Loading...
nl

help mij aub

corinaloots
corinaloots sep 4 '09
hallo wie wil mij aub helpen heb al een tijdje jeleden mijn foto laten lezen kreeg op een gegefen moment een reactie van als je echt iets wil weten zet je vraag eens op deze forum bij deze ,zit al een tijdje met een onrustig gevoel .mijn zus heeft ook een stukje gezet op deze paginadaardoor heeft ze meer inzicht wij zijn alletwee spirutueel aangelegd maar niet wetend wat er mee te doen ,wat mij erg beangstigd heeft was een spiegelvorm op mijn gordijn het stond helemaal stil en heb er een tijdje naar gekeken .op een gegefen moment durfde ik toch te kijken en zag niks meer.heb er wel met mijn zus over gehad zit helemaal niet lekker in mijn vel ,ze gooien het op mijn verleden maar is niet ter sprake nu het is net of ik word gewaarschuwd maar kan er niks mee wie kan mij helpen groetjes en liefs corina
Delen:
admin
admin sep 4 '09
het onrustige gevoel, dat zit in jou, angst ook...

De spiegel die je zag, is symbolisch, het betekent dat
men (= hierboven in de cosmos, God, engelen, of hoe noem jij ze?)willen jou erop attent maken,
dat je naar jezelf moogt kijken. Innerlijk, dan.
Het is geen waarschuwing maar een uitnodiging,
Dat je angst had toen je dat zag, zegt me dat je niet naar jezelf durft te kijken?
Wat draag je in jezelf mee, waar je zo bang voor bent om te bekijken..?

Het is je eigen angst die deze dingen die gebeuren angstig maken,
als je er met liefde naar zou kijken, zou je het al heel anders beleven.
Open je hart, Carina !


liefs,
Bellefleur
corinaloots
corinaloots sep 4 '09
Origineel bericht van: Bellefleur

het onrustige gevoel, dat zit in jou, angst ook...
dat klopt

De spiegel die je zag, is symbolisch, het betekent dat
men (= hierboven in de cosmos, God, engelen, of hoe noem jij ze?)willen jou erop attent maken,
dat je naar jezelf moogt kijken.
vandaar dat ik snacht uit mijn lichaam wil treden om dat te kunnen zien mischien.

Het is geen waarschuwing maar een uitnodiging,
daar ben ik blij om en zal er zeker wat mee willen doen

Dat je angst had toen je dat zag, zegt me dat je niet naar jezelf durft te kijken?
Wat draag je in jezelf mee, waar je zo bang voor bent om te bekijken..?
nou mijn zoontje heeft pddnos, maar heb een keer zijn foto laten lezen
en daaruit blijkt dat hij entiteiten bij zich heeft in de goede zin, nu ben ik denk ik bang om niet te weten daar mee om te gaan.

Het is je eigen angst die deze dingen die gebeuren angstig maken,
als je er met liefde naar zou kijken, zou je het al heel anders beleven.
Open je hart, Carina !
ik zal proberen om er met liefde naar te kijken al moet ik eerst zien hoe dat moet
en zal proberen men hart te openen
dankjewel voor je antwoord en hoop dat er nog vele komen
groetjes en liefs Corina

liefs,
Bellefleur
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 4 '09
Hoi Corina,

Heb je de tarotlegging die ik voor je heb gedaan ook gelezen?

Deze kun je hier terugvinden:

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/68138/Re_Nims_Tarot_Rider_Waite_Meru.html#Post68138

Misschien krijg je er wat meer inzicht door. Ik lees in ieder geval graag je reactie op de legging.
corinaloots
corinaloots sep 4 '09
Origineel bericht van: NiMS
Hoi Corina,

Heb je de tarotlegging die ik voor je heb gedaan ook gelezen?

Deze kun je hier terugvinden:

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/68138/Re_Nims_Tarot_Rider_Waite_Meru.html#Post68138

Misschien krijg je er wat meer inzicht door. Ik lees in ieder geval graag je reactie op de legging.

heb een antwoord gegeven op je legging
easydoor
easydoor sep 28 '09
Ik sluit me aan bij wat Bellefleur verteld...er liggen dingen in het verleden waarbij je nu de kans krijgt ze voorgoed op te lossen en door te groeien waar je nog gestagneert bent; vast houdt. Wees niet bang en aanvaardt. Voor genezing moet je ziek zijn om te kunnen herstellen! Bekijk het dus positief. jouw kans kondigt zich aan. Geef het de hand en sluit je aan...succes!
admin
admin okt 9 '09
Corina, hoe is het nu met je? Heb je wat gedaan met de adviezen die je gegeven zijn?
Ben benieuwd hoe het nu met je gaat?

Groetjes,
Marjan

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki