hallo,
Ik ben Patricia, ben 22 jaar oud.
Ik was op zoek naar verhalen zoals hier staat vermeld, toen ik hier terecht kwam,heb me gelijk aangemeld.
Natuurlijk heb ik ook iets dergelijkls meegemaakt,maar echt een prater erover was ik niet,omdat ik dacht dat mensen me voor gek verklaarde,en me ouders idd.die klaarde me al voor gek.
Maar t begon toen ik heel klein was, ik heb toen om een rede gescheeuwd en wilde weg uit me slaapkamer,maar kon op geen moggelijke manier,er kwam ook geen geluid uit me.enkele jaren later,toen we van plan waren om glazje te draaien gebeurde iets anders,ik was wel bang want ik neuriende en toen ik in bed lag voelde ik iets kouds langs me wang en hoorde stemmen,watik hoorde weetik niet,maar ik rende hysteries naar beneden,rilde enorm van angst.Maar goed me ouder stelde me gerust ,en ze zeiden dat er niks is.die dagen erna sliep ik altijd met een lamp aan,Sinds een jaar of 2 trug kreeg ik er weer last van, toen werd t heviger, ik was aan t leren op men bed,en ik voelde iets aan men haar, ik merkte verders niks en las verder,toen voelde ik weer iets en toen ging ik voelen en voelde dat me haren omhoog stonden,weer rende ik hysteries naar beneden,rilde weer van angst.en werd opgevangen door me vader en zen vriendin die beneden waren.Uiteindelijk ben ik weer gaan slapen.Even later gebeurde er iets heel geks ik lag de woelen in bed,en zag in een snelle beweging iets in men t.v. scherm,ik keek weer en zag iets zwarts boven men bed zitten met een hooft heen en weer bewegend,eerste instantie schok ik erg,maar bleef liggen en zei hard op'laat me met rust' Enkele mensen zoals me vriend die steunen me.Niemand kan me helpen besef ik heel goed,moet het aleen doen en soms is t moeilijker dan verwacht.dingen die ik meemaak is niet voorbij.Ben er erg bang voor,maar ben sterk door die steun.
Groetjes Patries