Hey Heidelroos,
Je weet hartstikke goed hoe het zit. Ook m.b.t. jezelf.
Geen verstoppertje meer spelen hè
Ga achter jezelf staan. Het is tijd om in je kracht te komen. Deze kracht begin je ook steeds meer te voelen. Voor mij voelt het dat deze op een gegeven moment zo groot wordt, dat je er zelf niet meer om heen kunt. Dus verstoppen heeft toch geen zin . Maar het mag nog meer. Want je hebt heel veel power. Je laat jezelf wel zien, maar nog niet helemaal van uit je kracht. Er is meer........ Het voelt een beetje als een soort oerkracht en ook wel een beetje een rauwe kracht....
Ik zie ook dat er een tijd aankomt van meer alleen zijn. Heb je nodig. Ook om die kracht meer te ontdekken en te ontwikkelen en te voelen waar het naar toe gaat. Belangrijk dat je dit alleen doet en niet afgeleid wordt door anderen. Als het goed is, voel je dit ook. En voel je al aankondigingen?
Hou jij je ook bezig met empowerment van mensen? Het mensen laten voelen van hun kracht? Of terugbrengen naar hun kracht? Dit zou je namelijk goed kunnen volgens mij.
Je bent een dame van geen poespas. Al die tralalaaaa, mogen ze houden. Die poespas past niet zo bij jou.
Nu krijg ik even heel ander beeld van jou, zittend op de bank en jezelf verzorgen (nagels knippen etc). Voelt alsof je dit graag doet. Om jezelf te verwennen. Ja, voelt zo, dat je jezelf in de watten wilt leggen. Het liefst nog een lekker kopje thee erbij..... Voor jezelf gezellig maken.
Ook hou je ontzettend van ouwehoeren, gezelligheid, gesprekken maar dan wel met goede maatjes of vriendinnen. Mensen waarmee jij het gevoel hebt een "warme" band mee te hebben. Is heel belangrijk. Wijntje erbij. Dan ben je helemaal in je element. Met andere mensen die je niet zo goed kent, ouwehoeren kun je ook goed. Maar de meerwaarde voor jou zit in de warme band. Je houdt ook echt van vrouwengesprekken. Diepgang, gevoel etc.
Je rookt nog of hebt gerookt.
Je houdt van hele down to earth, aardse dingen.
Nu komen de woorden voorbij: Vrouw & Kracht. Ben je aan het nadenken om hier iets mee te gaan doen?
Er is ook iets belangrijks met het gezin waar je uit komt. Maar ik weet nog niet wat. Ik krijg het ook niet heel duidelijk. Voelt als een donker stukje. Is er iets naars gebeurd? Voelt alsof je het nodige hebt meegemaakt binnen het gezin, met je vader?
Kracht blijft terugkomen. Staat komende tijd centraal. Ik voel je lijf hoe het is als het helemaal in haar kracht is. Niets brengt je dan meer van de wijs. Voelt wel als een periode veel alleen. Maar geeft niet, want jij vertrouwt op jouw sterke basis en van binnen weet je dat het klopt. Je gaat er ook mee werken, zo voelt het....
Zo nou, goh, ik verbaas me wat er uit is gekomen...... En wat ik opgeschreven heb.... Spannend.