ik heb laatst zo apart gedroomd....
ik was in een supermarkt boodschappen aan het doen...na het betalen aan de kassa leek het alsof de winkel leeg moest omdat er iets zou plaats vinden in de winkel...kortom ik moest sneller gaan inpakken want alles (en dan ook echt alles , kassa's, mensen, alles was weg) en ik was nog bezig...
opeens werd ik door een elfachtig meisje ietwat paniekerig naar het magazijn gesleurd of in ieder geval naar een ruimte achter die magazijndeur...
ik was een beetje ongerust want ik had mijn boodschappen nog niet ingepakt en moest alles zo achter laten, het leek om te een of andere reden heel belangrijk voor mij om mijn spullen toch bij me te hebben...
achter die deur was een mooie ruimte met allemaal mooie elfachtige meisjes die mooie jurken droegen en bezig waren met een soort van repetitie voor een dans uitvoering!!
ik bleef maar denken aan mijn boodschappen en zei tegen het meisje dat me opgehaald had dat ik ze graag wilde halen, ze zei dat het buiten al aan de gang was (wat weet ik niet maar volgens mij iets lugubers) en ik moest in het magazijn blijven, vooral de spiegels die bij dat lugubere iets betrokken waren,waren belangrijk..je spiegelbeeld mocht niet door de spiegels gevangen worden want dat zou ik ook in de spiegel opgesloten zitten, ik wilde toch proberen om mijn boodschappen te halen en liep naar buiten samen met het elfachtige meisje, we renden maar opeens zag ze spiegels en we haasten ons (weer zonder boodschappen ) terug in het magazijn...
op het moment dat wij het magazijn binnen liepen keek de koningin van de elfen door de deur naar buiten en haar spiegelbeeld werd opgevangen door de spiegel en ik zag haar zo door de spiegel naar binnen gezogen worden
toen werd ik wakker....echt een aparte droom!!
kan dit wat betekenen