Loading...
nl

Heidelrooske

Pegasus
Pegasus okt 29 '09
Hey Heidelroos,

Je weet hartstikke goed hoe het zit. Ook m.b.t. jezelf.
Geen verstoppertje meer spelen hè smile
Ga achter jezelf staan. Het is tijd om in je kracht te komen. Deze kracht begin je ook steeds meer te voelen. Voor mij voelt het dat deze op een gegeven moment zo groot wordt, dat je er zelf niet meer om heen kunt. Dus verstoppen heeft toch geen zin wink. Maar het mag nog meer. Want je hebt heel veel power. Je laat jezelf wel zien, maar nog niet helemaal van uit je kracht. Er is meer........ Het voelt een beetje als een soort oerkracht en ook wel een beetje een rauwe kracht....

Ik zie ook dat er een tijd aankomt van meer alleen zijn. Heb je nodig. Ook om die kracht meer te ontdekken en te ontwikkelen en te voelen waar het naar toe gaat. Belangrijk dat je dit alleen doet en niet afgeleid wordt door anderen. Als het goed is, voel je dit ook. En voel je al aankondigingen?

Hou jij je ook bezig met empowerment van mensen? Het mensen laten voelen van hun kracht? Of terugbrengen naar hun kracht? Dit zou je namelijk goed kunnen volgens mij.

Je bent een dame van geen poespas. Al die tralalaaaa, mogen ze houden. Die poespas past niet zo bij jou.

Nu krijg ik even heel ander beeld van jou, zittend op de bank en jezelf verzorgen (nagels knippen etc). Voelt alsof je dit graag doet. Om jezelf te verwennen. Ja, voelt zo, dat je jezelf in de watten wilt leggen. Het liefst nog een lekker kopje thee erbij..... Voor jezelf gezellig maken.

Ook hou je ontzettend van ouwehoeren, gezelligheid, gesprekken maar dan wel met goede maatjes of vriendinnen. Mensen waarmee jij het gevoel hebt een "warme" band mee te hebben. Is heel belangrijk. Wijntje erbij. Dan ben je helemaal in je element. Met andere mensen die je niet zo goed kent, ouwehoeren kun je ook goed. Maar de meerwaarde voor jou zit in de warme band. Je houdt ook echt van vrouwengesprekken. Diepgang, gevoel etc.

Je rookt nog of hebt gerookt.

Je houdt van hele down to earth, aardse dingen.

Nu komen de woorden voorbij: Vrouw & Kracht. Ben je aan het nadenken om hier iets mee te gaan doen?

Er is ook iets belangrijks met het gezin waar je uit komt. Maar ik weet nog niet wat. Ik krijg het ook niet heel duidelijk. Voelt als een donker stukje. Is er iets naars gebeurd? Voelt alsof je het nodige hebt meegemaakt binnen het gezin, met je vader?

Kracht blijft terugkomen. Staat komende tijd centraal. Ik voel je lijf hoe het is als het helemaal in haar kracht is. Niets brengt je dan meer van de wijs. Voelt wel als een periode veel alleen. Maar geeft niet, want jij vertrouwt op jouw sterke basis en van binnen weet je dat het klopt. Je gaat er ook mee werken, zo voelt het....

Zo nou, goh, ik verbaas me wat er uit is gekomen...... En wat ik opgeschreven heb.... Spannend.
Heidelroos
Heidelroos nov 2 '09
Origineel bericht van: Pegasus
Hey Heidelroos,
Heeeee, meissie

Je weet hartstikke goed hoe het zit. Ook m.b.t. jezelf. Ik weet het goed... wink

Geen verstoppertje meer spelen hè smileOok niet wanneer ik te confronterend of te dicht bij ben? Kan toch niet zomaar tegen iedereen vertellen............. Je weet wel ..

Ga achter jezelf staan. Het is tijd om in je kracht te komen. Deze kracht begin je ook steeds meer te voelen. Voor mij voelt het dat deze op een gegeven moment zo groot wordt, dat je er zelf niet meer om heen kunt. Dus verstoppen heeft toch geen zin wink. Maar het mag nog meer. Want je hebt heel veel power. Je laat jezelf wel zien, maar nog niet helemaal van uit je kracht. Er is meer........ Het voelt een beetje als een soort oerkracht en ook wel een beetje een rauwe kracht.... Definieer kracht eens.. want voor mij is het een paraplubegrip.. kracht.. dat kan een bevalling zijn die vanuit kracht gebeurt, keuzes die vanuit kracht gebeuren, gaves die vanuit kracht gebeuren smileZou je me even willen uitleggen welke kracht jij bedoelt?

Ik zie ook dat er een tijd aankomt van meer alleen zijn. Heb je nodig. Ook om die kracht meer te ontdekken en te ontwikkelen en te voelen waar het naar toe gaat. Belangrijk dat je dit alleen doet en niet afgeleid wordt door anderen. Als het goed is, voel je dit ook. En voel je al aankondigingen?
Aankondigen? Bedoel je de voorspellende gevoelens? Of 'weten' ? Ja, ik ben graag alleen.. wat niet gauw lukt..
Ben ik een keer alleen, komt er volk, mijn ma of kids eerder thuis van school, of manlief die opeens aan de deur staat Hoi ik ben klaar!!! Zonder alleen zijn word ik een behoorlijk moeilijk mens, dus dat heb je goed gezien dat ik dat écht nodig heb..

Hou jij je ook bezig met empowerment van mensen? Het mensen laten voelen van hun kracht? Of terugbrengen naar hun kracht? Dit zou je namelijk goed kunnen volgens mij. Ja, ik werk op deze manier met mijn jongeren en hep zo nu en dan ook een volwassene... hihih.. Maar voor mijn gevoel nog te weinig.. Inonze tuin wordt er nu gewerkt aan een lief plekje voor die Heidel.. smile

Je bent een dame van geen poespas. Al die tralalaaaa, mogen ze houden. Die poespas past niet zo bij jou. No Nonsens... That's me.. gewoon lekker eenvoud... wink

Nu krijg ik even heel ander beeld van jou, zittend op de bank en jezelf verzorgen (nagels knippen etc). Voelt alsof je dit graag doet. Om jezelf te verwennen. Ja, voelt zo, dat je jezelf in de watten wilt leggen. Het liefst nog een lekker kopje thee erbij..... Voor jezelf gezellig maken. Jup, kep alleen niet zo een mooie nagels hihihih..

Ook hou je ontzettend van ouwehoeren, gezelligheid, gesprekken maar dan wel met goede maatjes of vriendinnen. Mensen waarmee jij het gevoel hebt een "warme" band mee te hebben. Is heel belangrijk. Wijntje erbij. Dan ben je helemaal in je element. Met andere mensen die je niet zo goed kent, ouwehoeren kun je ook goed. Maar de meerwaarde voor jou zit in de warme band. Je houdt ook echt van vrouwengesprekken. Diepgang, gevoel etc. Klopt.. Maar met mijne man kan ik ook hele mooie diepe gesprekken voeren.. maar vrouwen voelen toch iets anders.. Ik ben géén voorstander van nep-mensen of mensen die ik nie goed ken.. zij krijgen mijn vertrouwen niet !! Ik moet me écht bij iemand goedvoelen.. maar euhm.. dat is een lange weg wink

Je rookt nog of hebt gerookt. Héb gerookt en sinds zes jaar niet meer

Je houdt van hele down to earth, aardse dingen. Ons hele huis is er mee ingericht winkAlles van echte materialen, geen platsic en neppig.. ik hou van bossen en raar genoeg ook van het wandelen daarin hihihih.... wink

Nu komen de woorden voorbij: Vrouw & Kracht. Ben je aan het nadenken om hier iets mee te gaan doen? Euhm.. ik wil strakkies wel iets mee gaan doen, niet specifiek vruw.. anders rennen ze straks allemaal bij hun vent weg ehehehe... Maar ik zal er eens over na gaan denken...

Er is ook iets belangrijks met het gezin waar je uit komt. Maar ik weet nog niet wat. Ik krijg het ook niet heel duidelijk. Voelt als een donker stukje. Is er iets naars gebeurd? Voelt alsof je het nodige hebt meegemaakt binnen het gezin, met je vader? Ik herinner me niets en dat wil ik zo laten.. Soms is het beter om een laag zand erover te gooien en het te laten zoals het is.. Als kind weet je nie beter dan dat het zo 'hhoort' tot er vriendjes en vriendinnetjes om de hoek komen kijken die laten zien dat het 'niet zo hoort' dan pas schijnt een kind pas echt hetraumatiseerd te raken.. zodra men beseft dat het 'niet normaal is wat er gebeurt'

Kracht blijft terugkomen. Staat komende tijd centraal. Ik voel je lijf hoe het is als het helemaal in haar kracht is. Niets brengt je dan meer van de wijs. Voelt wel als een periode veel alleen. Maar geeft niet, want jij vertrouwt op jouw sterke basis en van binnen weet je dat het klopt. Je gaat er ook mee werken, zo voelt het.... Misschien voel je dat ik me zelfs mét mensen heel erg alleen kan voelen.. somds heb ik het gevoel dat men me toch niet zal begrijpen, dus kan ik maar beter mijn mondje houden.. ik zet mijzelf misschien wat opzij in het geheel.. ?

Zo nou, goh, ik verbaas me wat er uit is gekomen...... En wat ik opgeschreven heb.... Spannend.
Hartstikke goed en toekomstgericht geschereven..
Ik zal je woorden nog even op me in latenw erken..

Dank je wel..
Pegasus
Pegasus nov 2 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Origineel bericht van: Pegasus
Hey Heidelroos,
Heeeee, meissie

Je weet hartstikke goed hoe het zit. Ook m.b.t. jezelf. Ik weet het goed... wink

Geen verstoppertje meer spelen hè smileOok niet wanneer ik te confronterend of te dicht bij ben? Kan toch niet zomaar tegen iedereen vertellen............. Je weet wel .. Jawel, wel zeggen......Wel zeggen en misschien moet je voor jezelf nog een vorm vinden, hoe. Je weet hoe het zit....maar zegt het vaak niet. Daarmee hou je je kracht in. Zie hieronder. Je weet heel goed hoe het zit. Ook wat betreft die kracht...maar wat als je het toelaat. Je bent bang om anderen te kwetsen, mogelijk. Meer tijd alleen, maakt dingen helderder.

Ga achter jezelf staan. Het is tijd om in je kracht te komen. Deze kracht begin je ook steeds meer te voelen. Voor mij voelt het dat deze op een gegeven moment zo groot wordt, dat je er zelf niet meer om heen kunt. Dus verstoppen heeft toch geen zin wink. Maar het mag nog meer. Want je hebt heel veel power. Je laat jezelf wel zien, maar nog niet helemaal van uit je kracht. Er is meer........ Het voelt een beetje als een soort oerkracht en ook wel een beetje een rauwe kracht.... Definieer kracht eens.. want voor mij is het een paraplubegrip.. kracht.. dat kan een bevalling zijn die vanuit kracht gebeurt, keuzes die vanuit kracht gebeuren, gaves die vanuit kracht gebeuren smileZou je me even willen uitleggen welke kracht jij bedoelt? Ik zal straks je foto nog eens bekijken om het goed te kunnen voelen.... en wellicht kan ik er dan meer over zeggen. Eerste wat in me opkwam was deze kracht heeft te maken met de waarheid. De waarheid, een niet helemaal netjes ingepakte, niet zachte heelmeester waarheid. Maar een ruwe/rauwe. Voel je een diepe innerlijk weten van de waarheid, die je soms niet geliefd maakt, maar er wel is.... Ook hier waarheid zonder poespas.

Aankondigen? Bedoel je de voorspellende gevoelens? Of 'weten' ? Ik bedoel een weten. Waarschijnlijk weet je het.Ja, ik ben graag alleen.. wat niet gauw lukt..
Ben ik een keer alleen, komt er volk, mijn ma of kids eerder thuis van school, of manlief die opeens aan de deur staat Hoi ik ben klaar!!! Zonder alleen zijn word ik een behoorlijk moeilijk mens, dus dat heb je goed gezien dat ik dat écht nodig heb.. Voelt ook dat je veel duidelijker hierin moet zijn. Desnoods dagdeel voor jezelf inplannen. Wie dan komt...helaas.

Hou jij je ook bezig met empowerment van mensen? Het mensen laten voelen van hun kracht? Of terugbrengen naar hun kracht? Dit zou je namelijk goed kunnen volgens mij. Ja, ik werk op deze manier met mijn jongeren en hep zo nu en dan ook een volwassene... hihih.. Maar voor mijn gevoel nog te weinig.. Meer doen volgens mij. Mensen kunnen het ook voelen bij jou. Zeker als jij ook meer dit zelf gaat voelen. Niet bang voor zijn. Je weet ook hoe je het moet brengen. Let maar eens op de jongeren. Ze weten precies wat ze aan je hebben, waar of niet. Het helpt hen. Je bent duidelijk. Je bent nuchter en aards. Ook als je ze een keer de waarheid zegt, kunnen ze hebben. Ze vinden het misschien niet altijd gelijk leuk, maar ze weten precies wat ze aan je hebben. En dat is ook heel wat waard.Inonze tuin wordt er nu gewerkt aan een lief plekje voor die Heidel.. smile

Je bent een dame van geen poespas. Al die tralalaaaa, mogen ze houden. Die poespas past niet zo bij jou. No Nonsens... That's me.. gewoon lekker eenvoud... wink

Nu krijg ik even heel ander beeld van jou, zittend op de bank en jezelf verzorgen (nagels knippen etc). Voelt alsof je dit graag doet. Om jezelf te verwennen. Ja, voelt zo, dat je jezelf in de watten wilt leggen. Het liefst nog een lekker kopje thee erbij..... Voor jezelf gezellig maken. Jup, kep alleen niet zo een mooie nagels hihihih.. wink

Ook hou je ontzettend van ouwehoeren, gezelligheid, gesprekken maar dan wel met goede maatjes of vriendinnen. Mensen waarmee jij het gevoel hebt een "warme" band mee te hebben. Is heel belangrijk. Wijntje erbij. Dan ben je helemaal in je element. Met andere mensen die je niet zo goed kent, ouwehoeren kun je ook goed. Maar de meerwaarde voor jou zit in de warme band. Je houdt ook echt van vrouwengesprekken. Diepgang, gevoel etc. Klopt.. Maar met mijne man kan ik ook hele mooie diepe gesprekken voeren.. maar vrouwen voelen toch iets anders.. Ik ben géén voorstander van nep-mensen of mensen die ik nie goed ken.. zij krijgen mijn vertrouwen niet !! Ik moet me écht bij iemand goedvoelen.. maar euhm.. dat is een lange weg winkHeeft ook te maken met de waarheid, dat maakt dat je je soms alleen voelt.

Je rookt nog of hebt gerookt. Héb gerookt en sinds zes jaar niet meer Goed van jou!
Je houdt van hele down to earth, aardse dingen. Ons hele huis is er mee ingericht winkAlles van echte materialen, geen platsic en neppig.. ik hou van bossen en raar genoeg ook van het wandelen daarin hihihih.... wink

Nu komen de woorden voorbij: Vrouw & Kracht. Ben je aan het nadenken om hier iets mee te gaan doen? Euhm.. ik wil strakkies wel iets mee gaan doen, niet specifiek vruw.. anders rennen ze straks allemaal bij hun vent weg ehehehe... Maar ik zal er eens over na gaan denken...

Er is ook iets belangrijks met het gezin waar je uit komt. Maar ik weet nog niet wat. Ik krijg het ook niet heel duidelijk. Voelt als een donker stukje. Is er iets naars gebeurd? Voelt alsof je het nodige hebt meegemaakt binnen het gezin, met je vader? Ik herinner me niets en dat wil ik zo laten.. Soms is het beter om een laag zand erover te gooien en het te laten zoals het is.. Als kind weet je nie beter dan dat het zo 'hhoort' tot er vriendjes en vriendinnetjes om de hoek komen kijken die laten zien dat het 'niet zo hoort' dan pas schijnt een kind pas echt hetraumatiseerd te raken.. zodra men beseft dat het 'niet normaal is wat er gebeurt' Klopt. Soms kun je dingen beter laten...

Kracht blijft terugkomen. Staat komende tijd centraal. Ik voel je lijf hoe het is als het helemaal in haar kracht is. Niets brengt je dan meer van de wijs. Voelt wel als een periode veel alleen. Maar geeft niet, want jij vertrouwt op jouw sterke basis en van binnen weet je dat het klopt. Je gaat er ook mee werken, zo voelt het.... Misschien voel je dat ik me zelfs mét mensen heel erg alleen kan voelen.. somds heb ik het gevoel dat men me toch niet zal begrijpen, dus kan ik maar beter mijn mondje houden.. ik zet mijzelf misschien wat opzij in het geheel.. ? Ja. De waarheid is niet altijd leuk. Maar soms wel heel erg nodig om gezegd te worden. En in de waarheid kan meer liefde schuilen dan pappen en nat houden. Als je meer tijd hebt om alleen te zijn, verdiep je innerlijk weten zich en weet je beter wat waar is en waarom het goed is om het te zeggen. Je kunt er dichter bij blijven. Het wil niet zeggen dat je een feeks moet worden.

Hartstikke goed en toekomstgericht geschereven..
Ik zal je woorden nog even op me in latenw erken..

Dank je wel..
Ik ben benieuwd of het iets meer duidelijkheid geeft en je je erin herkent.
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420