Loading...
nl

kevin catoul

admin
admin sep 5 '09
ik zou graag dat er iemand mijn foto leest

alvast bedankt
Delen:
spirit
spirit sep 5 '09
Ik wil het wel even proberen.
Waar ben je naar op zoek?
Ik krijg het gevoel dat je zoekt naar iets ...misschien rust?
Ik krijg ook door dat je af en toe fling opvliegerig kan zijn.
Je woede beheren is niet je makkelijkste kant.Maar het rare is het overkomt je... je wilt het niet en daar worstel je mee op het moment.
Ook heb ik het iedee dat het niet zo goed gaat met werk.Je kunt je draai er niet vinden.

je zult hier door heen moeten en er is echt een zon achter de horizon.
Ook krijg ik nu door laat je niet zo opnaaien?....
Doe wat je zelf wil.
Ik krijg het woord sporten door ik intepreteer dat je misschien een team sport zou moeten gaan doen om je los te kunnen maken van al je gedachten ...want dat zijn er nog al wat.
Lieverd jij bent de baas over je leven, jij bepaald je eigen leven.Geef je naasten een knuffel en geniet.
Hoop dat je er wat in herkend.
Ik hoor het wel liefs Spirit
admin
admin sep 5 '09
Origineel bericht van: spirit
Ik wil het wel even proberen.
Waar ben je naar op zoek?
Ik krijg het gevoel dat je zoekt naar iets ...misschien rust?
Ik krijg ook door dat je af en toe fling opvliegerig kan zijn.
Je woede beheren is niet je makkelijkste kant.Maar het rare is het overkomt je... je wilt het niet en daar worstel je mee op het moment.
Ook heb ik het iedee dat het niet zo goed gaat met werk.Je kunt je draai er niet vinden.

je zult hier door heen moeten en er is echt een zon achter de horizon.
Ook krijg ik nu door laat je niet zo opnaaien?....
Doe wat je zelf wil.
Ik krijg het woord sporten door ik intepreteer dat je misschien een team sport zou moeten gaan doen om je los te kunnen maken van al je gedachten ...want dat zijn er nog al wat.
Lieverd jij bent de baas over je leven, jij bepaald je eigen leven.Geef je naasten een knuffel en geniet.
Hoop dat je er wat in herkend.
Ik hoor het wel liefs Spirit

alles klopt,
bedankt voor mijn foto te lezen
erkend bijna alles van dit tekst in mij

mvg kevin
Maryssa
Maryssa sep 5 '09
Eens kijken Kevin..

* Het eerste dat ik voel is dat je wegvlucht van de realiteit door middel van drugs en drank. Doe je wel voorzichtig hiermee? Er zit bijna geen rem op bij jou. Je experimenteert graag. Krijg er ook jouw gedachte bij "Ja en? Wat heb ik te verliezen?" Een heleboel, drank en drugs veranderen je bewustzijn verdoven tijdelijk je pijn en verdriet maar als je nuchter bent krijg je het des te harder op je bord. Los je problemen op in plaats van er voor weg te lopen. Je hebt er echt genoeg kracht voor als je erop vertrouwt.

* Krijg je te zien met vrienden bij een bankje. Beetje rondhangen, roken, kletsen. Hmm is daar een vijver bij in de buurt?

* Conflict met je ouders dat al jaren duurt. Jullie komen er niet uit. Het zou zo fijn zijn als ze jou eens serieus nemen. Ik krijg het gevoel dat je dat heel erg mist bij ze. Het stemt je echt verdrietig al zul je ze dat nooit tonen. Je bent een binnenvetter; gevoel moet er bij jou uit getrokken worden en vaak weet je zelf niet zo goed wat je voelt bij iets of iemand. Het heeft een beetje te maken met het roken en drinken dat je doet het maakt je vlak en onverschillig terwijl je van nature en als kind heel open en vrolijk was. Iets is er gebeurd waardoor je je bent gaan afsluiten en je hebt besloten je gevoelens voor jezelf te houden.

* Dol op dieren ben je. Ik zie je bezig met een ratje / fret? Honden zijn ook favoriet bij jou. Je hebt hier zoveel geduld mee dat is heel mooi. Je zou daar iets mee moeten doen het gaat je makkelijk af en brengt je wat meer in contact met je gevoel. Een moestuintje en zelf wat groente verbouwen. Wonen in een woongemeenschap die natuurbewust en zelfvoorzienend is dat zou je liggen.

* Ik heb het idee dat je heel creatief bent. In de zin van handvaardigheid. Iets timmeren een ontwerp bedenken voor eeen kastje voor in huis en het zelf maken dat soort dingen. Je bent daar goed in.

* Muziek. Dat is erg belangrijk voor je. Je kunt niet zonder. Het genre dat je beluisterd is vooral house de techno kant op zeg maar. De laatste tijd heb ik het gevoel dat je ook wat meer blues kunt waarderen. Speel je gitaar en zing je daarbij? Je hebt een mooie zangstem.

* Scooter rijden. Dat doe je volgens mij graag.

* Je voelt je anders dan anderen. Voelt je een buitenbeentje alsof niemand in jouw vriendengroep jouw het gevoel van herkenning geeft. Hetgeen jullie bindt is meer het ouwehoeren, jointjes roken, biertjes drinken en stoer doen.

* Ik krijg wat duizeligheid te voelen bij je. Soms het gevoel alsof je in een luchtbel zit. Adem je wel goed? Je zit erg hoog met je ademhaling ademt niet diep door naar je buik. Als je dat doet kun je je beter ontspannen.

* Ik heb het gevoel dat ontspannen moeilijk is voor je. Alsof je altijd iets moet doen. Je kunt niet zo makkelijk stilzitten en dat terwijl je eigenlijk jezelf best wel moe voelt en toe bent aan wat rust.

* Slapen gaat wat minder goed de laatste tjd volgens mij bij jou. Te druk in je hoofd.

* Rechterelleboog heb je daar last van?

* Je zit vol vragen over de toekomst. Wat wil ik? Welke opleiding? Wil ik een vaste relatie of niet? Volgens mij ben je op dit moment single. Je wilt wel een relatie maar je bent bang je te geven en kapt het vrij snel af als je ook maar het geringste vermoeden hebt dat ze je niet 100% begrijpen. Soms hebben dingen tijd nodig om uit te groeien. Laat jezelf eens wat meer zien; je gevoelskant je zult zien dat er iets heel bijzonders kan ontstaan. Stapje voor stapje dat hoeft niet in 1 keer.

Dat was mn lezing voor jou, Kevin. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.

Groetjes Maryssa
admin
admin sep 6 '09
Hoi Kevin,

Ik wil het proberen, maar ik ben nog wel volop in ontplooiing, dus zou een feedback op prijs stellen, daar leer ik ook weer van.

* Angst, dat is het eerste wat mij tegemoet straalt als ik in je ogen kijk. Ben je bang ergens voor?

* Grappig, nu ik dat heb uitgesproken op papier, verzacht je gezicht, alsof je wil zeggen iemand die me begrijpt! Het is geen onwil. Wat is geen onwil? Reageer je soms fel of impulsief? Zonder dat mensen weten dat je onderliggende gevoel angst is?

* Je bent zorgzaam, wil klaarstaan voor je medemens, maar op de één of andere manier lijkt dat niet altijd geaccpeteerd??

* Introvert, is dat waar, ben je geen open boek voor je omgeving? Ze zien vaak niet van je gezicht af hoe je je voelt. Praat je er wel over?

* Trouw, als je vriendschap hebt gesloten ben je daar wel heel trouw in, zal je niet zomaar diegene loslaten.

* Je hebt volgens mij kwaliteiten om kinderen die in de maatschappij ontsporen op te vangen en te begeleiden. Waarom ik dat nu doorkrijg weet ik niet, misschien kan je het zelf plaatsen??

Ik wil het hier even bij laten ... ben benieuwd of je hier wat uit herkent. Kan ik daarna misschien wel meer zien achter je masker die je draagt om niet kwetsbaar te zijn ...

Namasté Larapinta
Natalie1986
Natalie1986 sep 8 '09
Hoi Kevin,
wat ik voel vertel ik jou maar ben beginnend.

Een echte indigo een relschopper overal tegen in gaan.
Je hebt heel veel wijsheid in je, je snapt de wereld niet en de wereld snapt jou niet zo krijg ik jou te voelen.
Ik weet niet wat ik hier mee aan moet maar ik zie jou helemaal losgaan op ( hardcore? ) feesten. Kan je daar al je onbegrip in kwijt ofzo door te stampen etc.
Ik heb het gevoel dat je je een beetje eenzaam voelt juist omdat je zo gevoelig bent in wezen.
Je hoeft je niet te verstoppen achter gedrag wat helemaal niet bij jou past. Je bent mooi zoals je bent alleen moet je zelf goed accepteren dat je nou eenmaal "anders" bent.

Dit was het zo'n beetje

Liefs Natalie

P.s. Je hebt echt ogen om te verdrinken blush
Maryssa
Maryssa okt 13 '09
Hey hoehoe Kevin!

Heb je de fotolezingen al gezien? Misschien wel leuk voor de fotolezertjes hier om te laten weten wat er klopt?
admin
admin okt 13 '09
hallo kevin

ik wil graag een poging wagen weet niet of het zal lukken maar dit krijg ik door.

je weet niet goed wat je wilt er zit je iets dwars.

ben je een muziek liefhebber?

je kunt vrij perfectionisties zijn je hebt dingen graag je dingen in orde maar dit is niet altijd het geval en hierdoor kun je vrij opstandig/boos om worden

heb het idee dat je rookt en/of drug gebruikt (sorry als dit niet klopt)

is onlangs een relatie verbroken met iemand (geliefde/familie/vrienden)?

dit was wat ik bij jou door kreeg verder kwam ik niet. ik zou het leuk vinden om hier feedback op te krijgen aangezien ik net begonnen ben met fotolezen.

liefs kikkertje
admin
admin nov 16 '09
alles klopt
admin
admin nov 16 '09
alles klopt
sorry dat ik zo laat antwoord
was de forum kwijt door computer crash
greetz
admin
admin nov 16 '09
het klopt

en voor dat laatste dank je
admin
admin nov 16 '09
@kevin het zou mss leuk zijn voor de lezers als je feedback geeft op wat de lezers geschreven hebben in de zin van antwoorden winkmits je dit zelf natuurlijk ook wilt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki