hey hey,
Ik vroeg mij af wat jullie hiervan vinden:
Afgelopen vrijdagavond had ik besloten om even een klein beetje wiet te nuttigen om wat rust in mijn hoofd te krijgen. Toen ik dit aan het doen was hoorde ik kort (1 minuut) een vrouwenstem in mijn linkeroor fluisteren. Helaas kon ik het niet verstaan.
De avond erop hoorde ik vanuit mijn hal dezelfde vrouwenstem gillen; 'nee.. hou op.... aaah..'. Ik ben gaan kijken en heb geprobeerd contact te maken maar tevergeefs.
Het is voor mij bekend dat de grens tussen mij en het hiernamaals makkelijker te overschrijden is als ik ergens van onder invloed ben, maar ik kan niet onderscheiden of het door de wiet kwam, of dat iemand mij probeert te bereiken.
Wat denken jullie?
Wiet is eigenlijk inderdaad een heerlijke manier om rust in je bol te krijgen. Ik bedoel, je denkt dat echt zo erg simpel. Ik heb het verleden school jaar ook een paar keer gebruikt. Was hoogstens maar 3 in de week en maximaal 1 per dag. Maar terwijl je dan onder indruk bent, oftewel stoned, denk je gewoon erg makkelijk. Ik bedoel, ik blowde altijd met een vriend. Is leuker, gezelliger en veiliger. Zodra wij stoned waren, vonden wij altijd het woordje Bubbelgum heel erg hilarisch. We lagen dan echt plat van het lachen. Maar eenmaal uitgewerkt hebben we eigenlijk geen idee wat er nou zo grappig aan is. Nu vinden het wel grappig, omdat we weten dat het gewoon 'ons' woordje is om ons zelf aan die tijd te herinneren. Ik kwam hem laatst nog tegen. En ik zei: Hee bubbelgum. Toen was het beide lachen. Een soort handklap geven. En dan een boks
. (Is een gebruikelijke groet onder studenten :P)
Maar doordat je simpeler denkt. Ben je makkelijker vat baar voor deze energie. Ik bedoel je hoofd is vrijwel leeg. Dus je hebt vrijwel niets te aarden. Want dat heb je praktisch al (tijdelijk) gedaan door te blowen. Waardoor je die energie makkelijker kan onderscheiden.
En zowiezo, na gebruik van wiet. Heb je een vaak een soort 'na effect' Ligt er wel geheel aan wat voor wiet het is. Van 'buiten-wiet'(normale wiet) wordt je de komende 24 uur vooral een soort van moe/sloom, behalve de uur dat je stoned bent. Nogmaals ligt dit aan je lichaamsbouw, dit kan namelijk meer of minder zijn.
White Widow, daar wordt je ruim 32 uur kalm van. Tenzij je het in combinatie neemt met alcohol. Neem 1 joint white widow. Drink dan 1 blikje bier er doorheen. En je voelt je in 5 minuten ruim 3 uur dronken. Ik spreek uit ervaring. En het is zeker niet prettig. Ik had geen bad trip ofzo... Maarja.
Daarbij wil ik wel zeggen, dat White Widow een van de duurste is, en een van de sterkste. Hoelang je ongeveer stoned ben weet ik niet, ik heb dat 1 maal gebruikt, in combinatie met een blikje bier >.<
Dan heb je nog natuurlijk Super Silverface. Ook zeer sterk. Deze maakt je terwijl je stoned ben, simpel denkend maar ook gigantisch druk. Maar vervolgens voel je je de komende 3 dagen rustig. Super Silverface is veel sterker dan white widow. Effecten zijn daarintegen vrijwel het zelfde.
Als je wiet gebruikt, kan je het beste 'Buiten-wiet' gebruiken, ofwel de gebruikelijke 'nederlandse wiet'. Deze is namelijk erg simpel. Je kan zoveel nemen dat je wil, zonder nadelen of extra lang effect. Op die dag, slaat het aan, of het slaat niet aan. Slaat het niet aan, dan heeft het geen nut om nog een joint te roken. Beste is dan om 2 dagen te wachten.
Maarja dit is mijn ervaring..