Loading...
nl

Stemmen

Damio
Damio sep 6 '09
hey hey,

Ik vroeg mij af wat jullie hiervan vinden:

Afgelopen vrijdagavond had ik besloten om even een klein beetje wiet te nuttigen om wat rust in mijn hoofd te krijgen. Toen ik dit aan het doen was hoorde ik kort (1 minuut) een vrouwenstem in mijn linkeroor fluisteren. Helaas kon ik het niet verstaan.

De avond erop hoorde ik vanuit mijn hal dezelfde vrouwenstem gillen; 'nee.. hou op.... aaah..'. Ik ben gaan kijken en heb geprobeerd contact te maken maar tevergeefs.

Het is voor mij bekend dat de grens tussen mij en het hiernamaals makkelijker te overschrijden is als ik ergens van onder invloed ben, maar ik kan niet onderscheiden of het door de wiet kwam, of dat iemand mij probeert te bereiken.

Wat denken jullie?
Delen:
admin
admin sep 6 '09
Ik kan je geen antwoord geven, want ik heb (gelukkig) nog nooit wiet oid gebruikt. Kan er dus ook niet over oordelen....

Misschien kan een ander je vertellen wat wiet of andere drugs uiteindelijk met je doet.

Groetjes,
Marjan
Maryssa
Maryssa sep 6 '09
Weet je aan de ene kant geef je naar mijn idee zelf het antwoord door te zeggen dat je weet dat wiet de grens naar het hiernamaals makkelijker te overschrijden maakt. Maar aan de andere kant heb je de avond erna (ik neem aan dat je toen niets meer hebt gebruikt?) heb je haar weer gehoord. Ik zou zeggen laat wiet en andere geestverruimende middelen even staan en kijk of het zich weer aandient. Als iets of iemand jouw hulp nodig heeft dan merk je dat vanzelf.
Damio
Damio sep 6 '09
Ik heb de avond daarop inderdaad geen wiet gebruikt. Ik heb vandaag in ieder geval niks gemerkt.

Ik heb ooit eens een artikel gelezen over bepaalde gebeurtenissen die een bepaalde energie nalaten in de omgeving. Daardoor was het mogelijk om op die plek dingen te zien of horen van die gebeurtenis.

Mocht dit bestaan, heeft iemand hier dan ervaring mee? Ik woon immers in een monument, er kan hier in de jaren veel gebeurd zijn.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 6 '09
Origineel bericht van: Damio

Ik heb ooit eens een artikel gelezen over bepaalde gebeurtenissen die een bepaalde energie nalaten in de omgeving. Daardoor was het mogelijk om op die plek dingen te zien of horen van die gebeurtenis.

Mocht dit bestaan, heeft iemand hier dan ervaring mee? Ik woon immers in een monument, er kan hier in de jaren veel gebeurd zijn.

Ja dat is zeker mogelijk om dat op te pikken. Ik heb het wel eens in een oud kasteel gehad, dat ik er rondliep en een hele nare energie voelde die daar hing. Heb ook niet echt daar lekker staan luisteren, want vond het een klote gevoel.

Wel wil ik even meegeven dat je geen verdovende middelen moet gaan gebruiken om contact te zoeken met het hiernamaals. Dit omdat je dan niet meer de volledige controle hebt over het proces, en je dan bijvoorbeeld ook bezeten kan raken omdat je niet goed afgesloten bent.
admin
admin sep 7 '09
Origineel bericht van: Damio
hey hey,

Ik vroeg mij af wat jullie hiervan vinden:

Afgelopen vrijdagavond had ik besloten om even een klein beetje wiet te nuttigen om wat rust in mijn hoofd te krijgen. Toen ik dit aan het doen was hoorde ik kort (1 minuut) een vrouwenstem in mijn linkeroor fluisteren. Helaas kon ik het niet verstaan.

De avond erop hoorde ik vanuit mijn hal dezelfde vrouwenstem gillen; 'nee.. hou op.... aaah..'. Ik ben gaan kijken en heb geprobeerd contact te maken maar tevergeefs.

Het is voor mij bekend dat de grens tussen mij en het hiernamaals makkelijker te overschrijden is als ik ergens van onder invloed ben, maar ik kan niet onderscheiden of het door de wiet kwam, of dat iemand mij probeert te bereiken.

Wat denken jullie?



Vele mensen hun chakra's gaan meer en meer open, daardoor 'ontvangen' ze of 'horen', 'zien' of maken ze een contakt met energieën, die hier rond zweven. Dus je gaat heel veel mensen tegenkomen die zulke zaken ervaren.



Die Wiet heeft er niets mee te maken, en kan je beter volledig laten,wil je verder groeien naar het contakt met het hiernamaals.
Het klopt niet dat de grens makkelijker te overschrijden is door dat gebruik. Integendeel, je denkt in eerste instantie van wel, maar je geest wordt bedot daarin.



Contakt met het Hiernamaals...omschrijf eens wat jij verstaat onder Het Hiernamaals?

Wat is er met je hoofd dat je er rust in wilde?
Damio
Damio sep 7 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Damio
hey hey,

Ik vroeg mij af wat jullie hiervan vinden:

Afgelopen vrijdagavond had ik besloten om even een klein beetje wiet te nuttigen om wat rust in mijn hoofd te krijgen. Toen ik dit aan het doen was hoorde ik kort (1 minuut) een vrouwenstem in mijn linkeroor fluisteren. Helaas kon ik het niet verstaan.

De avond erop hoorde ik vanuit mijn hal dezelfde vrouwenstem gillen; 'nee.. hou op.... aaah..'. Ik ben gaan kijken en heb geprobeerd contact te maken maar tevergeefs.

Het is voor mij bekend dat de grens tussen mij en het hiernamaals makkelijker te overschrijden is als ik ergens van onder invloed ben, maar ik kan niet onderscheiden of het door de wiet kwam, of dat iemand mij probeert te bereiken.

Wat denken jullie?



Vele mensen hun chakra's gaan meer en meer open, daardoor 'ontvangen' ze of 'horen', 'zien' of maken ze een contakt met energieën, die hier rond zweven. Dus je gaat heel veel mensen tegenkomen die zulke zaken ervaren.



Die Wiet heeft er niets mee te maken, en kan je beter volledig laten,wil je verder groeien naar het contakt met het hiernamaals.
Het klopt niet dat de grens makkelijker te overschrijden is door dat gebruik. Integendeel, je denkt in eerste instantie van wel, maar je geest wordt bedot daarin.



Contakt met het Hiernamaals...omschrijf eens wat jij verstaat onder Het Hiernamaals?

Wat is er met je hoofd dat je er rust in wilde?


Het hiernamaals is voor mij een korte beschrijving voor een andere dimensie, of eigenlijk een benaming.

Wat is er met mijn hoofd.. drukte. Ik ben altijd over meerdere dingen tegelijk aan het nadenken, spring van de hak op de tak en daarnaast hoor ik altijd muziek in mijn hoofd. Dat van de muziek klinkt misschien raar, maar het zorgt wel voor een beetje harmonie eerlijk gezegt. Soms wil ik hieraan ontsnappen.

NiMS: Ik gebruik wiet niet met de opzet om het contact met een andere dimensie makkelijker te maken, als ik dit doe wil ik dat op eigen kracht.

Iedereen heel erg bedankt voor de reacties, fijn om te ervaren dat ik hier geholpen kan worden en dat mensen mij begrijpen smile
Richie Richard
Richie Richard sep 9 '09
Origineel bericht van: Damio
hey hey,

Ik vroeg mij af wat jullie hiervan vinden:

Afgelopen vrijdagavond had ik besloten om even een klein beetje wiet te nuttigen om wat rust in mijn hoofd te krijgen. Toen ik dit aan het doen was hoorde ik kort (1 minuut) een vrouwenstem in mijn linkeroor fluisteren. Helaas kon ik het niet verstaan.

De avond erop hoorde ik vanuit mijn hal dezelfde vrouwenstem gillen; 'nee.. hou op.... aaah..'. Ik ben gaan kijken en heb geprobeerd contact te maken maar tevergeefs.

Het is voor mij bekend dat de grens tussen mij en het hiernamaals makkelijker te overschrijden is als ik ergens van onder invloed ben, maar ik kan niet onderscheiden of het door de wiet kwam, of dat iemand mij probeert te bereiken.

Wat denken jullie?


Wiet is eigenlijk inderdaad een heerlijke manier om rust in je bol te krijgen. Ik bedoel, je denkt dat echt zo erg simpel. Ik heb het verleden school jaar ook een paar keer gebruikt. Was hoogstens maar 3 in de week en maximaal 1 per dag. Maar terwijl je dan onder indruk bent, oftewel stoned, denk je gewoon erg makkelijk. Ik bedoel, ik blowde altijd met een vriend. Is leuker, gezelliger en veiliger. Zodra wij stoned waren, vonden wij altijd het woordje Bubbelgum heel erg hilarisch. We lagen dan echt plat van het lachen. Maar eenmaal uitgewerkt hebben we eigenlijk geen idee wat er nou zo grappig aan is. Nu vinden het wel grappig, omdat we weten dat het gewoon 'ons' woordje is om ons zelf aan die tijd te herinneren. Ik kwam hem laatst nog tegen. En ik zei: Hee bubbelgum. Toen was het beide lachen. Een soort handklap geven. En dan een boks tongue. (Is een gebruikelijke groet onder studenten :P)

Maar doordat je simpeler denkt. Ben je makkelijker vat baar voor deze energie. Ik bedoel je hoofd is vrijwel leeg. Dus je hebt vrijwel niets te aarden. Want dat heb je praktisch al (tijdelijk) gedaan door te blowen. Waardoor je die energie makkelijker kan onderscheiden.

En zowiezo, na gebruik van wiet. Heb je een vaak een soort 'na effect' Ligt er wel geheel aan wat voor wiet het is. Van 'buiten-wiet'(normale wiet) wordt je de komende 24 uur vooral een soort van moe/sloom, behalve de uur dat je stoned bent. Nogmaals ligt dit aan je lichaamsbouw, dit kan namelijk meer of minder zijn.

White Widow, daar wordt je ruim 32 uur kalm van. Tenzij je het in combinatie neemt met alcohol. Neem 1 joint white widow. Drink dan 1 blikje bier er doorheen. En je voelt je in 5 minuten ruim 3 uur dronken. Ik spreek uit ervaring. En het is zeker niet prettig. Ik had geen bad trip ofzo... Maarja.
Daarbij wil ik wel zeggen, dat White Widow een van de duurste is, en een van de sterkste. Hoelang je ongeveer stoned ben weet ik niet, ik heb dat 1 maal gebruikt, in combinatie met een blikje bier >.<

Dan heb je nog natuurlijk Super Silverface. Ook zeer sterk. Deze maakt je terwijl je stoned ben, simpel denkend maar ook gigantisch druk. Maar vervolgens voel je je de komende 3 dagen rustig. Super Silverface is veel sterker dan white widow. Effecten zijn daarintegen vrijwel het zelfde.

Als je wiet gebruikt, kan je het beste 'Buiten-wiet' gebruiken, ofwel de gebruikelijke 'nederlandse wiet'. Deze is namelijk erg simpel. Je kan zoveel nemen dat je wil, zonder nadelen of extra lang effect. Op die dag, slaat het aan, of het slaat niet aan. Slaat het niet aan, dan heeft het geen nut om nog een joint te roken. Beste is dan om 2 dagen te wachten.

Maarja dit is mijn ervaring..
Damio
Damio sep 11 '09
Zoveel weet ik er niet vanaf tongueIk gebruik het niet dagelijks ofzo, zelden eigenlijk. Maar soms, is het fijn om een 'leeg' hoofd te hebben.
Richie Richard
Richie Richard sep 12 '09
Dit is alleen mijn ervaring hoor, het kan zijn dat jij het anders ervaard. Maar wil je verstandig wiet gebruiken. Neem dan 'buiten-wiet' die zijn totaal niet sterk en het effect is binnen een uur uitgewerkt. Dit is bij 1 a 2 gram in een joint met de rest van nelle halfzwaar shag.
Faith1988
Faith1988 okt 2 '09
Mag ik vragen of er iemand die bij jouw in de buurt staat misschien dood is. En misschien wilde vertellen om niet te gaan blowen ? ik weet niet hoe presies je beleving was, koude rilling bepaalde gevoel, misschien emotie's.
nikskeuh
nikskeuh aug 15 '10
Ik heb vroeger ook last gehad van stemmen en andere vervelende zaken.
Ik heb een medium leren kennen en het was dus wel degelijk omdat er hier heeeeel vroeger een ongeluk was gebeurd in een oude boerderijschuur en dat er nog energie was blijven 'steken'.
Mensen die dan gevoeliger zijn krijgen er dan meestal last van.
Nu die medium heeft mij geholpen en ik heb er geen last meer van, ik heb ook geen schrik meer van geluiden licht orb's en andere zaken (alleen shadow people dan).
En dat terwijl ik nog nooit drugs heb aangeraakt.
aquarel
aquarel okt 17 '10
wiet en astrale wezens gaan hand in hand.
ikzelf hoor ook al zo'n 10 jaar stemmen mede door de cannabis.
je zult verplicht moeten stoppen met wiet roken als je die stemmen blijft horen dan pas kan je jezelf beschermen tegen parasieten die ongevraagt met je meereizen.
ik ben nu al zo'n maand clean van speed en wiet en kan mijzelf beschermen nu ik met iedere vorm van drugs ben gestopt maar om dit te weten "moet je stoppen" vooraleer het te laat is !!!
Emuca
Emuca okt 17 '10
Wat dacht je van nooit aan drugs beginnen?
aquarel
aquarel okt 17 '10
tja, wat dacht je van nooit opmerkingen geven ? :-)
aquarel
aquarel okt 17 '10
geeft een boeddhist opmerkingen ?

nope
Emuca
Emuca okt 17 '10
Ben ik een boeddhist? Nee.
Dus mag ik opmerkingen geven? Ja.
Zelfs als ik een boeddhist zou zijn zou ik dat mogen... Want elk mens heeft daar recht toe.
aquarel
aquarel okt 17 '10
ok.. :-) ik geef toe, was ff aant dollen met jou
Emuca
Emuca okt 17 '10
Dat mag je.

Wat ik probeer te zeggen met 'gewoon nooit aan beginnen' is dat ieder mens wel weet wat voor een risico's er zitten aan drugs. En je kan je drugsgebruik niet de schuld geven voor dingen die je meemaakt.. want je kiest er zelf voor drugs te gaan gebruiken...

Wat mij betreft hebben het spirituele en drugs niks met elkaar te maken en hebben ze elkaar ook niet nodig. Er zijn genoeg manieren om in contact te komen met jezelf/andere/de wereld/etc. etc.
aquarel
aquarel okt 17 '10
daar geef ik jou gelijk in, mooi en waarheidsgetrouw verwoord.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki