Loading...
nl

09-09-09

admin
admin sep 3 '09
(channeling Natalie Glason)



The 09/09/09
energy is extremely powerful, its teachings are simple but will anchor into your life new challenges to allow you to anchor a new level of unconditional love and an understanding of how to act and exist as unconditional love. It will assist you in receiving challenges that increase your confidence and courage in accepting guidance, energy and consciousness, thus awakening you further, but it will also activate a powerful healing process. This healing process will allow you to accept cleansing energies but will predominantly place you in control of your own healing and rejuvenation process as you will have to identify the energies in your life that are no longer needed, holding the attention of releasing them eternally, free from regret doubt or fear. In truth through this teaching you will access a new level of mastery from within your being.

It is essential to understanding the lessons and teachings that the new energy wave may bring forth to you but it is important to realise that because each person is achieving different goals and holds varied vibrations of light while in existence on the Earth, every person will experience the energy and quality of the Energy Wave of Acceptance in diverse ways and forms. It is important for you to ask your soul what the new energy wave means to you and how it may influence your reality as this will help you to prepare for the new energies of love that will be anchored into all aspects of your being and reality on the Earth.

voor de nederlandse vertaling , eventjes geduld!! grin
Delen:
Maris1976
Maris1976 sep 3 '09
Klinkt erg positief, ik wacht even op de Nederlandse vertaling, sommige woorden en zinnen zijn nog wat moeilijk.
admin
admin sep 3 '09
De 09/09/09-energie is buitengewoon krachtig, haar lessen zijn eenvoudig, en ze zullen nieuwe uitdagingen in jouw leven brengen om je een nieuw niveau van onvoorwaardelijke liefde te verankerenen en een beter begrip te brengen van hoe te handelen en te zijn als onvoorwaardelijke liefde .
Het zal jou helpen bij het ontvangen van de uitdagingen die uw vertrouwen en moed zullen verhogen en om zowel begeleiding, energie en bewustzijn te aanvaarden daarin,
dus zal het je verder stimuleren, maar het zal ook een krachtige genezings proces activeren.
Dit genezingsproces zal jou stimuleren om de zuiveringsenergie te accepteren maar zal jou overwegend plaatsen in jouw eigen vermogen om jezelf te healen.
en rejuvenation(?) proces zodat je in jezelf de energieen die niet meer nodig zijn in uw leven zult ontdekken, en aandacht geven aan het bevrijden daarvan, zodat je los bent van spijt twijfel of angst.
In de waarheid doorheen deze lessen zal je toegang krijgen tot een nieuw niveau van meesterschap over jezelf vanuit je innerlijke zijn.

Het is essentieel om de informatie over de lessen die de nieuwe golf van energie die jou weer tot jezelf kan brengen, te begrijpen, maar het is eveneens belangrijk te beseffen dat, elke persoon verschillende doelen aan het bereiken zijn, en verschillend zijn in lichttrillingen,
ieder mens zal de energie en de kwaliteit van de energiegolf op verschillende en andere wijze ervaren en beleven.
Het is belangrijk voor jou om aan je ziel te vragen wat de nieuwe golf van de energie voor jou persoonlijk kan beteken en hoe deze invloed kan hebben op jouw leven zodat de het je echt kan helpen om je voor te bereiden voor de nieuwe energiebronnen van liefde die zal worden verankerd in alle aspecten van uw zijn en om je voor te bereiden dat het een werkelijkheid wordt.
admin
admin sep 3 '09
Origineel bericht van: Maris1976
Klinkt erg positief, ik wacht even op de Nederlandse vertaling, sommige woorden en zinnen zijn nog wat moeilijk.


ja, en ik heb een translator, maar dan staat het er nog zwaar gebrekkig in vertaald, klopt het nog niet echt.. en verander ik dat eerst naar verstaanbaar nederlands smile
taro
taro sep 3 '09
Net de verandering waar ik naar op zoek ben...hopelijk
Ben benieuwd of er na 09-09-09, helderheid komt voor mij...voelt nu of ik letterlijk in de strom zit die buiten aanwezig is confused.
Ik hoop dat de twijfel en onrust die ik nu voel straks een plek krijgt laugh
admin
admin sep 3 '09
loop jezelf niet voorbij, tarootje!
zoek een plek op waar je tot rust komt, en waar je twijfel er mag zijn!
mensen kunnen ondertussen best wel voor zichzelf zorgen.
taro
taro sep 3 '09
Helemaal waar...maar o zo moeilijk voor iemand die geboren is om te geven en te zorgen wink.
Ik ben mij er van bewust dat ik meer moet stil staan bij mezelf.
Maar die storm van binnen, is heel moeilijk tot rust te brengen.
Door meditatie krijg ik rust...maar dan in ene...wervelwind van binnen..ha ha crazy
gevoelens waar ik mijn vinger niet op kan leggen.
Changing
Changing sep 3 '09
Dat is mooi! Het kinkt hoopgevend in ieder geval. Verandering is mijn ogen toch over het algemeen positief en als het toch niet zo positief op het moment zelf is dan blijkt op een later tijdstip dat het toch weer ergens goed voor is geweest...

(Rejuvenation betekent volgens mij vernieuwing of verjonging.)
admin
admin sep 3 '09
Origineel bericht van: tarot76
Helemaal waar...maar o zo moeilijk voor iemand die geboren is om te geven en te zorgen wink.
Ik ben mij er van bewust dat ik meer moet stil staan bij mezelf.
Maar die storm van binnen, is heel moeilijk tot rust te brengen.
Door meditatie krijg ik rust...maar dan in ene...wervelwind van binnen..ha ha crazy
gevoelens waar ik mijn vinger niet op kan leggen.


Dat zijn oude energieën die je met je meedroeg, die nu wegwillen.. omdat ze niet meer nodig zijn.
Weet je, geboren om te geven en te zorgen, ok.... maar wel in goeie staat, he lieverd wink
taro
taro sep 3 '09
Quote:
Dat zijn oude energieën die je met je meedroeg, die nu wegwillen.. omdat ze niet meer nodig zijn.
Weet je, geboren om te geven en te zorgen, ok.... maar wel in goeie staat, he lieverd wink


Ja dat klopt...voorheen op de verkeerde manier gegeven cry...ging tenkoste van mezelf...maar daar ben ik mij nu bewust van.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki