Loading...
nl

Ben je een man of een vrouw?

admin
admin sep 28 '09
Ik ben benieuw hoe men zou reageren op die woorden zodra zo'n ziekte als down syndroom of kanker echt in de familie voorkomt.
Dan piep je wel anders lijkt me. ( oh en kanker is hierboven niet genoemd, voor ik iedereen weer over me heen krijg, die heb ik er zelf neergezet).
admin
admin sep 28 '09
hahaha.. even een aanvulling op m'n eigen zelf,
stel dat we hier allen op Merudi zulke(schijnbaar normale) taal zouden gebruiken
dan zou er bv zinnen staan als,
" zeg kut, godv gij zijt ne klootviool als uwe Gids zo'n mongool is dat hij u niet kan bereiken!"
en dat zou dan geen bepaalde lading hebben, maar heel gewoon zijn laughlaugh
admin
admin sep 28 '09
Bellefleur!...foei!.... laugh
admin
admin sep 28 '09
schandalig ja laugh.. deed ik eenmalig om het belachelijke ervan te voelen!
Maryssa
Maryssa sep 28 '09
laughhahaha heerlijk Bellefleur!
liesanne
liesanne sep 29 '09
Origineel bericht van: Denzil
Je zou echt verbaasd zijn als je echt ging kijken hoeveel volwassene eigenlijk de jongeren niet snappen. Het is verrassend veel. We zeggen ook vaak: kut, godver, lul, klootviool, mongool, idioot, graftak, verkloot, klote etc etc. En het hoeft niet eens negatief te zijn.


Zou het misschien vooral ook goed zijn als volwassenen gaan begrijpen (vragen) vanwaaruit jongeren dit soort woorden zeggen...

@Denzil, heb jij een idee hoe het komt dat veel volwassenen jongeren niet snappen?
admin
admin sep 29 '09
Ik denk dat ik niet helemaal begrepen werd blushMaar jatten is een normaal nederlands woord, al die andere woorden die je gebruikt, Denzil, nemen zowel ik als ook mijn kinderen absoluut niet in de mond. En wordt dat wel gedaan, zijn mijn woorden steevast dezelfde als die van Bellefleur ... die woorden worden hier niet gebruikt!!!

Dus ook voor de anderen ... mijn kinderen vloeken niet en mogen al helemaal geen ziektes gebruiken in hun bewoordingen!!

Hopelijk ben ik nu wel uit de gevarenzone...

(oh en misschien komt het omdat we geboren zijn in en rond Amsterdam, want jatten staat ook gelijk aan vingers. Blijf met je jatten er vanaf, wil zeggen blijf met je vingers er vanaf wink)

Liefs,
Marjan
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki