Loading...
nl

Hoe kom je van je angst gevoelens af ???

taro
taro sep 5 '09
Quote:
ja? wel rede te meer om dan als kanaal niet met angst naar je eigen bekwaamheid te kijken, maar meester te zijn erover. Alhoewel, hoe komt het dat die persoon druk bezocht wordt, heeft die zelf niets te zeggen daarin, dan?


Ja natuurlijk heb je er zelf wat over te zeggen...maar je hebt vol houders...die niet luisteren naar ik heb er nu geen zin in.
Ik heb mediums gesproken die er soms zelf niet de hand in hebben.

Quote:
Het is denk ik niet angst voor de eigen bekwaamheid maar meer het niet kunnen overzien. Een beetje het gevoel van in een achtbaan stappen en niets kunnen zien. Daar geen angst of spanning bij te voelen is denk ik niet te doen. Als je zender nog niet goed afgestemd staat, het contact met je gids nog niet optimaal is dan is het denk ik heel moeilijk om zeggenschap te hebben over de entiteiten die je bezoeken.


Precies....zo voelt het...heel mooi verwoord Maryssa.

Die zeggenschap ...als je in de leer fase zit...snap ik dat je een open vat bent voor veel geesten maar volleerde mediums/paragnosten etc...hebben die dan de volledige zeggenschap??? dat kan toch niet...of zie ik het nu zo verkeerd confused

_________________________
admin
admin sep 5 '09
@ tarootje : Als je je afstemd op het licht en de bron...wil dat toch niet zeggen dat al die andere geesten en entiteiten een stopbord voor hun neus krijgen...tot hier en niet verder...die entiteiten hebben toch ook hulp nodig om weer verder te kunnen...naar de bron toe...en die zulen dan toch de aandacht gaan zoeken bij degene die ze "kan"aan horen...toch?
_________________________

Toch wel, dat stopbord komt als je verder gaan ,dan het station waar je bent uitgestapt..en een hele tijd bent gebleven.

Er zijn duizenden en duizenden die ontwaken en waarvan het kanaal zich opent.

En op een gegeven moment mag/kan/ ga jij dan weer verder, voor entiteiten zorgen dan die nieuwe mensen voor.

Is loslaten en verdergaan in je ontwikkeling als spiritueel wezen/mens dan niet evident?
Maryssa
Maryssa sep 5 '09
Quote:
Quote Bellefleur:ja? wel rede te meer om dan als kanaal niet met angst naar je eigen bekwaamheid te kijken, maar meester te zijn erover. Alhoewel, hoe komt het dat die persoon druk bezocht wordt, heeft die zelf niets te zeggen daarin, dan?


Quote:
Tarot Ja natuurlijk heb je er zelf wat over te zeggen...maar je hebt vol houders...die niet luisteren naar ik heb er nu geen zin in.
Ik heb mediums gesproken die er soms zelf niet de hand in hebben.

Precies Tarootje! Je slaat de spijker op zn kop! Het lijkt me dat mediums die al langer met het spirituele bezig zijn intussen wel een zuiver kanaal zijn geworden. Maar ik heb ook gehoord dat bijvb een Peter van de Hurk (uit Zesde Zintuig nederland) dat is echt iemand die vanuit het licht werkt; ook slecht slaapt omdat hij het niet kan doseren en ze aan zn bed staan)

Bellefleur, heb jij zelf het proces dat je beschrijft ook doorlopen? Hoe zijn jouw ervaringen geweest? Je schrijft dat als je verder bent je weinig/geen emoties en angsten hebt van jezelf of van anderen. Maar ik vind juist dat het hebben van een rijk gevoelsleven (lees veel nuances hebben qua emoties) mijn leven mooier maken. Ik zou dat niet willen missen. Waarom kan het niet naast elkaar bestaan?

Liefs Maryssa



Bewerkreden: De quotes wilden niet gaan staan zoals ik dat wilde
admin
admin sep 5 '09
[quote=Maryssa]
Bellefleur, heb jij zelf het proces dat je beschrijft ook doorlopen?
- ja zeker, ik heb het bewust ervaren. Ik weet dat dit zo ook loopt. Maar hoeveel tijd er iemand overdoet over deze fazes, is afhankelijk van eenieder.
Ik ben echter geen Medium, Ik ben een spirituele therapeutische healer. Ik heb die naam ook vanuit de Bron gekregen. Mijn werk daarin groeit, verbazingwekkend!




Hoe zijn jouw ervaringen geweest?

- Heftig, schat ..heel erg heftig.Van sidderende angsten, en achtervolgingsgevoelens, en aanvallen van demonische krachten, en entiteiten, tot heerlijke warme zacht Cosmische lichtstrelingen, ontmoetingen met Engelen, lichwezens, Pure Godservaringen en dimensies.
Alleen de opgedane ervaring deel ik.
Hoe die weg was, is niet belangrijk voor een ander.
.


Je schrijft dat als je verder bent je weinig/geen emoties en angsten hebt van jezelf of van anderen. Maar ik vind juist dat het hebben van een rijk gevoelsleven (lees veel nuances hebben qua emoties) mijn leven mooier maken. Ik zou dat niet willen missen. Waarom kan het niet naast elkaar bestaan?

- ik heb ook een zeer rijk gevoelsleven, ik had het niet over gevoelens maar over emotie. Angst is geen gevoel maar een ervaring. Boosheid en verdriet is een emotie. Daar had ik het over.
gevoelens horen bij het hart, en dat kan alleen maar intenser worden, hoor Maryssa!


Liefs Maryssa

groetjes Bellefleur
taro
taro sep 5 '09
Quote:
(Bellefleur) Ik ben echter geen Medium, Ik ben een spirituele therapeutische healer. Ik heb die naam ook vanuit de Bron gekregen. Mijn werk daarin groeit, verbazingwekkend![/i]


Misschien ervaar jij het niet zo maar werkt het bij een medium anders???

Quote:
(Maryssa)Precies Tarootje! Je slaat de spijker op zn kop! Het lijkt me dat mediums die al langer met het spirituele bezig zijn intussen wel een zuiver kanaal zijn geworden. Maar ik heb ook gehoord dat bijvb een Peter van de Hurk (uit Zesde Zintuig nederland) dat is echt iemand die vanuit het licht werkt; ook slecht slaapt omdat hij het niet kan doseren en ze aan zn bed staan)


Want wat je zegt maryssa is waar...Peter wordt ook lastig gevallen...en met hem nog vele.

Quote:
(Bellefleur) angst is geen gevoel maar een ervaring. Boosheid en verdriet is een emotie. Daar had ik het over.
gevoelens horen bij het hart, en dat kan alleen maar intenser worden, hoor Maryssa! [/i]


Door een ervaring kun je angst ervaren...dan is het geen gevoel een emotie...maar angst kan toch zeker voort komen uit het gevoel...want het gevoel dat je hebt als je in een auto zit en er bekrijpt je ineens een angstig gevoel...als ik nu rechts ga, dan gaat er iets mis...je weet niet waarom je die weg dan niet neemt...je intuïtie geeft je een vlaag van angst om je te behoeden dat je de verkeerde weg neemt...dan komt de angst voort uit een emotie...en als je boosheid ervaart door een ruzie(een nare ervaring)...dan is de boosheid toch opgewekt door de ervaring die je dan hebt meegemaakt.
elline
elline nov 5 '09
hoi tarot76,


als ik dit zo zit te lezen denk ik eindelijk ben niet alleen
hiermee i
dit komt me zo bekend voor al vanaf kind zijnde slaap ik met een lampje aan tot nog dagelijks tenzij er iemand bij me logeert (ben ook alleen samen met mijn zoontje)
heb ook vaak angst gevoelens dat ik ineens wat zou kunnen zien of zo als ik in de nacht wakker wordt dit is ook gebeurt dus ben ik ook bang dat het weer kan gebeuren
nu heb ik zoiets laat het wel over me heen komen
sinds 4 weken ga ik weer gewoon naar mijn bed wel met een lampje aan anders viel ik op de bank in slaap met alles nog aan tv etc omdat ik gewoon niet wilde toegeven aan de nacht het donker
maar ben er is wat mee bezig gegaan en als ik de angst voel opkomen ga ik tegen mezelf praten wat kan er nu gebeuren... niets eigenlijk...... het is inderdaad dat jij de kracht moet geven maar dat is moeilijk hoor ik heb het idee dat je op een gegeven moment ook jezelf van streek kan maken en dan komen juist die angst gevoelens boven angst voor de angst ik ben nu aan het proberen het te accepteren het is iets dat bij mij hoort
je hoeft nergens bang voor te zijn tis best moeilijk hoor en kost veel energie ben er ook nog niet

hoop dat je er wat aan hebt

liefs elline
tree
tree nov 16 '09
Beste Tarot,
Ik ben vanaf vandaag pas op het forum,en zag jouw vraag.
de datum is al even geleden,en mischien heb je geen inzichten meer nodig,mocht dat wel zo zijn ,lees ik je wel.
grTree
taro
taro nov 16 '09
Origineel bericht van: tree
Beste Tarot,
Ik ben vanaf vandaag pas op het forum,en zag jouw vraag.
de datum is al even geleden,en mischien heb je geen inzichten meer nodig,mocht dat wel zo zijn ,lees ik je wel.
grTree


Dankjewel Tree...
Maar ik maak nu een sterke persoonlijke groei door.
Ik heb in korte tijd veel geleerd en ben blokkades aan het opruimen en dat geeft een super sterk gevoel en heel veel rust en inzicht.
En daarmee is mijn angst verdwenen en voel ik mij zeer krachtig.
Ben nog niet helemaal klaar maar wat ik tot nu toe bereikt heb voelt geweldig.
Maar bedankt voor je aanbod...
Helma
Helma nov 16 '09
Wat tof Tarootje, dat is goed nieuws. Hoe komt dat zo ineens? Heb je hier dingen gelezen of ben je op een andere manier tot inzichten gekomen? Ben eigenlijk wel benieuwd.
taro
taro nov 16 '09
Origineel bericht van: Helma
Wat tof Tarootje, dat is goed nieuws. Hoe komt dat zo ineens? Heb je hier dingen gelezen of ben je op een andere manier tot inzichten gekomen? Ben eigenlijk wel benieuwd.


Hoi Helma...snap je nieuwsgierigheid laugh
Ik ben sinds kort begonnen met regressie therapie...en dit was een openbaring voor mij...heel heftig en confronterend maar zo verhelderend...ik krijg nu het gevoel dat de puzzelstukjes op zijn plek vallen en dat geeft een onwijze kracht en rust.

Ik ben dus terug gegaan naar recent verleden...ik als klein meisje...je snapt de handelingen van je ouders beter...je gaat gewoon heel anders naar jezelf en andere kijken. je ziet de fouten die toen gemaakt zijn.
en ik ben terug gegaan naar ver verleden...vorige levens en daar zat bij mij een heel groot probleem...veel verdriet, schuldgevoel en angst. er valt nu dus heel veel op zijn plek, gevoelens die ik niet kon plaatsen die snap ik nu wel. en die kan ik nu dus loslaten...grote schoonmaak dus wink

Liefs Taro
admin
admin nov 18 '09
Bellefleur zat op het juiste spoor, wat je angsten betreft wink
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki