Loading...
nl

foto lezen vanessa

vanessa
vanessa sep 6 '09
ik zou graag mijn foto laten lezen

alvast bedankt

vanessa wiels
Delen:
admin
admin sep 6 '09
HOi Vanessa,

Ik wil het proberen, geef me ook alsjeblieft feedback, dan kan ik daar ook weer van leren.

* Mijn eerste reactie bij jouw foto [heel eerlijk] OMG wat kijkt deze vrouw verdrietig WAt heb jij een verdriet in je. Klopt het dat je veel hebt meegemaakt/nog meemaakt wat je verdrietig maakt? Waar je om moet huilen en waar je geen antwoord op weet, geen weg in weet te vinden?

* Je ogen kijken vragend, heb je veel vragen op dit moment in je leven? Is dat ook de reden dat je je foto laat lezen? Ik heb het gevoel dat je op een twee- of driesprong in je leven bent gekomen, en je niet precies weet welke kant je op zal gaan. Ga je hart achterna!! Volg je gevoel!!

* Moet wel lachen om je broek, staat die met een reden open? Ben je zwanger? Of had je gewoon teveel gegeten winkmaar dit was even off topic, of ook doeltreffend?

* Je bent geen open boek voor je naasten, introvert.

* Er is op die twee-, driesprong een studie/school die een aardige twijfel zaait. Je weet niet welke kant je op kunt.

Er komt verder weinig door, dan alleen VERDRIET in hoofdletters....en ik weet niet waarom blush

Help me verder als je wil, met antwoord op mijn (zeer korte) lezing, misschien kan ik jou dan weer verder helpen.

Namasté Larapinta
susie14
susie14 sep 6 '09
Hallo Vanessa,

Hier komt mijn gevoel bij je foto..

Ik zie droefenis in je ogen, allesbehalve gelukkig.
Je probeert omhoog te klimmen uit een diep dal.
Onzekerheid....en een lieve en zachte persoonlijkheid.

Jouw lichaam en je geest zijn niet 1.
het woord "eetstoornis"komt bij me op, weet niet of je dit kunt plaatsen?
Je bent niet blij met jezelf en dan met name je lichaam. Alsof dez eniet mee wil werken met wat ij wil.

Leer jezelf te accepteren met alle mooie en minder mooie ( die je zelf minder mooit vindt)kanten van jezelf...niemand is pefect! Dat is wat bij mij opkomt....

Hoop dat je wilt aangeven wat ik ervan gebakken heb.

groet sies
Maryssa
Maryssa sep 6 '09
Hallo Vanessa,

Eens kijken wat je foto verteld..

* Je bent ontzettend verdrietig. Je hebt er geen zin meer in hebt er het bijltje bij neer gegooid en sjokt verder en doet alleen dat waar je niet onderuit kunt.

* Je broeksknoop open komt op mij letterlijk over als "ik heb er mn buik vol van" er kan niets meer bij.

* Volgens mij heb jij het snel koud.

* Tekorten aan vitamines en mineralen. Ik heb het gevoel dat je voedingssuplementen moet gaan slikken. Calcium, Magnesium, Zink maar ook Spirulina en vitamine B complex om jouw energie weer wat op te peppen en je een boost te geven. Bloedarmoede komt in me op als ik naar je gezicht kijk. Probeer daar met je voeding op te letten. Ijzer zit o.a in: rood vlees, zoals rundvlees, lamsvlees, lever en cornedbeef, gevogelte, zoals kip en kalkoen, eigeel, graanproducten, zoals ontbijtgranen met extra ijzer (kijk op de verpakking), volkorenbrood
bonen en peulvruchten, zoals linzen, witte bonen in tomatensaus en spliterwten, donkergroene groente, zoals spinazie, groene kool en broccoli, gedroogde vruchten, zoals abrikozen en rozijnen. Ik heb sowiezo het gevoel dat je beter moet gaan eten. Meer regelmaat en meer groente.

* Ik krijg wat hartkloppingen te voelen bij je en een bepaalde gespannenheid. Maak je je erg druk om iets? Op liefdesvlak?

* Je voelt je alsof iedereen deelneemt aan het leven en jij stil staat en van een afstandje toekijkt. Probeer wat meer energie te krijgen door o.a je voeding maar ook door te genieten van de dingen die je graag doet. Leg jezelf in de watten, gun jezelf eens wat fijns. Laat je vertroetelen in een welness resort met massage, maskertjes, sauna. Maar probeer ook aan je gedachten te werken. Buig ze om naar positieven gedachten niet te veel doemdenken. Het leven heeft hele mooie verrassende kanten. Open je ogen voor de kleine dingetjes en wees dankbaar voor wat je hebt: Een vogeltje dat zingt, de bus die op tijd is, dat het niet regent, dat er iemand die je niet kent zomaar naar je lacht. Als je daar mee bezig gaat zul je zien dat mensen ook anders op jou gaan reageren en trekt die grijze sluier waardoor je nu kijkt op en zie je de zon en alle mooie kleuren weer.

* Je bent een type die veel twijfelt. Je bent rustig van karakter.

* Alleen. Dat woord komt in me op en ook terug naar de basis alles is weg ik moet opnieuw beginnen. Maar je hebt er geen puf voor. Dat blijft terugkomen in deze lezing het gebrek aan energie en je bent gewoon hartstikke moe.

* Waar zijn jouw hobbies gebleven? Hop weer gaan doen hoor! Iets met dans? Toneel lessen nemen iets in de richting van theatersport zou je ook goed kunnen helpen wat meer los te komen en meer ruimte in te nemen. Je neemt vaak te weinig ruimte in. Dat zie ik ook terug in jouw kledingkleuren. Lekker een sprekende kleur aantrekken, je mag gezien worden hoor. Het gordijn achter je is zachtroze dat is een mooie keur voor jou. Groen ook.

* Ik krijg wat stemmingswisselingen te voelen bij je. PMS. Je onderbuik is een gevoelige plek.

* Heb jij moeite gehad met eten in het verleden? Het gewoon geen honger hebben en dan maar niets eten? Ook het simpelweg vergeten te eten.

* Je wilt vrij zijn maar tegelijkertijd weet je niet zo goed hoe en wat vrij zijn voor jou betekent.

Nou Vanessa dat was mijn lezing voor jou. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa
spirit
spirit sep 6 '09
Lieve lieve schat
Ook jij bent het waard hoor!!!
Ik krijg het idee dat je iedereen beter vind dan jezelf.

Als je naar een ander kijkt zie je altijd dingen die jij niet hebt, en daar richt je je ook op.

Toch heb ik wel het idee dat je in een vrienden groepje zit, maar dat doe je meer om er bij te horen en niet omdat je het nou zulke leuke meiden vindt.

Thuis heb je het rustig alles gaat gemoedelijk.
Je bent een betje somber , maar ik krijg het idee doordat je te veel nar anderen kijkt.
Leer van jezelf houden.Te bent een topper.
Heel veel liefs Spirit en je krijgt van mij een hele dikke knuffel wink
vanessa
vanessa sep 7 '09
Larapinta :

hoi

ja verdriet klopt wel en ja over verleden en nu.

vragen??yep klopt ook bv over zwangerschap of mij dat wel gaat lukken.
maar neen spijtig genoeg nu niet maar blijf wel hopen.

openboek?ja en neen.

mijn stille verdriet blijft kloppen.

bedankt voor me verder te helpen.

sies:

hoi

ik kan niet tegen je liegen over mijn stille verdriet en mijn onzekerheid
wand het is waar die heb ik wel.

ja mijn lichaam heb ik moeilijkheden mee vooral me schamen tegen over mijn
partner.

inderdaad heb ik eetstoornissen maar onder tussen heb ik ingezien
dat het fout was dus ben ik me aan het herpakken.

bedankt om me verder te helpen.

Maryssa

ach wat kan je zeggen?
je hebt gewoon volledig gelijk over je lezing over mij en merci
voor de raad voor mijn eetstoornissen en ik gebruik ze ook!

bedankt voor mij verder te helpen.

Spirit

hoi

jij zegt dat ik het waard ben?
die onzekerheid heb ik nog steeds en ja elk vrouw dat ik zie is beter.

thuis is het nu momenteel beter hopen dat het zo blijft.
dat somber zijn is niet mezelf zijn.

en merci voor je dikke knuffels en me verder te helpen.thx
admin
admin sep 7 '09
Origineel bericht van: vanessa
ik zou graag mijn foto laten lezen

alvast bedankt

vanessa wiels

Even kijken, lieve vanessa.

Ok..

Het roze gordijn is te flets voor je van kleur , je kleuren van je kledij zijn te donker dan weer..
Ik heb het gevoel dat je aura zowiezo niet krachtig rond jezelf staat.
In gedachte geef ik je even een frisse bries van kleuren, Goud , zilver, Magenta (fusha) en wat groen-turqooise kleuren, en je fleurt al helemaal op.

Dat zeg ik omdat ik je in een beeld voor me al lachend zie, schaterlachend zelfs, met je vingers wat voor je mond, die uitdrukken "oeps... wat kan ik ongelooflijk plezier hebben in het leven.."

Je gevoelsleven zit overhoop, en dat straal je uit, maar dat ben je van nature niet, snap je. Je hebt nogtans een sombere uitstraling in je houding en je gezicht.
Waarom wil je die gevoelens bij houden? waarom laat je je ware vrolijkheid daardoor afremmen?... omdenduur lijkt het wel op een pose, die een soort melancholie uitstraalt en dat geraak je dan weer moeilijk kwijt, hoor.
Dat er een knop openstaat aan je jeans zegt mij dat je creatief bent,
dat je iemand bent die van nature uit regels en gewoontes kan doorbreken,
of was het een gebaar zoals met de middelvinger naar omhoog? een beetje een stille provocatie.. ..

Laat gaan die gevoelens en kom op met die vrolijke lach, meid!!! grin

liefs,
Bellefleur

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy