Loading...
nl

Heidelrooske

Heidelroos
Heidelroos sep 3 '09
Hm, een nadenkertje..
Heidelroos
Heidelroos sep 3 '09
Ik merk wel dat je me nog niet life hebt gezien.. wink
ahahaha..

Mensen schrikken zich vaak een hoedje van mijn energie!! eek
Heidelroos
Heidelroos sep 3 '09
Aantrekken of afstoten hé..
gast
gast sep 3 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
ahahaha..

Nou kom maar op wink
Islandlady
Islandlady sep 3 '09
ahahaha..

Hahaha ik schrik niet zo snel hoor! Die energie voel ik toch wel.
Islandlady
Islandlady sep 3 '09
Origineel bericht van: gast
ahahaha..

Nou kom maar op wink
]

Here you go... Curacao en Sint Maarten wat wil je nog meer ik heb wel een bedje voor je haha.. misschien schrik het eiland zich zo rot van je dat alles vanzelf oplost, letterlijk en figuurlijk gnagna... ohhh lekker slecht denk ik weer
admin
admin sep 3 '09

@heidelroos :
Dat zeg ik.. gamma.. !!

ps, als er Gamma wordt gezegd,is dat dan geen sluik reklame? laugh

Islandlady
Islandlady sep 3 '09
Origineel bericht van: Bellefleur

@heidelroos :
Dat zeg ik.. gamma.. !!

roflmao
Heidelroos
Heidelroos sep 3 '09
ahahaha..

Nou kom maar op wink

In oktober.. in oktober.. ahaha..
Nog een paar weekjes wachten..
Ik zal wel hééélemaal gestressed zijn van de vliegreis en jetlag.. wink
Heidelroos
Heidelroos sep 3 '09
Origineel bericht van: Islandlady
ahahaha..

Nou kom maar op wink
]

Here you go... Curacao en Sint Maarten wat wil je nog meer ik heb wel een bedje voor je haha.. misschien schrik het eiland zich zo rot van je dat alles vanzelf oplost, letterlijk en figuurlijk gnagna... ohhh lekker slecht denk ik weer

In oktober een tussenstop op St. Maarten ehehe..
Misschien als je op het vliegveld gaat staan, dat we even kunnen zwaaien.. tongue

Gelukkig.. nee, veel mensen schrikken niet..
Maar de eerste indruk is OF positief, OF zwaar negatief..
Nou daar wordt een mens op een gegeven moment wel een beetje terughoudend van wink
Heidelroos
Heidelroos sep 3 '09
Origineel bericht van: Bellefleur

@heidelroos :
Dat zeg ik.. gamma.. !!

Oops.. blush
Islandlady
Islandlady sep 4 '09

In oktober een tussenstop op St. Maarten ehehe..
Misschien als je op het vliegveld gaat staan, dat we even kunnen zwaaien.. tongue

Ja hoor.... hehe welke dag in oktober dan?
hmm zit even te denken.... denk dat ik wel kan bedenken hoe ik je dan toch even kan zien in die korte tijd..... bedenk wel iets Hoewel zo makkelijk zijn ze niet meer hier maar waar een wil is is een weg wink

Enne nou ja positief altijd goed. Negatief tja dan hoort het toch ook niet bij je? Of zeg ik iets heel raars nu.

Knuffel
taro
taro sep 4 '09

Quote:
Zeker weten..
Als je nu ook nog wat dieper durft te gaan dan alleen wat mensen negatief heeft geraakt, zou je mooie lezingen geven..
Ik probeer altijd heel gevarieerd te zijn ihihih..
Van kruiden, tot stenen, tot nummers, tot groei, kennis, gaves, belemmeringen, sterke punten..

Jaaaaaaaaaaa ik zou wel willen....alleen het dieper gaan heeft tijd nodig...angst is het probleem...ik weet dat het niet hoeft maar zo voelt het nog niet.
Ik streef er wel naar...alleen mijn gevoel heeft iets meer tijd nodig om alles te verwerken...misschien bang voor het onbekende...ik durf het nog niet helemaal toe te laten...vanwege angstige ervaringen...ik moet daarin in iets zekerder worden...mijn angst overwinnen.

Quote:
Ik denk zelf dat jij dat héél goed zou kunnen..
als je wilt lees ik jouw fotootje ook een keertje.. smile

Weet niet of ik daar al aan toe ben...haha...moet ik nog even moed voor verzamelen...maar ik kan zo in ene denken...ik doe het gewoon...net hoe mijn pet staat...dus wie weet !!!
admin
admin sep 4 '09
tarootje, als je wil.. mag je gerust een topic openen met vragen als " hoe overwin je angsten "..
Angst is immers afwezigheid van Liefde, indie zin dat het er wel is, maar er niet aankunt.
je gaat - omdat je zo je best wil doen - andere energieën in jezelf aanboren,
en dat is ten koste van jezelf. Dan geraak je uitgeput, geestelijk, emotioneel en lichamelijk.

Op zich is dat niet erg, want dan kom je op een punt dat je dan toch heel diep bij je zelf moet gaa, graven en onderzoeken en uitzuiveren,
doch het kan ook vele soepeler, door nu al te beginnen om je oude balast overboord te zwieperen.
En je angst aan te pakken. Ik zie het al tijd bij je. En wil je in de goed richting duwen, zeker omdat ik zie dat alles in je aanwezig is.
Liefde is een stroom dat geen enkele angst in zich draagt.
Begin vandaag!!!

liefs,
Bellefleur
taro
taro sep 4 '09
Quote:
je gaat - omdat je zo je best wil doen - andere energieën in jezelf aanboren,
en dat is ten koste van jezelf. Dan geraak je uitgeput, geestelijk, emotioneel en lichamelijk.

Dit zou heel veel kunnen verklaren voor mij...daardoor had ik ook al een topic hypno en regressie therapie aangemaakt omdat ik er nu klaar voor ben om mijn angsten en pijnen onder ogen te zien.

Lieve Bellefleur...alvast bedankt voor je steun en wijze woorden...doet mij erg goed laugh
En zoals je zei...ga ik even een topic aanmaken over angst gevoelens...ik hoop daar veel baat bij te hebben
spirit
spirit sep 4 '09
Ha heidelrooske
Ja ik lees vaker, maar benwel lerende(wie niet in dit leven)
Ik ben nu ziek, erg veel lichamelijke ongemakken en eigenlijk zou ik dan geen foto moeten lezen, maar het blijft gewoon mooi om te doen.
Wat ben jij een heerlijk puur mens.
To the point en no nonsens HEERLIJK!!
Ik ga nu lekker op de bank tot later Liefs Spitit
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 8 '09
Ik zal ook eens kijken wat de foto mij op dit moment verteld.

Ik zie een hoop lol doorschemeren en eigenlijk vermaak jij je best. Je hebt wel het idee dat je lekker bezig bent en neemt het allemaal ook niet zo bloed serieus. Wat jou betreft is de lol ook veel belangrijker dan de pegels zeg maar.

Heb je soms last van je nek op het moment, want daar krijg ik ineens een pijn scheut en mijn schouders gaan omhoog staan. Misschien dat je wat teveel stress ervaart op het moment?

Plagen is iets wat jij je hele leven wel zal blijven doen. Je kan echt genieten van iemands verbaasde gezicht als die beseft dat je diegene in de maling hebt genomen. En ja, je weet precies welk gezicht ik bedoel, dus kijk maar niet zo onschuldig wink.

Goed dit was dan even mijn lezinkje. Hoeveel keer heb je erom moeten lachen? tongue
Heidelroos
Heidelroos sep 11 '09
Wat zijn pegels?
Ik ben wel weer stukken fijner en beter bezig...
De druk is van de ketel, moeilijke dingen hebben een plek en ik ben blij dat ik me op dit moment prima vermaak..

Op dit moment loopt mijn nek en schouders lekker.. nek is wel een zeer gevoelig stresspunt voor me.. het kan er wel eens 'inschieten' als dat gebeurt, straalt het enorm door naar mijn schouders..
Ik moet inderdaad heel erg goed opletten dat ik mijn schoiuders bewust ontspan.. als ik mijn schouders langdurig 'optrek' heb ik dit voortaan in de gaten.. Het helpt wel wink

Pretoogjes.. wink
Ik vin het hééél leuk om te klieren en ervaar ook vaak gevoelens van leedvermaak.. Hm..
Dat zal de sadist in me zijn.. tongue

Ik moest glimlachen gedurende het lezen van je beknopte lezinkje.. laugh

Dank je wel...
Ge krijgt een kusje op de wang..
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 11 '09
Pegels = Geld smile. De lol is belangrijker dan het geld dat je ervoor krijgt.

En leuk dat je moest glimlachen smile.
Heidelroos
Heidelroos sep 12 '09
Origineel bericht van: spirit
Ha heidelrooske
Ja ik lees vaker, maar benwel lerende(wie niet in dit leven)
Ik ben nu ziek, erg veel lichamelijke ongemakken en eigenlijk zou ik dan geen foto moeten lezen, maar het blijft gewoon mooi om te doen.
Wat ben jij een heerlijk puur mens.
To the point en no nonsens HEERLIJK!!
Ik ga nu lekker op de bank tot later Liefs Spitit

Hahaha, nou puuuuur puuuuuur (Ik zag net pas je berichtje en heb al op andere berichtjes gereageerd na jou!! confused)
Wat voor klachten heb je dan (als ik vragen mag) Het is slimmer lekker bij jezelf te blijven en te zorgen dat je weer beter wordt!!!
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420