Loading...
nl

contact zoeken

nina
nina jan 24 '05
Hoi, een aantal maanden geleden is mijn zus Ramona overleden (42) na een vreselijke lijdensweg, zij laat 2 jonge kids na van 14 en 11.
Omdat ze na een hersenstaminfarct niet meer kon communiceren en nog 3 maanden gevochten heeft terwijl ze totaal locked-in was (totaal verlamd,opgesloten in haar lichaam, ze kon slechts met haar ogen knipperen voor ja/nee) loop ik al een tijdje met het idee om te proberen contact met haar te zoeken om op die manier misschien nog iets van haar door te krijgen. Zeker voor haar kids en mijn moeder, en ook voor mij, zou dat toch een fijn gevoel geven. We hebben allemaal rondom het moment van haar overlijden, waar we niet bij waren, dingen meegemaakt waaraan we konden merken dat ze iets wilde laten weten aan ons en dat gaf ons een heel goed gevoel. Van de hand vasthouden van haar oudste zoon, tot aan de kraag trekken van mijn ma die op dat moment niet wist dat ramona net was overleden en ook een koude wind langs haar hals voelde gaan toen haar kraag ook naar achteren werd getrokken. Zelf zat ik kort nadat ramona overleden was bij haar lichaam en sprak ik tegen haar en vroeg of ze iets kon laten merken als het goed met haar was: op dat moment werd er kort en krachtig op de deur geklopt, toen ik ging kijken was er helemaal niemand, ik ging weer zitten en de deur waaide open alsof het stormde in die kamer. Iemand anders zat later bij haar en toen vlogen 2 punaises bij een foto van haar kids ineens uit het prikbord en viel de foto op de grond. Later zijn er nog wat situaties geweest waarvan we dachten dat zij een teken wilde geven. Erg mooi voelde dat maar vaak vind ik het ook eng en dat wil ik niet, ik wil er voor openstaan. Kan het geen kwaad als we een medium zoeken die ons kan helpen met het in contact komen met haar, zodat wij, en wellicht zij ook, meer rust kunnen vinden? Onze wanhoop en ons verdriet zijn onmetelijk groot.
nina
Delen:
Sweetammy
Sweetammy feb 6 '05
Hoi nina allereerst gecondoleerd met het verlies van je zus. Het lijkt me een erg goed plan om hiermee naar een medium te gaan aangezien sommige dingen onopgelost zijn. Als dit opgelost is dnek ik dat je rust zult vinden. Heel erg veel sterkte.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki