Loading...
nl

Lekker op geestenjacht.

Faith1988
Faith1988 sep 5 '09
Thanks voor completen uitleg.

Ik kon nu niet echt vinden ik ga verder kijken
Richie Richard
Richie Richard sep 5 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Ik vind het knap dat jullie dat durven. Ik vind het voelen van entiteiten niet prettig. Ik krijg er hartkloppingen van krijg het heel warm of koud en het kan me soms echt misselijk maken. Dus ik zoek het liever niet op. Maar ik wens jullie een goede jacht toe grinNiet vergeten extra batterijen mee te nemen hè? Die zijn zo leeg als er echt paranormale activiteit is.


Geef ik gelijk in. Het voelen van entiteiten is niet altijd prettig. Maar ik heb liever dat ik ze kan merken, dan dat ik weet dat ze er kunnen zijn maar niet weet of ze er zijn. Dat zou mij juist onwijs zenuwachtig maken. Dat je er hartkloppingen door krijgt e.d. kan zijn omdat jij de energie die je dan oppikt niet goed kan verwerken. Ik zou je aan raden om dit verder uit te pluizen.

Batterijen lijkt me trouwens ook niet nodig. Ik heb geen licht nodig om in het donker te kunnen zien. Welliswaar ben ik de eerste half uur in het donker nachtblind. Maar daarna kan ik wel degelijk wat zien. Ook al is de ruimte helemaal dicht, geen raampje niets. Ik kan de muren zien en mijzelf zien. Hoe? Infrarood. Sommige mensen zijn iets wat gevoelig voor infrarood, waardoor ze wel degelijk een kleine hoeveelheid hier van kunnen zien. Voor mij net genoeg om een beeld te creëren. En anders, kan ik altijd nog mijn zintuigen gebruiken om een beeld te creëren. Simpel weg door dingen te betasten en zacht geluid te maken. Dit galmt en door het galmen kan je ongeveer horen of er een object in de buurt is. Eigenlijk het zelfde zoals vleermuizen 'zien'. Alleen het beste is dan als je ook meteen je ogen sluit. Sluit je een zintuig af, worden de andere zintuigen sterker. Echter moet je er niet te veel van verwachten.
Maryssa
Maryssa sep 5 '09
Quote:
Geef ik gelijk in. Het voelen van entiteiten is niet altijd prettig. Maar ik heb liever dat ik ze kan merken, dan dat ik weet dat ze er kunnen zijn maar niet weet of ze er zijn. Dat zou mij juist onwijs zenuwachtig maken. Dat je er hartkloppingen door krijgt e.d. kan zijn omdat jij de energie die je dan oppikt niet goed kan verwerken. Ik zou je aan raden om dit verder uit te pluizen.

Een heel praktische vraag Denzil..hoe doe je dat dat uitpluizen? Waar begin je?
Richie Richard
Richie Richard sep 5 '09
Bij je zelf. Probeer uit te vogelen waarom je er zo op reageert. Misschien omdat je het niet goed kan aarden. Of misschien omdat je er niet mee over weg kan.
Maryssa
Maryssa sep 5 '09
Ja daar heb je een punt. Goed aarden... Ik vergeet het nog wel eens. Ga er eens wat meer op letten.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki