagd.
Maar het is een positief contact geweest das toch mooi?
Maryssa
Maryssa okt 18 '10
Quote:
Aquarel:dus ik maakte contact met iemand, maar het was niet mijn broer !

Hoe weet je dat het niet jouw broer was?
aquarel
aquarel okt 19 '10
omdat mijn broer een ander karakter heeft, en de zeldzame momenten als ik hem wel hoor, dan weet ik dat hij het is.
hij praat open en zonder beïnvloeding zoals een normale entiteit het beaamt.
Emuca
Emuca okt 19 '10
Waarom zou een normale entiteit beinvloeden???? Jou broer is ook gewoon een entiteit hoor.. Alles is een entiteit...
admin
admin okt 19 '10
Wat ik niet snap is dat je zegt dat je broer een ander karakter heeft, hoe weet jij dat dan als je alleen maar word aangeraakt?

Hoe kun jij verhalen over de verschillende dimensies schrijven en niet weten wat entiteiten zijn?

Ik heb een beetje het idee dat je veel verhalen verzint, het spijt me als ik dat mis lees, maar zo lees ik het echt.
Ik kom overal tegenstrijdigheden tegen in je verhalen, best wel jammer eigenlijk..
Maar goed als ik me vergis dan spijt me dat, maar moest het wel even kwijt.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki